espen999 0 Report post Posted August 13, 2006 Har akkurat lastet ned denne moden. Noen som kan si hvor jeg finner det? ;p Quote Share this post Link to post
Lakus 5738 Report post Posted August 13, 2006 Har akkurat lastet ned denne moden. Noen som kan si hvor jeg finner det? ;p 6667218[/snapback] Leter etter den selv men sier ifra hvis jeg finner den Quote Share this post Link to post
MiSP 185 Report post Posted August 13, 2006 http://obliviondownloads.com/ Quote Share this post Link to post
Lakus 5738 Report post Posted August 13, 2006 Han har jo lastet den ned? Leste du i det ehele tatt posten hans? Quote Share this post Link to post
Loerand 1 Report post Posted August 13, 2006 Vile Lair. Kjekt å søke litt vettu Quote Share this post Link to post
Lakus 5738 Report post Posted August 13, 2006 Vile Lair. Kjekt å søke litt vettu 6667377[/snapback] Jeg liker og finne ting i spillet osv, ikke lese hvor det er. Men så er jeg heller ikke trådstarter da Quote Share this post Link to post
MindTooth 106 Report post Posted August 13, 2006 (edited) The new plug-in quest Vile Lair has a fountain that can cure Vampirism. Link: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Vampires#Curing_Vampirism Birger Edited August 13, 2006 by Nordoelum Quote Share this post Link to post
espen999 0 Report post Posted August 13, 2006 (edited) Vel, fant ut at jeg måtte update Oblivion, noe jeg ikke hadde gjort. Så skulle jeg update, men det går ikke. Får en beskjed om at de ikke finner "OblivionLauncher", men de finner en fil med samme navn. Siden det står at det ikke er samme fil går det ikke å update. Jeg har orginal cd, så jeg skjønner ikke hva problemet er. Noen råd? Edited August 13, 2006 by espen999 Quote Share this post Link to post
MiSP 185 Report post Posted August 13, 2006 (edited) Vel, fant ut at jeg måtte update Oblivion, noe jeg ikke hadde gjort. Så skulle jeg update, men det går ikke. Får en beskjed om at de ikke finner "OblivionLauncher", men de finner en fil med samme navn. Siden det står at det ikke er samme fil går det ikke å update. Jeg har orginal cd, så jeg skjønner ikke hva problemet er. Noen råd? 6668822[/snapback] Høres ut som om du ikke har lastet ned riktig patch. Prøv en annen (det er en egen patch for UK/Europa/Australia). Edited August 13, 2006 by MiSP Quote Share this post Link to post