Gå til innhold

E6300 og E660 lagerført?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bestillte like greitt en E6600 bulk jeg. Regner med at jeg skal ha en annen kjøler på den alikevel :D. Hvordan er forresten stock kjøling på den cpu`en?

6643001[/snapback]

Den er ikke noe særlig om du skal klokke, selv en X6800 viste seg å throttle under noen typer belastning. Du må garantert ha noe annet om du skal forbi 3GHz uten throttling.

Lenke til kommentar
Sitter her små snurt jeg nå... :hrm:  som ikke ventet noen få dager med bestilling av E6600...

Bestilte nemlig fra netshop, men det er en stund til dem får inn :nei:

6647384[/snapback]

Du kan jo bare avbestille :p

6647507[/snapback]

 

Glemte å si at jeg sparer 200 kr på netshop :p så jeg går utifra att det er verdt det...

Endret av Thmas
Lenke til kommentar

jada, greit det, men jeg skal nå vente noen måneder med å kjøpe mitt E6600 system, så jeg trenger ikke bekymre meg emd at det ikke er algervare :) (må samle opp litt mer penger) Bulk hadde kanskje passet best for meg, skal uansett ikke bruke stardard kjøleren, skal fyre den på vann, og så overklokke :)

Lenke til kommentar

Bestilte en E6700 fra SHG sjøl for en god stund tilbake, sammen med resten av komponentene til den nye data'en min.... frister litt å gå for den bulk E6600'en ja.

 

Jeg bestilte og en til E6700 fra Komplett, og så at det sto 20 stk. på lager den 20-08-06 (ubekreftet), som etterhvert har falt ned til 14, og så 9 stk. som det står nå. Betyr vel at de ikke vet hvor mange de får inn... :cry:

Lenke til kommentar
Bestilte en E6700 fra SHG sjøl for en god stund tilbake, sammen med resten av komponentene til den nye data'en min.... frister litt å gå for den bulk E6600'en ja.

 

Jeg bestilte og en til E6700 fra Komplett, og så at det sto 20 stk. på lager den 20-08-06 (ubekreftet), som etterhvert har falt ned til 14, og så 9 stk. som det står nå. Betyr vel at de ikke vet hvor mange de får inn...  :cry:

6652200[/snapback]

 

At antallet falt fra 14 til 9 stk betyr bare at 5 nye CPUer er bestilt av andre siden sist du sjekket.

Lenke til kommentar

Hehe, ja... håpet på det svaret (skulle nesten hinte til at det var sånn jeg håpet lagerstatus'en deres fungerte i forrige post). Det er jo bra... garantert en E6700 når de får inn neste batch'en da. :thumbup:

Med min flaks betyr vel "antatt på lager den 20/8" heller at jeg får bekreftelse at de har sendt varen den 31/08... :D

Lenke til kommentar
Hehe, ja... håpet på det svaret (skulle nesten hinte til at det var sånn jeg håpet lagerstatus'en deres fungerte i forrige post). Det er jo bra... garantert en E6700 når de får inn neste batch'en da.  :thumbup:

Med min flaks betyr vel "antatt på lager den 20/8" heller at jeg får bekreftelse at de har sendt varen den 31/08...  :D

6655345[/snapback]

 

Får da inderlig ikke håpe det. 20/8 er en merkedag i min kalender også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...