Gå til innhold

? 127.0.0.1 / Ulovligheter ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK.

 

Begynte nesten å tvile på det jeg hadde lært om 127.0.0.1 fra før av.  :p

6651196[/snapback]

Finnes mange bra vitser rundt localhost, beste er vel å be de som påstår de kan hacke hva som helst gå løs på 127.0.0.1 ;)

 

 

Forøvrig: For en genial diskusjonstråd :!:

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Jeg syntes den siste posten på side 5 var utrolig bra

 

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Stormen

Til informasjon, så fortalte faren min nå nettopp, som jobber som betjent ved Oslo politkammer, at de allerede hadde fått tips om denne tråden - og fått en forespørsel fra amerikanske Homeland Security. De hadde visstnok sendt tipset med URL videre til Kripos, for en ekstraksjon av deltakerne i denne trådens individuelle IP-adresser. Dette kan politiet i alvorlige tilfeller få utlevert fra Telenor og ICANN.

 

Ikke for å skremme noen, men nå ville jeg SERIØST begynt å vært litt forsiktig i forhold til hva jeg sier om 127.0.0.1..

 

 

Hei,

 

jeg vil bare i embedet som administrator her få medele at vi takker så forbanna mye den personen som tipset Nye Kripos om denne tråden.

 

Nå har jeg satt i avhør siden klokken 9 i morges, og jeg har ingen idè hva som kommer til å skje videre.

Vi får håpe at ICANN ikke kommer til å forfølge saken.

 

 

Bare sånn at det er sagt. For aller siste gang;

 

127.0.0.1 ER IKKE NOE Å SPØKE MED!

 

Denne tråden kommer til å forbli stengt.

 

Utrolig bra :lol:

Lenke til kommentar
Jeg syntes den siste posten på side 5 var utrolig bra

 

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Stormen

Til informasjon, så fortalte faren min nå nettopp, som jobber som betjent ved Oslo politkammer, at de allerede hadde fått tips om denne tråden - og fått en forespørsel fra amerikanske Homeland Security. De hadde visstnok sendt tipset med URL videre til Kripos, for en ekstraksjon av deltakerne i denne trådens individuelle IP-adresser. Dette kan politiet i alvorlige tilfeller få utlevert fra Telenor og ICANN.

 

Ikke for å skremme noen, men nå ville jeg SERIØST begynt å vært litt forsiktig i forhold til hva jeg sier om 127.0.0.1..

 

 

Hei,

 

jeg vil bare i embedet som administrator her få medele at vi takker så forbanna mye den personen som tipset Nye Kripos om denne tråden.

 

Nå har jeg satt i avhør siden klokken 9 i morges, og jeg har ingen idè hva som kommer til å skje videre.

Vi får håpe at ICANN ikke kommer til å forfølge saken.

 

 

Bare sånn at det er sagt. For aller siste gang;

 

127.0.0.1 ER IKKE NOE Å SPØKE MED!

 

Denne tråden kommer til å forbli stengt.

 

Utrolig bra :lol:

6655718[/snapback]

 

Haha! Å cracke 127.0.0.1 er til og med skumlere enn å sende virus til /dev/null :!:

Lenke til kommentar

må si noen noen folk rett og slett ikke skulle hatt pc. en skulle måtte tatt datalappen på samme vis som du tar førerkortet. først en teoriprøve, og så vise at du kan en del basic ting praktisk foran en sensor :)

 

og angående hva 127.0.0.1 er, så er det jo ikke værre enn å slå opp i wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/127.0.0.1, eller ganske enkelt gå til vår kjære Google og skrive: define: 127.0.0.1

 

:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...