Gå til innhold

Musikk: Vil veldig gjerne ha kritikk på min første Trance!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synthene hørtes også ut som noe fra C64.

6702241[/snapback]

Hva er galt med C64, tør jeg spørre?

6741315[/snapback]

Ikke så mye vil jeg tro. Genial i sin tid sikkert. Men dagens musikk skal ikke høres sånn ut, spør du meg. Med mindre du lager VGM (Video Game Music) på lik linje med Nullsleep og andre lignende artister (musikk for spesielt interesserte :p ).

Lenke til kommentar

ææææ'.. Hva var det?

 

Beklager, dette blir kanskje litt kvass kritikk, men eier du ikke musikkforståelse?

 

Forskjellige lyder er bare satt sammen hulter til bulter, uten noen form for sammenheng.

 

Jeg har riktignok ikke sansen for trance, men jeg vet at trance skal inneholde en god rytme, som man f.eks. kan danse til. Jeg ville nok ikke helt funnet takt og rytme i denne sangen.

 

Øv deg, og prøv å bygg opp sangene dine med en sammenheng.

Lenke til kommentar
Hææhæ, sitter og ler meg ihjel! =D=D=DD

6755766[/snapback]

Du er ikke den eneste :!:

6757366[/snapback]

 

Haha.. Jeg har ikke ledd så godt av en sang noen gang, tror jeg! :!:

 

Kan ikke se noen annen mulighet for at dette er kødd, nei! :)

Endret av edonis
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jebus. Hva slags trance er dette? Kunst-trance?

 

Trommene har den standardiserte FL Studio-lyden, har du prøvd å skreddersy lyden med mikseren? Bassen var veldig uheldig. Skjærende og altfor høy, lyden vrenger seg i høyttalerne. Trommene kommer aldri inn i en fast rytme, ikke at det er noe galt i det, men hva er funksjonen? Paddene gir en enkel melodi, med de lite givende FL Studio standard-trommene i bakgrunnen. Melodien burde heller bestå av basselementer og litt lysere toner for å gjøre mer nytte.

 

Dette er nesten like hardcore som DJ Stalin...

Lenke til kommentar
Jeg ga ham konstruktiv tilbakemelding. Det syns jeg du skal gi DJ Stalins samlealbum også.

7068982[/snapback]

 

Dersom du leser de andre innleggene i denne tråden finner du fort ut at ikke alle, deriblant meg, er like flinke til å gi konstruktiv tilbakemelding. Siden tråden døde ut, kunne vi kanskje la den gjøre det.

 

Det var ikke ment som kritikk mot deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...