Gå til innhold

Hvorfor skriker dere jenter så lett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det alltid noen som skal binde alt vi gjør til "da vi bodde i huler"... :hm:

Så vidt jeg vet har vi bodde heller lite i huler.

 

Jenter skriker fordi det er ok for jente å gjøre det, ikke umulig at jeg skriker når jeg finner en svær edderkopp i kjelleren.

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

Jeg så en gang denne problemstillingen på tv- de sa at når tenåringsjenter skriker mot idolene så er det fordi det er en trygg måte å uttrykke sin seksualitet på.

 

Jeg skriker ikke når det er kjendiser i nærheten, men jeg gjør det hvis jeg oppdager en diger edderkopp eller et annet insekt på armen eller.. kroppen generelt. Jeg aner ikke hvorfor, men.. det bare bryter ut på en måte

Lenke til kommentar

At jenter skriker og hyler og har masse ting de er redde for og får helt noia på er kun en måte for dem å få seg oppmerksomhet på. Jeg mener, de har jo bare to måter å få oppmerksomhet på: flashe brystene og skrike og hyle.

Men det irriterer meg egentlig ikke så mye, ihvertfall ikke sammenlignet med all den utrolige støyen og oppmerkshomhets søkenen til små unger, og enda mer foreldrenes manglende kustus og oppdragelsesevne.

Hver jævla gang jeg tar toget så er det alltid en slik "småbarnsfamilie" ombord, som til tross for at det finnes en egen seksjon, NSB Familie, for slike "småbarnsfamilier" så setter dem seg på Ordinær og Økonomi. Dette er utrolig irriterende for de resterend 95% av passasjerene som har valgt å IKKE sitte i NSB Familie fordi der er det så mye barneskriking og hyling. Hvorfor i helvette må vi sitte å høre på allt dette bråket og levendet hele turen!?

Å røyke eller drikke på toget det får vi ikke lov til, men at noen få drittunger skal løpe rundt gjennom hele toget og skrike og hyle og vekke folk som prøver å få togturen til å gå kjappere ved å sove, DET er helt lovlig.

Nå skal regjeringa innføre forbud mot overføring av penger fra bankkort til online gambling selskaper, hva med å innføre ett forbud mot småbarnsfamilier og hylende jenter istedet, det er dems feil at folk blir døve før pensjonsalderen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...