Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vil si det bildet ikke passer så veldig bra som en avatar, tenker mest på størrelsen på bildet og hvordan det vil se ut 100x100.

De resultatene jeg kom fram til så helt horribelt ut hvertfall. Kanskje noen andre kan komme med et bedre resultat enn hva jeg fikk til.

 

Edit: Måtte dessverre amputere litt av armen hennes.

 

Edit2: Lasta opp et nytt bilde med hvit bakgrunn.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kan noen lage en avatar av denne?:

 

*bilde*

 

eventuelt bruk et annet bilde av max payne 2 coveret, men da uten tekst eller noe. Skal jo være i en mørk og trist stil og. Hadde vært kult om en av dere hadde gjort det ;)

Kan jeg bare få spørre hvorfor jeg skal sette av tid til å hjelpe deg? For to måneder siden lagde jeg en ny avatar til deg, men den ser du ikke ut til å ha brukt engang?

Lenke til kommentar

Kan noen lage en avatar av denne?:

 

*bilde*

 

eventuelt bruk et annet bilde av max payne 2 coveret, men da uten tekst eller noe. Skal jo være i en mørk og trist stil og. Hadde vært kult om en av dere hadde gjort det ;)

Kan jeg bare få spørre hvorfor jeg skal sette av tid til å hjelpe deg? For to måneder siden lagde jeg en ny avatar til deg, men den ser du ikke ut til å ha brukt engang?

 

Jeg brukte den jeg, så bytta jeg etterhvert. Jeg ble takknemmelig, altså - denne blir jeg jo og bruke. Men, jeg tvinger deg ikke - gjør som du vil. Men greit, du gjør jo som du vil ;) jeg blir uansett glad - da jeg vil bruke den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...