Gå til innhold

Fryseren full av døde hundevalper


j0nz0r

Anbefalte innlegg

"Han der fortjener å dø på en smertefull måte... Drepe 20 hunder å putte de i frysern hva faen er problemet hans! Elsker selv hunder og har en selv ble litt opprørt da jeg leste det."

 

Spar meg....Hvorfor skulle eieren dø for dette da? Tenk deg litt om.

6625377[/snapback]

Fordi en som har så lite respekt for uskyldige liv fortjener samme skjebne som hundene fikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Såvisst er fyren syk i hodet og fortjener det samme han har påført hundene, men jeg synes det er tragisk for menneskeheten at vi reagerer så kraftig over noen hunder som er behandlet dårlig, enn nyheter som dette, som daglig har store overskrifter i aviser.

6628130[/snapback]

Du har et meget godt poeng :hmm:

 

Folk er ikke like vandt til at masse dyr dør, spesiellt ikke menneskets beste venn?

Lenke til kommentar
"Han der fortjener å dø på en smertefull måte... Drepe 20 hunder å putte de i frysern hva faen er problemet hans! Elsker selv hunder og har en selv ble litt opprørt da jeg leste det."

 

Spar meg....Hvorfor skulle eieren dø for dette da? Tenk deg litt om.

6625377[/snapback]

Fordi en som har så lite respekt for uskyldige liv fortjener samme skjebne som hundene fikk.

6627746[/snapback]

 

Feil. Du vet ikke noe om hvordan disse hundene ble avlivet. Ta en tur på slaktehuset før du kjøper kjøttvarer neste gang. Kutt ut drittpreiket om å knerte mennesker som tar livet av dyr. Det er bare sløkket og kvasiemosjonelt pisspreik.

Lenke til kommentar
"Han der fortjener å dø på en smertefull måte... Drepe 20 hunder å putte de i frysern hva faen er problemet hans! Elsker selv hunder og har en selv ble litt opprørt da jeg leste det."

 

Spar meg....Hvorfor skulle eieren dø for dette da? Tenk deg litt om.

6625377[/snapback]

Fordi en som har så lite respekt for uskyldige liv fortjener samme skjebne som hundene fikk.

6627746[/snapback]

 

Feil. Du vet ikke noe om hvordan disse hundene ble avlivet. Ta en tur på slaktehuset før du kjøper kjøttvarer neste gang. Kutt ut drittpreiket om å knerte mennesker som tar livet av dyr. Det er bare sløkket og kvasiemosjonelt pisspreik.

6629147[/snapback]

Lurer på hvordan han drepte de, hvorfor, og hvem sine hunder det var. Skal mye til før jeg syns det er greit.

Lenke til kommentar

Er det egentlig så ille å ha hunder i fryseren da? Bare fordi man er mer vant med å ha hunder på fanget enn på tallerknenen så betyr jo ikke det at det er "sykt" at noen ønsker det.

 

Vel, ikke sykere enn av vi spiser kjøtt fra andre dyr. Hvordan hadde vi f.eks. reagert dersom det hadde vært kanin/hare? Det er jo en delikatesse her til lands, selv om mange velger å heller ha de som kosedyr.

 

Nå sier ikke jeg at jeg spiser hunder eller kaniner, eller noe annet kjøtt for den saks skyld, men hvis man skal reagere så innmari sterkt på at noen har kjøtt i fryseren så får man heller bli vegitarianer.

 

Ingen skapninger fortjener å lide. Kanskje alle burde stoppe å holde husdyr og heller slippe de fri der de hører hjemme? Vi trenger ikke dyr for å leve uansett!

Lenke til kommentar
Er det egentlig så ille å ha hunder i fryseren da? Bare fordi man er mer vant med å ha hunder på fanget enn på tallerknenen så betyr jo ikke det at det er "sykt" at noen ønsker det.

 

Vel, ikke sykere enn av vi spiser kjøtt fra andre dyr. Hvordan hadde vi f.eks. reagert dersom det hadde vært kanin/hare? Det er jo en delikatesse her til lands, selv om mange velger å heller ha de som kosedyr.

 

Nå sier ikke jeg at jeg spiser hunder eller kaniner, eller noe annet kjøtt for den saks skyld, men hvis man skal reagere så innmari sterkt på at noen har kjøtt i fryseren så får man heller bli vegitarianer.

 

Ingen skapninger fortjener å lide. Kanskje alle burde stoppe å holde husdyr og heller slippe de fri der de hører hjemme? Vi trenger ikke dyr for å leve uansett!

6639260[/snapback]

Spørs hva formålet var, hvordan han tok livet av de, hvem som eide hundene, osv.

Lenke til kommentar
labdama: som en klok fyr sa før i tråden, det er forskjell på å ha en liten hundevalp og en 500 kilos okse i fryseren :)

6639481[/snapback]

 

jepp;) det var derfor jeg dro kaniner inn i bildet. De er også små, søte, kosete kjæledyr. Men folk flest godtar at de er mat.

Lenke til kommentar
Feil. Du vet ikke noe om hvordan disse hundene ble avlivet. Ta en tur på slaktehuset før du kjøper kjøttvarer neste gang. Kutt ut drittpreiket om å knerte mennesker som tar livet av dyr. Det er bare sløkket og kvasiemosjonelt pisspreik.

 

Det er en vesentlig forskjell på å avlive kyr/griser osv. som har hatt et greit liv, på en mest mulig smertefri måte, for så å bruke dem til mat, og å avlive hunder som "gick i sin egen avföring, hade inälvsparasiter och skabb," hjemme i stuen.

 

Denne personen bør ikke noensinne komme i kontakt med et dyr igjen, da han tydeligvis ikke har respekt for dyreliv. Den beste måten å gjøre det på er å bure ham inne. (Jeg føler meg ganske sikker på at dyremishandling ofte er et symptom på dypere problemer også.)

 

Er det egentlig så ille å ha hunder i fryseren da? Bare fordi man er mer vant med å ha hunder på fanget enn på tallerknenen så betyr jo ikke det at det er "sykt" at noen ønsker det.

 

Vel, ikke sykere enn av vi spiser kjøtt fra andre dyr. Hvordan hadde vi f.eks. reagert dersom det hadde vært kanin/hare? Det er jo en delikatesse her til lands, selv om mange velger å heller ha de som kosedyr.

 

Nå sier ikke jeg at jeg spiser hunder eller kaniner, eller noe annet kjøtt for den saks skyld, men hvis man skal reagere så innmari sterkt på at noen har kjøtt i fryseren så får man heller bli vegitarianer.

 

Ingen skapninger fortjener å lide. Kanskje alle burde stoppe å holde husdyr og heller slippe de fri der de hører hjemme? Vi trenger ikke dyr for å leve uansett!

6639260[/snapback]

 

"Hundarna gick i sin egen avföring, hade inälvsparasiter och skabb."

 

Om han hadde behandlet hundene greit før de ble avlivet, hadde jeg ikke reagert så veldig, selv om jeg mener at avliving av dyr og kjøttproduksjon bør foretas av profesjonelle.

Lenke til kommentar
labdama: som en klok fyr sa før i tråden, det er forskjell på å ha en liten hundevalp og en 500 kilos okse i fryseren :)

6639481[/snapback]

 

jepp;) det var derfor jeg dro kaniner inn i bildet. De er også små, søte, kosete kjæledyr. Men folk flest godtar at de er mat.

6640150[/snapback]

 

Fordi før i tida, var det vel ganske vanlig å jakte på kaniner/harer. Med hunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...