Gå til innhold

Lys under hovedkortet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Burde kanskje ta patent på ideen. Virker litt fet med feks. grønnaktig lys som kommer fra undersiden av hovedkortet. Gir likssom en "kjerne-reaktor-feeling".

Lenke til kommentar
Jeg har røde,gule og grønne liggende, hvilke av disse burde jeg prøve med?

6704981[/snapback]

 

Spørs litt på hvilke farger du bruker ellers i kabinettet og hvilke farge det er på HK ditt ;)

 

 

 

 

Burde kanskje ta patent på ideen. Virker litt fet med feks. grønnaktig lys som kommer fra undersiden av hovedkortet. Gir likssom en "kjerne-reaktor-feeling".

6704166[/snapback]

 

 

Hahah, jojo. Er en ide det og, men jeg tror ikke det selgere så veldig mye. Eneste er at du kan si til alle "case-moddere" haha. f*ck you! Du må betale meg for å gjøre det der ;)

 

Mvh

 

bIsk0p

Lenke til kommentar

Kunne jo lagt et langt tynt katoderør bak der, og så lagd et langt hull i HK plata, like nedenfor kanten på HK så setter du Katoden så den lyser gjennom det hullet så får du vel samme effekten kan jeg tenke meg. og kulere hvis det lyser hele veien enn hvis du setter på dioder. :thumbup:

 

Eller bare en NEONWIRE bak HK :yes:

Endret av exin89
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Kunne jo lagt et langt tynt katoderør bak der, og så lagd et langt hull i HK plata, like nedenfor kanten på HK så setter du Katoden så den lyser gjennom det hullet så får du vel samme effekten kan jeg tenke meg.

6718192[/snapback]

Det var jo omtrent akkurat det samme som jeg foreslo tildliggere i posten. Det er godt at noen tenker likt som meg! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm, er det noen som har testet dette med kald katoder fra microplex?

kansje de må høvles ned eller noe slikt men d må da gå...

damn "takk for iden":p skal legge den til min logg

 

Hvis du tar av plastrøret rundt katoden og legger et beskyttelseslag med f.eks teip over den lederen som går på utsiden av katoden hele veien ned så kan det jo hende det vil gå, er ikke sikker, men har tatt av plastrøret på et av mine for å få katoden inni frontpanelet for å få en kul effekt, med blått lys ut rillene i fronten på Chieftech dragon kabinettet mitt :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...