Gå til innhold

Critical Error, problem i lengre tid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk for et par uker sida critical errors som fikk WoW til å skru seg av når jeg spilte. Så etter et par timer med drøy irritasjon endte spillet opp med errors på startup, så jeg fikk ikke spilt. Prøvde reinstall, men samme driten kom opp igjen.

Nå i natt har jeg reformatert og tømt hele pc'n, men den jævla crit-erroren kommer fortsatt på startup.

Så nå spør jeg om hjelp her til hvordan jeg kan fikse det.

This application has encountered a critical error:

ERROR #0 (0x85100000)

Program: E:\Spel\World of Warcraft\WoW.exe

File: C:\build\buildWoW\WoW\Source\WowServices\Linux\WowConnectionNetSelect.cpp

Line: 139

Expr: 0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikk for et par uker sida critical errors som fikk WoW til å skru seg av når jeg spilte. Så etter et par timer med drøy irritasjon endte spillet opp med errors på startup, så jeg fikk ikke spilt. Prøvde reinstall, men samme driten kom opp igjen.

Nå i natt har jeg reformatert og tømt hele pc'n, men den jævla crit-erroren kommer fortsatt på startup.

Så nå spør jeg om hjelp her til hvordan jeg kan fikse det.

This application has encountered a critical error:

ERROR #0 (0x85100000)

Program: E:\Spel\World of Warcraft\WoW.exe

File: C:\build\buildWoW\WoW\Source\WowServices\Linux\WowConnectionNetSelect.cpp

Line: 139

Expr: 0

6639750[/snapback]

Har du prøvd å spørre Blizzard om hva erroren din kan komme av, viss det er noen som virkelig kan hjelpe deg, så er det Blizzard.

Skrevet

Ok, for det første som falt meg inn var en minnefeil e.l.

Men ut ifra beskrivelsen feilmeldingen gir, så er det ikke det som er feilen.

Hør med Blizzard :)

Skrevet

Driver og sender mail nå. Og lurte litt på om Blizzard har norsk support på telefon? Står at man i Norge kan ringe et 800-nummer som er gratis, men kom bare frem til en automatisk engelsk svarer som gir meg alternativ om å få support på engelsk :dontgetit:

Skrevet

"Finner ikke server for å laste ned repairskitfaenskap"

Cannot connect to the server to download repair information. Please try again later.

Later my ass, jeg vil ha support og spill NÅ!

Skrevet
Printscreen feilmeldningene og send avgårde et slikt skjema

Tlf: 800 12 633 (muligens det nummeret du prøvde)

6640485[/snapback]

Venter litt med å ringe. Det bør vel være folk som leser mailen i dag, men ringer i morra ass.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)
De setter vel alle BG ene sammen i dag.

6640762[/snapback]

De gjør nok ikke det nei. :/

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Sikker på at du har fått fjernet ZoneAlarm? Har søkt litt på Google jeg også, for å se om jeg finner noe, og alt jeg finner relatert til din feilmelding er ZoneAlarm sin skyld.

Skrevet
Sikker på at du har fått fjernet ZoneAlarm? Har søkt litt på Google jeg også, for å se om jeg finner noe, og alt jeg finner relatert til din feilmelding er ZoneAlarm sin skyld.

6642571[/snapback]

Litt OT men;

Har hørt flere som ha hatt problem med Zone Alarm, men selv har jeg aldri merket noe som helst. Lot bare Zone Alarm la WoW kjøre sitt eget løp på nettet. Har den gratis versjonen da, men allikevel.

Håper du finner ut av det, vet hvor frustrerende det er å ikke komme inn (har heldigvis ikke det problemet lengre, siden jeg slutta). Du var litt heldig da, siden det tross alt er maintenence.

Skrevet

FY FAEN I HELVETE NÅ ER JEG FLY FORBANNA OG DRITIRRITERT!

Har fulgt rådene fra blizz til punkt og prikke.

Og får fortsatt den forpulte erroren!

Er bare én ting jeg muligens kan tro som skylder driten nå er en error jeg får på defrag: "MMC has detected an error in a snap-in. It is recommended that you shut down and restart MMC."

(Microsoft Management control)

Jeg bruker Diskeeper

Skrevet

Hehe, pass på blodtrykket ditt.

Kanskje Blizz endelig har innført en sperre på max antall timer pr uke man kan bruke på Wow og du har oversteget denne?

Litt sånn som nedlastningsgrensene til Telenor for noen år siden...

Skrevet
Hehe, pass på blodtrykket ditt.

Kanskje Blizz endelig har innført en sperre på max antall timer pr uke man kan bruke på Wow og du har oversteget denne?

Litt sånn som nedlastningsgrensene til Telenor for noen år siden...

6653437[/snapback]

:roll: Holdt meg unna i tre måneder, så kjøpte jeg gamecard, og spilte to dager, deretter kom det errors. Så har jeg vært på ferie ei uke, og så kom jeg hjem, og nå har jeg vært hjemme i halvannen uke uten å spille.

Argh! Hor og helvete! Jeg vil ha ny hardware...kanskjed det hjelper. Får jo fan ikke starta spillet. Bleh, får gjøre noe annet smart istedet, og invitere sjonkel over, fordi jeg er latsabb og ikke orker å årne selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...