Gå til innhold

Cowboy spill. noen fårslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig lyst til å være cowboy.

ser etter et spill der man løper(rir) rundt i ville vesten å tar oppdrag, skyte dueller og drikker å spiller kort.

Noen fårslag??

PS: PC spill

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har noen spillt desperados 2. isåfall er det bra?

6656997[/snapback]

Tja, det ligner veldig på Commandos-serien, om du har spilt det. Er ikke helt sikker på om jeg husker rett, da.

Skrevet

Desperados er riktignok ikkje som du beskriver, men like fullt eit veldig artig spel. Har ikkje prøvd Desperados 2, men har min tvil til at det slår det første.

Skrevet
Desperados er riktignok ikkje som du beskriver, men like fullt eit veldig artig spel. Har ikkje prøvd Desperados 2, men har min tvil til at det slår det første.

6657008[/snapback]

Ja.

GUN eller Call of Juarez (som kommer ut snart) er nok spillene du leter etter, høvding1. :)

Skrevet (endret)

gun høres veldig bra ut. det går jeg får.

takker alle får svar å linker. :)

Endret av høvding1
Skrevet

Gun var en stor fiasko, et spill som ikke falt i smak av mange forumbrukere eller meg selv. Har selv prøvd Call of Juarez og likte det utrolig bra så vil annbefale det til deg

Skrevet
Gun var en stor fiasko, et spill som ikke falt i smak av mange forumbrukere eller meg selv. Har selv prøvd Call of Juarez og likte det utrolig bra så vil annbefale det til deg

6669044[/snapback]

No offense, men dette er tøv. Det var visse klagetråder om spillet, men husk at det bare er folk som er misfornøyde som poster i slike tråder. Gun er kanskje ikke det beste spillet noensinne og rekker vel GTA sånn cirka til brystkassen, men det er fortsatt meget bra. Har ikke vært borti et spill som formidler western-stemningen bedre enn Gun.

Skrevet

6669044[/snapback]

Gun var ingen fiasko, jeg synest det var et bra spill og alle jeg kjenner synest det var et bra spill. Peace out :thumbup:

Skrevet

kan ikke si meg enig, det ble liksom bare det samme om og om igjen, hadde ikje mange forskjellige miljøer og får å si det sånn så fikk jeg ikke følelsen av å være cowboy, lovløs og vill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...