Gå til innhold

Kommer Flight Simulator X på Xbox360?


runjohan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer det til 360 må MS gi ut en patch som lar folk få lov til å bruke tastatur i spill, ihvertfall det spillet.

 

På den annen side kan de nyeste teknobombene av noen jagere fly og krige ved hjelp av mindre knapper enn det er på 360-paden. Så avanserte er de at de er umanøvererbare uten datamaskinene som sitter i de.

Lenke til kommentar
Det kommer til 360. Så at de spilte det med en 360 kontroller i en promotion

6646916[/snapback]

Du vet at det selges en Windows-versjon av 360-kontrolleren?

6647054[/snapback]

 

Men det beviser vel at det kan spilles med kontrolleren, og da er det vel mulig det kommer til 360. Men for alt jeg vet så hadde han et tastatur i tillegg som han brukte tærne på.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Noen som vet om det er en mulighet? Hadde passet meg bra. Stikka inn i usb-porten, et tastatur samme sted og det er alt som trengs.

6646847[/snapback]

 

Personlig så tviler jeg. Er vel et spill som er bedre egnet for PC. Dessuten så står det vil ingenting ikke at Flight Sim X er annonsert til Xbox 360?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei,

 

Det var jeg som skrev saken på Spillmagasinet, og jeg så, etter å ha lest denne tråden, at det hadde sneket seg inn en feil. Feilen gjorde gjorde så det så ut som jeg skrev at FSX kommer på 360, noe som (foreløpig?) ikke stemmer.

 

Jeg har rettet den opp i den nå, og Spillmagasinet beklager.

 

Mvh.

Kristian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...