Gå til innhold

DS Lite video review


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg en Nintendo DS Lite på Elkjøp i dag tidlig.

Valgte hvit! Plukket også med meg New Super Mario Bros som har fått kjørt seg noen timer allerede!

Har ikke eid noe Nintendo produkt siden NES på begynnelsen av 90 tallet! Men det her er jammen meg morro!! Tenkte jeg også skulle ta med Nintendogs til dama, men fant ikke utgaven med Chihuahua(?) som jeg trur hun vil ha mest!

 

Ellers ser jeg at MarioKart har fått mye bra omtale så er ikke umulig jeg drar ned seinere i kveld og tar med meg det også!

 

Bare lurer på en ting, hvordan fungerer WiFi opplegget på den?

Prøvde fort i stad og koble til, men skjedde ikke noe.

Har WPA på nettverket, men fant ikke noe sted å skrive inn passordet så kanskje det er derfor...?

Lenke til kommentar
For å bruke WiFi på den, må du ha en Nintendo WiFi dongle... Den koster vel like mye som et spill, og funker på den måten at du kobler den inn i usb-porten på en datamaskin som har internett...

6672663[/snapback]

 

Tullball. Har du trådløst nettverk så trenger du ikke Wi Fi dongle.

Du bare starter opp spillet velger Wi Fi opitons så setter du opp nettverket der. Har du passord så må du skrive det inn. Veldig lett.

Lenke til kommentar
For å bruke WiFi på den, må du ha en Nintendo WiFi dongle... Den koster vel like mye som et spill, og funker på den måten at du kobler den inn i usb-porten på en datamaskin som har internett...

6672663[/snapback]

 

Tullball. Har du trådløst nettverk så trenger du ikke Wi Fi dongle.

Du bare starter opp spillet velger Wi Fi opitons så setter du opp nettverket der. Har du passord så må du skrive det inn. Veldig lett.

6672701[/snapback]

Ah bra, ble redd jeg måtte kjøpe noe utenom jeg nå.

Mente å hadde lest at den hadde innebygd WiFi!

Ok, men da må jeg nesten kjøpe MarioKart så jeg får prøvd litt online!

:w00t:

Lenke til kommentar
For å bruke WiFi på den, må du ha en Nintendo WiFi dongle... Den koster vel like mye som et spill, og funker på den måten at du kobler den inn i usb-porten på en datamaskin som har internett...

6672663[/snapback]

 

Tullball. Har du trådløst nettverk så trenger du ikke Wi Fi dongle.

Du bare starter opp spillet velger Wi Fi opitons så setter du opp nettverket der. Har du passord så må du skrive det inn. Veldig lett.

6672701[/snapback]

Ah bra, ble redd jeg måtte kjøpe noe utenom jeg nå.

Mente å hadde lest at den hadde innebygd WiFi!

Ok, men da må jeg nesten kjøpe MarioKart så jeg får prøvd litt online!

:w00t:

6672784[/snapback]

Noen trådløse oppsett funker ikke helt med DS´en, og da må du kjøpe en slik dongle. Men jeg har ikke opplevd det selv ennå, DS´en min har koblet seg opp hvor som helst hittil.

Lenke til kommentar

Må få meg en slik! Har kun den gamle DS'en, og den er direkte fæl :ermm:

 

Så den har ligget på hylla en veldig god stund nå... er mnage spill jeg har lyst på, men orket ikke tanken på å spille med den igjen! Så nå er redningen her!

 

Men er Animal Crossing noe bra folkens? Har veldig lyst på det, siden folk sier det varer lenge osv... Men det ser utrolig kjedelig ut... Men om det virkelig er bra, kjøper jeg det sammen med DS Lite :)

Lenke til kommentar
Ah bra, ble redd jeg måtte kjøpe noe utenom jeg nå.

Mente å hadde lest at den hadde innebygd WiFi!

Ok, men da må jeg nesten kjøpe MarioKart så jeg får prøvd litt online!

:w00t:

6672784[/snapback]

 

Neida. Trenger bare trådløs internett :)

Wi Fi er lett å sette opp også.

Gled deg til online. Jeg har ikke spilt Mario Kart ennå, men spiller masse Tetris og Metroid Prime: Hunters online og det er helt rått :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Må få meg en slik! Har kun den gamle DS'en, og den er direkte fæl  :ermm:

 

Så den har ligget på hylla en veldig god stund nå... er mnage spill jeg har lyst på, men orket ikke tanken på å spille med den igjen! Så nå er redningen her!

 

Men er Animal Crossing noe bra folkens? Har veldig lyst på det, siden folk sier det varer lenge osv... Men det ser utrolig kjedelig ut... Men om det virkelig er bra, kjøper jeg det sammen med DS Lite  :)

6673138[/snapback]

 

Jeg har AC:WW og synes det er bra :)

Spørs litt hva slags type spill du ser etter da, det er veldig avlsappende spill

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Må få meg en slik! Har kun den gamle DS'en, og den er direkte fæl  :ermm:

 

Så den har ligget på hylla en veldig god stund nå... er mnage spill jeg har lyst på, men orket ikke tanken på å spille med den igjen! Så nå er redningen her!

 

Men er Animal Crossing noe bra folkens? Har veldig lyst på det, siden folk sier det varer lenge osv... Men det ser utrolig kjedelig ut... Men om det virkelig er bra, kjøper jeg det sammen med DS Lite  :)

6673138[/snapback]

 

Jeg har AC:WW og synes det er bra :)

Spørs litt hva slags type spill du ser etter da, det er veldig avlsappende spill

6673440[/snapback]

 

Det er akkurat det jeg er på jakt etter. Har Metroid, New Mario osv... og har derfor meget lyst på npe annet. Det blir nok Animal Crossing og Electroplancton :)

Har hatt DS lenge, men etter at DS Lite kom er inetressen vekt på nytt!

Lenke til kommentar
Det er akkurat det jeg er på jakt etter. Har Metroid, New Mario osv... og har derfor meget lyst på npe annet. Det blir nok Animal Crossing og Electroplancton  :)

Har hatt DS lenge, men etter at DS Lite kom er inetressen vekt på nytt!

6674660[/snapback]

 

Har ikke rørt PC eller X360 i det siste etter jeg fikk DS Lite :)

Hvis du går for Electroplancton så fortell litt hva du synes

Lenke til kommentar
Hvordan gjør du dette med WiFi på et hvilket som helst nett, da? Er det forebeholdt DS Lite, for jeg får det ikke til på min DS.. Den finner ingen kompatible nett...

 

Edit: Nå fant jeg det ut, men det er ingen å spille med på Mario Kart....

6676426[/snapback]

 

Nå har jeg ikke Mario Kart men på Tetris og MP:H er det nok av folk.

 

Les litt på denne linken

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...