Jump to content
Sign in to follow this  
genetex

For ett forbanna teit lootsystem..

Recommended Posts

Ok, dette her skjedde for 5 forbanna minutter siden:

Er i strat UD i 3 timer, pga wipes 4 ganger før baron..

Ok, vi kommer oss ENDELIG dit, og vi wiper 1 gang, nyt forsøk, denne gangen SER DET UT SOM at vi wiper, han har 5% liv igjen, alle er døde utenom rogue og hunter med veldig lite liv, jeg bare blir om til ett spøkelse og springer tilbake.

På vei tilbake får jeg vite att dem klarte å drepe baron, men fikk ikke loote ham fordi de døde, ok, alle møtes der og looter.

3 warrior items dropper (jeg er warrior) valor, ett nice sverd og en hjelm. cool! MEN neida, jeg kan ikke loote fordi jeg var ikek der nøyaktig når han døde? hva i POKKER?!?! HERREGUD blizz så unødvendig!

Jeg var da i samme party, og var på aggrolist og dmg list osv, hvorfor nekter de meg å loote? Herregud så jævlig lei meg/irritert jeg er nå..

Sånn er det ting er, kan ikke gjøre noe med det.

Har skjedd med meg åsså, bare å komme over det.

Men jeg må si meg enig i at det er litt dumt system akkurat der.

Jeg er KJEMPEglad for at de har gjort det sånn at du ikke blir releasa automatisk. For en tid tilbake spilte jeg mage på ravencrest. Vi var en nokså dårlig og uerfaren guild. Vi gjorde støtt og stadig Onyxia, men absolutt HVER gang Onyxia døde var jeg død, og jeg var auto-releasa, og derfor fikk jeg ikke no loot. Tror du det var morsomt? Det skjedde 3-4 ganger på rad.. epics som kunne vært mine ble aldri mine, jeg hadde ikke en sjangs i havet, det var umulig for meg å få noe.. det var grunnen til at jeg tok en pause på 2-3 måneder. Jeg var lei hele spellet!

Jeg er KJEMPEglad for at de har gjort det sånn at du ikke blir releasa automatisk. For en tid tilbake spilte jeg mage på ravencrest. Vi var en nokså dårlig og uerfaren guild. Vi gjorde støtt og stadig Onyxia, men absolutt HVER gang Onyxia døde var jeg død, og jeg var auto-releasa, og derfor fikk jeg ikke no loot. Tror du det var morsomt? Det skjedde 3-4 ganger på rad.. epics som kunne vært mine ble aldri mine, jeg hadde ikke en sjangs i havet, det var umulig for meg å få noe.. det var grunnen til at jeg tok en pause på 2-3 måneder. Jeg var lei hele spellet!

6659266[/snapback]

Jeg døde ganske i starten av onyxia, ble auto release, kunne få loot. så skjønner ikke hva som skjedde med deg igrunn :|

Jeg døde ganske i starten av onyxia, ble auto release, kunne få loot. så skjønner ikke hva som skjedde med deg igrunn :|

6659269[/snapback]

Du kan fortsatt få loot om du blir ressa før noen looter.

6659269[/snapback]

Du kan fortsatt få loot om du blir ressa før noen looter.

6659307[/snapback]

Ja, jeg vet.

Edited by Smeagoldfish

Ja, da var det vel bare idiotene i guilden som loota før jeg fikk kommet meg tilbake da. Skjedde hvertfall med flere av oss, og vi ble rimelig forbanna. Den guilden gikk det til ******* med hvertfall :p Dette er ganske lenge siden, så hadde ikke så mye erfaring den gang.

Det som overrasker meg er at trådstarter har kommet seg helt til strat uten å oppdage den lille detaljen i spillmekanikken (loot/release problematikken)...