Gå til innhold

Hvilken spillintro er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Quote:

Den 2002-10-21 22:35, skrev Bjarnez:

WARCRAFT III. Ingen som noen gang har laget slike animasjoner!!

Den 2002-10-21 20:35, skrev pifler:

Traileren til Warcraft III - UTROLIG fet...

Helt enig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Introen på klassikeren Moonstone til Amiga. Den slo meg overende hver gang! :smile:

Og Dungeon Keeper selvfølgelig. Tror jaggu meg jeg vil spille det nå jeg..

Skrevet

Dungeon Keeper 1 sin var jo drit tøff :smile:

Men, ingen slår Duke Nukeem 2 sin. "I'm back.." eller.no sånt. Den satt et inntrykk på meg

Skrevet

Nå har jeg de fleste spillene som er nevnt her, men må innrømme at jeg pleier å trykke ESC eller lignende når denne intro'n kommer. En av de får som jeg har sett er Warcraft III intro'n og den må sies å være noe av det bedre....Skal ta meg tid til å se endel av de andre nevnte her også :smile:

Men i Amiga'ns dager ble det mye kikking på introer og demoer.... :wink:

Skrevet

Diablo 2 sin intro er jo en fin en. Det samme er den til Age of Empires 2. Battlefield 1942-introen skaper skikkelig stemning, og Starsiege sin er litt tøff, samt Little Big Adventure 2, som øker appetitten etter eneren.

Aquanox har den desidert verste. Utrolig kjedelig, og forferdelig lang.

Skrevet

blizzard har alltid hatt de festeste, men jeg ble mektig imponert over introen til "magic carpet" og "syndicate wars" i gamle dager. kq6 var også heftig. Introen til bf1942 er pen nok den , men er ikke noe revolusjonerende

Skrevet

Baldur's Gate (1)! Heilt GENIALT! Så kom det så veldig mange andre videoar, men ingen har nokonsinne gjort meg SÅ tent på å spele eit spel nokonsinne (kanskje UT2003-videoen). Dungeon Keeper videoen var forresten heilt kongle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...