Alakazamz Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 (endret) Noen som vet hvor det er å få tak i caps til amazon? fytti google er slitsomt ! ska jo isje ha ein CAPS ! på skallen lissom nARGH Endret 9. august 2006 av Alakazamz
Rebel-Rider Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Svenskene kaller det for "gangster keps". Har sett det til PV men ikke til Amazon, tror muligens at pv og amazon kan bruke samme capsen? En PV med caps En Amazon med caps
Alakazamz Skrevet 9. august 2006 Forfatter Skrevet 9. august 2006 Svenskene kaller det for "gangster keps". Har sett det til PV menikke til Amazon, tror muligens at pv og amazon kan bruke samme capsen? En PV med caps En Amazon med caps 6637820[/snapback] Jo det er og få tak i til Amazon , men til nå har jeg bare funnet i Sverige og da kommer vel Toll i tillegg vil jeg tro...Koster 1750 svenske Kr. + frakt til norge da evt. toll hvis noen vet om det er noen i Norge som selger dette hadde det vert guud http://www.motoroldies.se/indexx.htm
Alakazamz Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 Svenskene kaller det for "gangster keps". Har sett det til PV menikke til Amazon, tror muligens at pv og amazon kan bruke samme capsen? En PV med caps En Amazon med caps 6637820[/snapback] Jo det er og få tak i til Amazon , men til nå har jeg bare funnet i Sverige og da kommer vel Toll i tillegg vil jeg tro...Koster 1750 svenske Kr. + frakt til norge da evt. toll hvis noen vet om det er noen i Norge som selger dette hadde det vert guud http://www.motoroldies.se/indexx.htm 6641697[/snapback] ingen som vet ?? jesus vanskelig det sku vær da
hølands_gutt Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 sjekk noen rundt ditt disktrikt med vraksteder av bil. kanskje du finner det der.
Rebel-Rider Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Som du sikkert har funnet ut så vokser ikke caps til Amazon på trær, ta en tur innom forumet på Norsk Volvo Amazon Klubb sine hjemmesider og spør der, de kan definitivt svare på hvor du kan få tak i caps
Alakazamz Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Som du sikkert har funnet ut så vokser ikke caps til Amazon påtrær, ta en tur innom forumet på Norsk Volvo Amazon Klubb sine hjemmesider og spør der, de kan definitivt svare på hvor du kan få tak i caps 6668624[/snapback] jo da! hvis du vet hvilke trær du skal lete på.. gjelder vel alt det whatever har funnet nå .. i norge / engelstad bildeler nais nais
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå