Gå til innhold

Hvem er din spill-leverandør?


avlvl

Anbefalte innlegg

Hvor bestiller du dine spill? Tenker spesielt på xbox 360, men gjelder vel alle konsoller...

 

Er jo mange gode titler på vei, så må ha en god og seriøs plass som gjerne sender dagen før lansering, til en okey pris.

 

Hva slags butikker saumfarer du etter gode tilbud? Har ikke så bred horisont, vet stort sett bare om elkjop.no og cdon.com :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk just øynene opp for Play-Asia nylig, og de er behjelpelige med å unngå tollen sin lille avgift.

 

Play.com er også en side jeg kan finne på å bruke, men siden kursen på pund er over 14NOK nå, så har jeg holdt meg litt unna de.

 

Av vanlige butikker så går det mest i EB Games og Elkjøp egentlig.

Sjapper som Spaceworld, Spiderman og Narvesen gidder jeg sjelden å stikke innom, tatt i betraktning at de som regel ligger minst 100,- kroner høyere i pris.

Lenke til kommentar

Play-Asia fikk mange anbefalinger her. Legger de ikke faktura på det riktige beløp i pakken, slik at hvis den åpnes i toll ser de at det ikke stemmer overens med det som står utenpå pakken?

 

Tror jeg skal prøve dem uansett, men siden er visst nede nå :(

Lenke til kommentar

Hvordan er det med regions greier når man bestiller fra play-asia.com? Fungerer spillene (som jeg antar er asiatisk region.) på en Norsk xbox 360? Har tenkt litt på å bestille derfra, men tar ikke sjangsen på at det er fra en annen region så jeg ikke kan spille de.

 

Edit: aaah. fant ut av det

Endret av covenent
Lenke til kommentar
Hvordan er det med regions greier når man bestiller fra play-asia.com? Fungerer spillene (som jeg antar er asiatisk region.) på en Norsk xbox 360? Har tenkt litt på å bestille derfra, men tar ikke sjangsen på at det er fra en annen region så jeg ikke kan spille de.

6669581[/snapback]

 

De region-frie spillene ser du under region-free delen under 360. Du må også sende mail til dem og be dem sette halv pris pr. ordre.

Lenke til kommentar
Mala: Bestiller du først og så sender e-post?

Eller er det en slags "comment" under bestillingen du skriver at de skal skrive på halv pris?

6672010[/snapback]

Bare registrer deg på siden, så stikker du inn på Cantac Us nederst på siden. Deretter bruker du bare det skjemaet. Fordelen med å gjøre dette etter at man er registrert og logget inn er at dette valget blir knyttet ti kontoen din for alle fremtidige ordre.

 

Etter du har bedt dem sette halv pris pr. ordre, vil du få ein mail der du faktisk bekrefter at dette skal bli gjort. Når du har gjort det vil du få beskjed om at saken er i boks. Så kan du bestille spill for latterlig bra pris. Men husk å besille spillene separat da,ellers kan det jo fort bli noen kroner drere enn først tenkt :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...