Gå til innhold

Fotokonkurranse 9. runde: Dyr


Tdale

Anbefalte innlegg

Da er det klart for 9.runde med temaet:

 

 

Dyr

 

 

Bilder av ville dyr, husdyr osv godtas. Fisk og fugl inngår og i kategorien dyr.

 

 

Bidragene må være sendt til meg innen 20. august 23.59

 

Etter at konkurransen er avsluttet, blir bildene lagt ut i bildekritikken med poll for avstemming.

 

 

Reglene for konkurransen:

1. Du må være fotografen bak bildet.

2. Bildet må være tatt mellom fredag og søndag.

3. Du står fritt til å tolke temaet.

4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt.

5. Filstørrelse: MAKS 350KB.

6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler.

7. Bilder som tidligere er postet, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil bli diskvalifisert.

8. Du kan KUN benytte ett bilde i konkurransen.

9. Arrangøren har ikke anledning til å delta.

10. Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse.

11. Konkurransen avsluttes klokken 21:00, torsdag 24. august.

 

 

Bildene sendes til meg som PM eller e-post:[email protected]

 

NB: Husk å oppgi bildets tittel, samt ditt nick på forumet. Alle som sender inn bilder vil få en bekreftelse på PM/e-post.

 

 

Tidligere konkurranser:

8. Runde: Tid - Bilder

7. Runde: Kveldslyset - Bilder

6. Runde: Natur - Bilder

5. Runde: Humor - Bilder

4. Runde: Musikk - Bilder

3. Runde: Bevegelse - Bilder

2. Runde: Vann - Bilder

1. Runde: Arkitektur - Bilder

6651590[/snapback]

 

Her er vinnerne så langt:

 

Runde 1 Arkitektur:

 

1 - Tdale - Befalsmesse

2 - Sir Maximus - The great pyramide

3 - Eitp - På vei hjem

 

 

Runde 2 Vann

 

1 - Marthe Ma - I vannkanten

2 - Torehs - Splash

3 - Ragamuffin - Spektrum

 

 

Runde 3 Bevegelse:

 

1 - Sentimental - Be Veg Else

2 - Anew - Pendel

3 - Magneska - Herr Ford møter frøken Flue

3 - Antartica - M/S Narvik

 

 

 

Runde 4 Musikk:

 

1 - Antartica - Rai Rai

2 - Tdale - Musikk i mine ører

3 - SirMaximus - V for Vivaldi

 

 

Runde 5 Humor:

 

1 - Sentimental - Noen kjeder seg der oppe

2 - magneska - Tannlege Røskeland

3 - SirMaximus - LOL

 

 

Runde 6 - Natur

 

1 - Ragamuffin - Våtedalen

2 - Diablito2K - Relaxing nature

3 - Klikka_bZerk - Nordfjorden

 

 

 

Runde 7 Kveldslyset:

 

1 - mrtinn - Stranda

2 - looOool- De ensomme tre

3 - Fribbern - Ole Bjorn

 

 

 

Runde 8 Tid

 

1 - Tdale - Tidens tann

1 - LooOool - Livets klokke

1 - Antarctica - Human evolution

Endret av Tdale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ble jo delt førsteplass forrige gang. Hvordan blir det emd hvem som kan bli med og ikke da?

6696219[/snapback]

Vi kan jo diskutere det litt. Men jeg synes det blir mest rettferdig at de som deler 1. plassen ikke kan delta. Blir urettferdig om arrangør ikke kan delta, mens de to andre som delte plassen og fikk 4 poeng kan delta... Bakgrunnen for at vinneren skulle få 4 poeng (dobbelt så mange som 2. plass) var jo at han ikke kunne delta i neste runde...

 

Når det er sagt, er det jo litt dumt også da, for man ønsker jo egentlig at så mange som mulig skal delta i konkurransen. Men forhåpentligvis er interessen for konkurransen stigende, slik at det blir bra deltagelse denne gangen likevel... :)

 

Bra tema i alle fall, Tdale! :thumbup:

Lenke til kommentar

Forutsatt at flesteparten som deltar her er studenter eller elever.

 

Jeg har inntrykk av at en del her på forumet er forbi skole/student alder.

 

Forøvrig hadde jeg trodd at litt flere kanskje hadde deltatt, en del av navnene jeg stadig har sett i bildekritikk forumet, later ikke til å ha deltatt i konkurransen.

 

Kanskje et nytt førstesideoppslag kunne være på sin plass igjen, nå som vi snart går inn i 10. strake runde av konkurransen? Kanskje akam kunne sponse med en liten premie av noe slag etter hvert? :)

 

Tommy

Lenke til kommentar
Kanskje et nytt førstesideoppslag kunne være på sin plass igjen, nå som vi snart går inn i 10. strake runde av konkurransen? Kanskje akam kunne sponse med en liten premie av noe slag etter hvert? :)

6702408[/snapback]

 

Jeg tror temaet "Dyr" kommer til å trekke massevis av bidrag, men er enig i at Akam godt kunne ha bidratt mer til annonsering, og gjerne med en liten premie. Første delvinner skulle vel kåres etter 13 uker?

 

Det blir ikke noe fra meg denne uken heller. Jeg flytter (men ikke i skolesammenheng ;))

Lenke til kommentar

Jeg beklager.. Det ser ut til at ragamuffin sitt bilde kom inn før tiden, men at jeg ikke så det... evt. at det var noe galt med systemet... jeg vet ikke.

 

En løsning er å legge ut alle bildene på nytt, og starte ny poll... det er jo en del dager til torsdag kveld enda...

 

Jeg må bare beklage... Jeg har hatt noen veldig travle dager, og var litt stressa i går kveld, så jeg må ha rotet det til da....

 

Tommy

Lenke til kommentar
Jeg beklager.. Det ser ut til at ragamuffin sitt bilde kom inn før tiden, men at jeg ikke så det... evt. at det var noe galt med systemet... jeg vet ikke.

 

En løsning er å legge ut alle bildene på nytt, og starte ny poll... det er jo en del dager til torsdag kveld enda...

 

Jeg må bare beklage... Jeg har hatt noen veldig travle dager, og var litt stressa i går kveld, så jeg må ha rotet det til da....

 

Tommy

6717483[/snapback]

 

 

Som sagt i melding, never mind. Jeg overlever ;)

Lenke til kommentar
Noe jeg synes er utrolig dårlig er at en ser stemmeresultater før avstemming er ferdig og kansje noen stemmer deretter.....

6717645[/snapback]

Er for så vidt litt enig i det der, men jeg vet ikke hvordan det ellers skulle vært. Arrangør av konkurransen bør jo i alle fall vite hvordan det ligger an, ellers ville han/hun fått det vanskelig med å kåre vinnerne...

 

Ellers må jeg si at det var dårlig med stemmer i denne runden... Vet ikke om folk ikke finner frem? Kanskje burde det vært en påminnelse om dette i bildekritikken eller et annet sted? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...