Gå til innhold

verdi på 3700+


Anbefalte innlegg

vurderer sterkt å bytte min 3700+ med en DC nå etter prisraset :) bare lurer på hva jeg kan forvente å få for den! betalte 1900 for den i februar og ser til min forskrekkelse at den nå har falt over 1k i verdi :ohmy::ohmy:

 

dette betyr vel at en 700 er det jeg kan ta for en på det meste mtp at den er en super overklokker og til stadighet har kjørt på 3Ghz og rekorden fortsatt er på 3280 Mhz på 1.55v :dribble:

 

og mens vi er inne på det, hvilken X2 model er best MTP price/performance? jeg nekter egentlig å gå for det som er absolutt best pris/ytelse dersom ytelsen ikke er god nok i spill, så jeg vil ha en killer i pris ytelse i øverste klasse. så på 4400+ og regner den som ett godt valg

 

::::::::: HOLD CONROE ANNBEFALINGER FOR DEG SELV!:::::::::

 

 

EDIT: er selvfølgelig lov å si ifra om du er intresert men det er ikke det tråden som handler om så det taes evt. over PM da jeg ikke vil få tråden stengt!

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg tror markedet for singlecore prosessorer er blitt veldig lite, selv om det er en som klokker veldig godt. Eg tror de fleste entusiastene har hoppet over på dualcore, og de som ikkje har tenkt å kjøpe dualcore er neppe interresert i overklokking i det hele tatt. Tror du er heldig om du får så mye som 600kr eg.

 

Når det gjelder s939 dualcore til overklokking bør du kjøpe en Opteron 165 eller 170 fra www.flickerdown.com :thumbup:

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar
skulle solgt den før pris kuttet :( men men.. ikke noe å gjøre med det.

 

så litt på den flickerdown siden. men hva er forskjellen mellom den og vanlige nettbutikker?

6606608[/snapback]

 

Forskjellen er at du kan velge blant garantert gode steppinger som klokker godt :dribble:

 

Bare å bestille,Frakta tar 2-3 dager,og sjappa er dønn seriøs.

 

SWAT dude... Du har PM.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...