Gå til innhold

7800gt DOA, retur til komplett


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hvor lang tid det tar å få svar på om man får nytt kort eller penga igjen fra komplett.no. De mottok kortet 09.08 klokka 1300 (da jeg fikk epost iallefall). Hvor lenge behøver jeg vente? Det var en såpass opplagt feil som at vifta ikke fungerte, så det kan vel neppe ta særlig lang tid å teste delen. Eller?

 

Litt kjekt å få dette avklart fort, vil gjerne kjøpe 7900gt-kortet til xfx fra shg.no, siden CoD2 følger med i pakka :dribble:

 

(regner med at jeg får penga igjen siden kortet ikke lenger kan skaffes, i likhet med alle andre 7800gt(x)-modeller)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjaaa ? kan være folk på ferie ennå osv. en til to uker har jeg opplevd i de siste årene, sånn ca.

 

Mulig du får et bedre kort i retur, det hender ditt og ofte det.... ;)

 

mvh

jarmo

Skrevet

Du må nok vente ei stund ja. Jeg kjenner til tilfeller, og 2 uker er ikke uvanlig. De har nok sine prosedyrer de skal gjennomføre. Men du får nok din rett til slutt.

 

Hilsen,

efikkan.

Skrevet
Jeg gjorde akkurat det samme til akkurat samme tid i fjord.

 

Det tok to måneder  :cry:

6658527[/snapback]

 

Himmel!

 

Best jeg ringer på mandag og maser. Har mast en del på lefdal og elkjøp før i tiden, og ting pleier å gå fortere da. De liker tydeligvis ikke masete kunder :p

 

2 måneder... Den er for drøy! Setter deadline her på 1 mnd., etter det krever jeg penga igjen.

Skrevet
Jeg gjorde akkurat det samme til akkurat samme tid i fjord.

 

Det tok to måneder  :cry:

6658527[/snapback]

 

Himmel!

 

Best jeg ringer på mandag og maser. Har mast en del på lefdal og elkjøp før i tiden, og ting pleier å gå fortere da. De liker tydeligvis ikke masete kunder :p

 

2 måneder... Den er for drøy! Setter deadline her på 1 mnd., etter det krever jeg penga igjen.

6658632[/snapback]

Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei :w00t:

Skrevet (endret)

Da mitt ødelagte skjermkort ble byttet ut med et nytt hos Komplett, tok det en uke fra de mottok det til jeg fikk det tilbake.

Endret av Spartan
Skrevet

Jeg lurer på om dere vet hva DOA betyr? Det betyr "Dead On Arrival" som kan oversettes med "Dødt Ved Ankomst". Slike tilfeller skal erstattes med nytt produkt, snarest. DOA skal ikke brukes om varer som har fungert og så blitt defekte.

 

jstrandl

Skrevet

Komplett har fortsatt rett til å teste om produktet faktisk har en mangel først. Og selv om det hadde tatt 2 sekunder å teste produktet ditt er det sannsynligvis drøssevis med andre varer som venter på å bli testet før ditt skjermkort.

 

Det kalles kø.

Skrevet
Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei  :w00t:

6660621[/snapback]

Du har ikke tenkt på at de faktisk kunne behandlet saken din i stedet for å snakke med deg på telefon?

Skrevet

Ringte i morges, og da sa de at kortet kom til å bli sett på i morgen eller overmorgen. :)

 

Det som var litt rart var at han jeg snakket med sa at det var mulig de hadde 7800gt-kort liggende, og at jeg dermed kunne ende opp med et slikt kort... Litt rart at de ikke har prøvd å selge dem online, syns nå jeg da.

Skrevet
Ringte i morges, og da sa de at kortet kom til å bli sett på i morgen eller overmorgen. :)

 

Det som var litt rart var at han jeg snakket med sa at det var mulig de hadde 7800gt-kort liggende, og at jeg dermed kunne ende opp med et slikt kort... Litt rart at de ikke har prøvd å selge dem online, syns nå jeg da.

6676511[/snapback]

Kanskje demovare eller kort de har fått i retur ellers? Du er sikkert ikke den første som får problemer med ett slikt kort. Du kan vel ellers også spørre om du kan betale mellomlegg til en oppgradering?

Skrevet
Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei  :w00t:

6660621[/snapback]

Du har ikke tenkt på at de faktisk kunne behandlet saken din i stedet for å snakke med deg på telefon?

6674013[/snapback]

Nei ikke når det hadde gått en og en halv måned. Til slutt innrømte de at de hadde glemt meg.

Skrevet
Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei  :w00t:

6660621[/snapback]

Du har ikke tenkt på at de faktisk kunne behandlet saken din i stedet for å snakke med deg på telefon?

6674013[/snapback]

Nei ikke når det hadde gått en og en halv måned. Til slutt innrømte de at de hadde glemt meg.

6678882[/snapback]

Men da har du ikke ringt og ringt :) Ville mistet tålmodigheten lenge før det var gått en og en halv måned...

Skrevet
Og da var mitt nye kort på vei :) Kred til komplett for relativt kjapp behandling. Ble lovet dette kortet av komplett, håper pakka inneholder det kortet også... :p

 

7900gt 256mb :w00t:

6695482[/snapback]

 

Det var flott det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...