Gå til innhold

wow etter 1år

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter ca 1års spilling synes jeg wow begynner å bli meningsløst og kjedelig :S BG kø, grinde penger, bg,bg, raid, campe orgrimmar, sjekke mailen(selv om det ikke er noe der), sjekke banken, bg kø, bg kø, blir mye det samme. jeg legger opp wow nå ass:P gleder meg te age of conan ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har "lagt opp" flere ganger nå. Alltid endt opp med at jeg kom tilbake siden alle vennene mine spiller det, og jeg fikk en stor trang til å lage en "ny main" som jeg spilte til level 5. Men nå prøver jeg igjen, og denne gangen vurderer jeg å knekke WoW-cd'ene.

Skrevet

bytt passord på accounten din tli q235374572057257235782gh9 eller no så skriver du det ikke ned. det er en lett måte å slutte på

Skrevet (endret)

Ta en pause til BC kommer. Noe av det nye som kommer ser virkelig bra ut, jeg tenker da spesiellt på outdoor PvP der man skal ta over byer.

flott å høre. syns wow ødelegger mennesker!

Blame the game :roll:

Endret av different
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
gleder meg te age of conan ^^

:!: Du kommer nok til å bli enda mer avhengig av det.

Skrevet
etter ca 1års spilling synes jeg wow begynner å bli meningsløst og kjedelig :S BG kø, grinde penger, bg,bg, raid, campe orgrimmar, sjekke mailen(selv om det ikke er noe der), sjekke banken, bg kø, bg kø, blir mye det samme. jeg legger opp wow nå ass:P gleder meg te age of conan ^^

6668266[/snapback]

:!: Hadde du byttet ut alle wow-ordene med røyke-ord, så hadde hele inlegget gitt like mye mening :p

Men jeg jar vært "edru" fra wow siden sommerferien starta! Jeg er vel ikke heeeelt ferdig med det, men kommer til å spille mye mindre enn før! :)

(Nei... har ikke råd til GameCard)

Skrevet

Tips til å slutte:

1: Selg acount: Her tjener du penger så er mitt beste tips

2: Stå i If å spam adressen til en side som selger gull. Samtidig som du sender mass mail til random folk du ser i IF om de vil kjøpe gull. Hvis du har litt tålmodighet vil føre til ban av din account= kan ikke spille mer :p

Skrevet
Tips til å slutte:

1: Selg acount: Her tjener du penger så er mitt beste tips

2: Stå i If å spam adressen til en side som selger gull. Samtidig som du sender mass mail til random folk du ser i IF om de vil kjøpe gull. Hvis du har litt tålmodighet vil føre til ban av din account= kan ikke spille mer :p

6668434[/snapback]

det er lettere å spamme rasistiske ord som nigger og fagg og sånt. da blir du banna nesten på dagen ^^

Skrevet

Hvordan slutte.

1. Logg ut

2. Ikke logg inn igjen

3. Logg på hw.no

4. Lag en post hvor du annonser at du har sluttet, og hvordan wow har ødelagt deg og at det er fyfy

5. Ignorer at du hadde det morsomt det ene året du spilte

Skrevet (endret)

Yey, har ikke spillt WoW framfor å gjøre noe sosialt :w00t: .... enda :ermm:

Og til alle de som sier at det er lurt å slutte, og at WoW ødelegger livene til folk. Hvorfor poster dere i World of Warcraft delen av forumet?!

Endret av lago
Skrevet

Har du ikke lyst til å spille mer, så er det jo fint å selge accounten sin.

Jeg har også sluttet med wow, men angrer ikke et sekund på at jeg har spilt det så lenge jeg har. Jeg hadde det morro da jeg sluttet, men nå som det ikke er morro mer. Så spiller jeg det ikke.

Skjønner ikke hvorfor man skal lage så stort styr over at man har sluttet.

Det er bare et spill, altså et tidsfordriv.

Skrevet

De som går lei WoW / "ødelegger" livet sitt som mange kaller det, spiller altfor mye og må lære seg en fin ting som heter å begrense seg. Litt selv-kontroll må det være lov å ha her i verden. Har spillt WoW siden closed beta, å selv om jeg kan gå lei til tider, så er det fortsatt morro..

Bare ta en liten pause, gå ut å se på fuglene og ta ett par pils med kameratene dine.

Ikke sitt inne hele friggings dagen/natten 24/7og spill pga. at det "kunne" hende at det itemet du ikke har dropper.. Du får det en dag anyhoo, ikke noe å stresse med.

Skrevet (endret)

6668266[/snapback]

:!: Hadde du byttet ut alle wow-ordene med røyke-ord, så hadde hele inlegget gitt like mye mening :p

Men jeg jar vært "edru" fra wow siden sommerferien starta! Jeg er vel ikke heeeelt ferdig med det, men kommer til å spille mye mindre enn før! :)

(Nei... har ikke råd til GameCard)

6668405[/snapback]

droppe fest for å rulle en sigg? :p

slutter sjøl om to måneder, for å fokusere på skole, skal kjøpe mitt siste gamecard imorra, men er vel muligens ikke heelt ferdig jeg heller

:)

Endret av Groet
Skrevet
helt enig. blir litt tragisk når folk takker nei til fylla med venner får å skaffe dkp

Glad jeg ikke har det problemet med mine venner ihvertfall :love: Nå raider vel ingen av oss heller da, så da er du på en måte fri :) Akkurat derfor jeg aldri har giddet raide (holdt ut i en uke eller to :p). Spør noen etter meg, stikker jeg ut og driter i guilden :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...