knopflerbruce Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Lurer litt på hvor lang tid det tar å få svar på om man får nytt kort eller penga igjen fra komplett.no. De mottok kortet 09.08 klokka 1300 (da jeg fikk epost iallefall). Hvor lenge behøver jeg vente? Det var en såpass opplagt feil som at vifta ikke fungerte, så det kan vel neppe ta særlig lang tid å teste delen. Eller? Litt kjekt å få dette avklart fort, vil gjerne kjøpe 7900gt-kortet til xfx fra shg.no, siden CoD2 følger med i pakka (regner med at jeg får penga igjen siden kortet ikke lenger kan skaffes, i likhet med alle andre 7800gt(x)-modeller)
Jarmo Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Tjaaa ? kan være folk på ferie ennå osv. en til to uker har jeg opplevd i de siste årene, sånn ca. Mulig du får et bedre kort i retur, det hender ditt og ofte det.... mvh jarmo
efikkan Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Du må nok vente ei stund ja. Jeg kjenner til tilfeller, og 2 uker er ikke uvanlig. De har nok sine prosedyrer de skal gjennomføre. Men du får nok din rett til slutt. Hilsen, efikkan.
Rikkely Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg gjorde akkurat det samme til akkurat samme tid i fjord. Det tok to måneder
knopflerbruce Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Jeg gjorde akkurat det samme til akkurat samme tid i fjord. Det tok to måneder 6658527[/snapback] Himmel! Best jeg ringer på mandag og maser. Har mast en del på lefdal og elkjøp før i tiden, og ting pleier å gå fortere da. De liker tydeligvis ikke masete kunder 2 måneder... Den er for drøy! Setter deadline her på 1 mnd., etter det krever jeg penga igjen.
Rikkely Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg gjorde akkurat det samme til akkurat samme tid i fjord. Det tok to måneder 6658527[/snapback] Himmel! Best jeg ringer på mandag og maser. Har mast en del på lefdal og elkjøp før i tiden, og ting pleier å gå fortere da. De liker tydeligvis ikke masete kunder 2 måneder... Den er for drøy! Setter deadline her på 1 mnd., etter det krever jeg penga igjen. 6658632[/snapback] Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei
Spartan Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 (endret) Da mitt ødelagte skjermkort ble byttet ut med et nytt hos Komplett, tok det en uke fra de mottok det til jeg fikk det tilbake. Endret 14. august 2006 av Spartan
jstrandl Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Jeg lurer på om dere vet hva DOA betyr? Det betyr "Dead On Arrival" som kan oversettes med "Dødt Ved Ankomst". Slike tilfeller skal erstattes med nytt produkt, snarest. DOA skal ikke brukes om varer som har fungert og så blitt defekte. jstrandl
Playmofetish Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Komplett har fortsatt rett til å teste om produktet faktisk har en mangel først. Og selv om det hadde tatt 2 sekunder å teste produktet ditt er det sannsynligvis drøssevis med andre varer som venter på å bli testet før ditt skjermkort. Det kalles kø.
kindings Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei 6660621[/snapback] Du har ikke tenkt på at de faktisk kunne behandlet saken din i stedet for å snakke med deg på telefon?
knopflerbruce Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Ringte i morges, og da sa de at kortet kom til å bli sett på i morgen eller overmorgen. Det som var litt rart var at han jeg snakket med sa at det var mulig de hadde 7800gt-kort liggende, og at jeg dermed kunne ende opp med et slikt kort... Litt rart at de ikke har prøvd å selge dem online, syns nå jeg da.
BearCat Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Er du "heldig", så kan du kanskje få et av disse ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320222
kindings Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Ringte i morges, og da sa de at kortet kom til å bli sett på i morgen eller overmorgen. Det som var litt rart var at han jeg snakket med sa at det var mulig de hadde 7800gt-kort liggende, og at jeg dermed kunne ende opp med et slikt kort... Litt rart at de ikke har prøvd å selge dem online, syns nå jeg da. 6676511[/snapback] Kanskje demovare eller kort de har fått i retur ellers? Du er sikkert ikke den første som får problemer med ett slikt kort. Du kan vel ellers også spørre om du kan betale mellomlegg til en oppgradering?
Rikkely Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei 6660621[/snapback] Du har ikke tenkt på at de faktisk kunne behandlet saken din i stedet for å snakke med deg på telefon? 6674013[/snapback] Nei ikke når det hadde gått en og en halv måned. Til slutt innrømte de at de hadde glemt meg.
kindings Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg ringte og ringte... De brukte ofte " vent litt, så blir du satt over til teknisk avdeling" Plutselig ble det opptatt. De liker ikke at vi klager, så klag i vei 6660621[/snapback] Du har ikke tenkt på at de faktisk kunne behandlet saken din i stedet for å snakke med deg på telefon? 6674013[/snapback] Nei ikke når det hadde gått en og en halv måned. Til slutt innrømte de at de hadde glemt meg. 6678882[/snapback] Men da har du ikke ringt og ringt Ville mistet tålmodigheten lenge før det var gått en og en halv måned...
knopflerbruce Skrevet 17. august 2006 Forfatter Skrevet 17. august 2006 Og da var mitt nye kort på vei Kred til komplett for relativt kjapp behandling. Ble lovet dette kortet av komplett, håper pakka inneholder det kortet også... 7900gt 256mb
Jarmo Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Og da var mitt nye kort på vei Kred til komplett for relativt kjapp behandling. Ble lovet dette kortet av komplett, håper pakka inneholder det kortet også... 7900gt 256mb 6695482[/snapback] Det var flott det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå