Gå til innhold

Mere BC info, Paladins får taunt, cheap flying mou


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk at når duration på Taunt er over vil du gå ned 10%.

 

For å ta eksempelet ditt.

 

Roguen critter for 2000.

 

Warrior taunter.

 

Warrior har 2001 Threat.

 

Om ikke warrior bygger mer threat vil han etter at taunt duration er over stå igjen med 1800 threat ( 2000 - 10% ).

 

 

I allefall slik jeg har forstått det.

6670492[/snapback]

 

 

"Recently (1.11.x), the behaviour of Taunt has been buffed slightly. It now does three things:

 

Taunt debuff. The mob is forced to attack you for 3 seconds. Later taunts by other players override this.

You are given threat equal to the mob's previous aggro target, permanently. Importantly, you won't necessarily get as much threat as the highest person on the mob's list, only as much as whoever is currently tanking it.

You gain complete aggro on the mob at the instant you taunt. Usually you would need 10% more threat to gain aggro (see section 3), but a taunt now gives you instant aggro on the mob. Of course if other people are generating significant threat on the mob, they could exceed your threat by more than 10% before the taunt debuff wears off, and will gain aggro as soon as it does. There is no limit to the amount of threat you can gain from Taunt. "

Lenke til kommentar
Jeg er Horde. Jeg liker ikke Paladins. Sånn er det bare. Nå er jeg nødt til å godta dem. Jeg liker det ikke...

6670954[/snapback]

Jeg er Alliance. Jeg liker ikke Shamans. Sånn er det bare. Nå er jeg nødt til å godta dem. Jeg liker det ikke...

 

Men uansett så trenger Paladins en taunt skill. Om ikke Shamans får noe mere å by på etterhvert i BC synes jeg synd på dem.

Endret av Phyx
Lenke til kommentar
Jeg er Horde. Jeg liker ikke Paladins. Sånn er det bare. Nå er jeg nødt til å godta dem. Jeg liker det ikke...

6670954[/snapback]

Jeger Alliance. Jeg liker ikke Shamans. Sånn er det bare. Nå er jeg nødt til å godta dem. Jeg liker det ikke...

6679671[/snapback]

 

Helt enig! Det er helt feil! ;)

 

Shammy's får Bloodlust btw :)

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar
Jeg er Horde. Jeg liker ikke Paladins. Sånn er det bare. Nå er jeg nødt til å godta dem. Jeg liker det ikke...

6670954[/snapback]

Jeger Alliance. Jeg liker ikke Shamans. Sånn er det bare. Nå er jeg nødt til å godta dem. Jeg liker det ikke...

6679671[/snapback]

 

Helt enig! Det er helt feil! ;)

 

Shammy's får Bloodlust btw :)

6679682[/snapback]

 

Paladins var jo alltid ment som healer/tanker og shaman som healer/dps at begge sider får disse gjør at de kan få spesialisere mer i de feltene som passer til de to klassene

Lenke til kommentar
Et raid med 25 stk godt gearet lvl 70 bør vel også være ganske passe for å ta BWL, AQ40 og Naxx? Siden guildene når blir bygget opp rund 25 personers raid uansett...

6672754[/snapback]

 

 

guilder som er langt i naxx nå tar bwl ganske lett med 30 stk atm.. bare vael som er litt problem.

 

 

vi tar bwl med randoms/alt/friends fortiden (er på 4hestemenn i naxx) forrige fredag tok vi bwl med 34stk med randoms/alt/freinds....

 

og er 2andre guilder på samme server som også tar bwl med 34stk for tiden med randoms/alt/friends.

 

så jeg vil nok tro at bwl kan tass med rundt 15/20 folk på lvl 70....

 

noen bosser i Naxx skal nok også gå å ta med ned mot 25/30folk på lvl 70...

 

vi hadde Eu first kill på Anub i Naxx ( vi var 37stk og tok han første dag vi var der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...