Gå til innhold

Bilde av bilen min


kimman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fet bil, men synes andre bildet hadde tatt seg bedre uten det treet i bakgrunnen. For meg tok det fokuset litt vekk fra bilen. Likte lyset på andre bildet bedre enn på første også, på første bildet virker fargen litt blass

6612143[/snapback]

 

Takk! Vel, syns treet ikke tar så mye oppmerksomhet da den er litt mørk. Og synes den gjør bildet litt mer spennende. Likte spesielt den lyse grønn gresset :)

 

 

Føler at bilen blir presset sammen i et altforlite vindu. Lite luft.

Vinklene er også ganske fantasiløse synes jeg. Men å ta kule bilder av en bil med vanlig digitalkamera og ingen andre hjelpemidler er vel heller vanskelig uansett

6612144[/snapback]

 

Måtte klippe bort litt mye da det var en del skygger som "forstyrrer" bildet. Ja, men jeg må kunne klare å ta noe bra bilder selv om jeg bruker digital kamera :D

Lenke til kommentar

Da jeg sa treet, burde jeg kanskje ha sagt trestammen. Den som jeg synes tok fokus litt vekk, ikke bladene. De er bare flotte :)

 

Men jeg er ingen fotograf, er bare amatør-råd...

 

Edit: Hvis du sammenligner med det siste bildet du postet, hvor du har det grønne i bakgrunnen uten den lyse trestammen, gir det en mye bedre effekt. Det siste bildet var veldig bra! Kunne kanskje vært litt større, slik at du ikke "sperrer" bilen inne slik, og synes dessverre fargene ble litt som på det første bildet. Synes fargene var mye mer levende på det andre bildet! :)

Endret av DrThomas
Lenke til kommentar
Brukte digital kamera, så kvalitet er kanskje ikke helt topp..

 

--------

 

Ja, men jeg må kunne klare å ta noe bra bilder selv om jeg bruker digital kamera :D

 

Hmmm, henger ikke helt med på disse uttalelsene jeg. Hva mener du med de? Mener du at det hadde blitt bedre bilder med et analogt kamera?

 

Tipper jeg vel at du mener at du har brukt et digitalt kompaktkamera, men at du mener kvaliteten hadde blitt bedre med digitalt speilrefleks, men kan aldri vite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...