Gå til innhold

Styrkeprøven på hybrid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde tenkt meg å sykle fra Trondheim ja

6646023[/snapback]

 

Tjaa, landeveissykkel er selvfølgelig best, men jeg så en fyr på terrengsykkel... han så litt sliten ut dog. Hvis du tviler på at du greier det er ikke hybridsykkel det beste, og hvis du sliter med å holde deg våken etter rundt 20 timer på sykkel er ikke hybrid bra. Landeveissykkel hvis du vil frem så fort som mulig. Hybrid hvis du ikke vil kjøpe landeveis, og tror du kan klare det fint.

 

Finn ut hva du tror er best når du skal sitte på et sete i 20 timer på en 540 kilometer lang strekning.

Lenke til kommentar
Du brude bruke en sikkelig sportssykkel alá TDF, ikke noe hbrid. Du kan bruke hybrid hvis du vil ha en vond bakdel.

6646988[/snapback]

 

Det har med setet og gjøre, har man et godt sete er alle sykler komfortabelt.

 

Skaff deg et tynt og hardt sete, en lett sykkel og dekk med minst mulig friksjon.

 

Terreng har høy friksjon, da er det vanskelig, hybrid er mellomstor friksjon og landeveissykkel er liten...

 

Over Dovrefjell merker du veldig til om sykkelen er bra eller ikke.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg hadde tenkt meg å sykle fra Trondheim ja

6646023[/snapback]

 

Tjaa, landeveissykkel er selvfølgelig best, men jeg så en fyr på terrengsykkel... han så litt sliten ut dog. Hvis du tviler på at du greier det er ikke hybridsykkel det beste, og hvis du sliter med å holde deg våken etter rundt 20 timer på sykkel er ikke hybrid bra. Landeveissykkel hvis du vil frem så fort som mulig. Hybrid hvis du ikke vil kjøpe landeveis, og tror du kan klare det fint.

 

Finn ut hva du tror er best når du skal sitte på et sete i 20 timer på en 540 kilometer lang strekning.

6646107[/snapback]

Det er en kar som har syklet styrkeprøven på militærsykkel uten gir, så ikke noe er umulig. Du burde føle deg i stand til å sykle så langt også. Ha syklet noen lange sykkeløkter før.

Endret av The_Hurricane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...