Gå til innhold

Ukens mest unyttige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amobil skriver:

 

"Bruksområdene er nærmest uendelige. Endelig finnes det en smart måte gi signal når du er ute og sykler, slik at du slipper å se ut som et fjols ved å rekke ut hånden."

 

Jeg er ikke i tvil om man ser ut som et ennå større fjols med blinklys på øra. Hadde jeg sett noen med slike blinklys, hadde jeg ledd ræva av meg!

Lenke til kommentar

Spørs om ikke disse gir økt fare for ulykker i trafikken fordi folk måper eller ler seg skakke når de ser noe slikt og glemmer samtidig å følge med på trafikken.

 

Dessuten synes jeg ikke man ser ut som fjolls når man rekker ut hånda for å indikere retning. Det er for meg helt naturlig for å avvikle trafikken på en hensiktsmessig måte. Det irriterer meg stadig vekk når bilister glemmer å blinke, og tipper det er like irriterende for bilistene å se syklister som skaper uoversiktlige og farlige situasjoner ved å ikke gi tegn om hvor de skal.

Lenke til kommentar
Spørs om ikke disse gir økt fare for ulykker i trafikken fordi folk måper eller ler seg skakke når de ser noe slikt og glemmer samtidig å følge med på trafikken.

 

Dessuten synes jeg ikke man ser ut som fjolls når man rekker ut hånda for å indikere retning. Det er for meg helt naturlig for å avvikle trafikken på en hensiktsmessig måte. Det irriterer meg stadig vekk når bilister glemmer å blinke, og tipper det er like irriterende for bilistene å se syklister som skaper uoversiktlige og farlige situasjoner ved å ikke gi tegn om hvor de skal.

6606807[/snapback]

 

 

Helt enig i det du skriver mht til mangelfull tegngiving!! Så er det sagt, selv om trafikk blir et helt annet emne...

Lenke til kommentar
...

 

Dessuten synes jeg ikke man ser ut som fjolls når man rekker ut hånda for å indikere retning. Det er for meg helt naturlig for å avvikle trafikken på en hensiktsmessig måte

 

...

6606807[/snapback]

 

Tror egentlig det var ment som ironi fra Amobil's side.

 

Forfredelig unyttig dings. Hvis man bruker den for mye, så blir den kanskje varm og du brenner deg. Haha. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...