Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til polerings middler!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tenkt til å polere en bil! Skal bruke autoglym, men hvilken av de autoglym produktene skal jeg bruke? Ikke bland noen andre produkter inn her! Takk:)

6602307[/snapback]

For polering bruker du "Super Resin Polish" Vil anbefale deg å legge på et lag med "Extra Gloss Protection" etter poleringen. Har akkurat polert og lagt på "Extra Gloss Protection (lakkforsegler). Ble et utrolig bra resultat. Extra Gloss Protection legger seg som en hard hinne over voksen, og gjør lakken ennå blankere :thumbup:

Lenke til kommentar
Okey, takk for raskt svar!=) Men den glossen, har hørt at den skal ligge på over natta for å få best resultat, hva har du gjort!? Har du noe bilde av bilen eller, så jeg kan se åssen den ble?

6602356[/snapback]

Den skal ligge på i 15-60 min. Har desverre ingen bilder. Men lakken ble mye klarere/glatter etter å ha brukt den over voksen.

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar
Okey, takk for raskt svar!=) Men den glossen, har hørt at den skal ligge på over natta for å få best resultat, hva har du gjort!? Har du noe bilde av bilen eller, så jeg kan se åssen den ble?

6602356[/snapback]

Den skal ligge på i 15-60 min. Har desverre ingen bilder. Men lakken ble mye klarere/glatter etter å ha brukt den over voksen.

6602405[/snapback]

 

Ok, Selger ikke bilxtra autoglym produkter da?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
For polering bruker du "Super Resin Polish" Vil anbefale deg å legge på et lag med "Extra Gloss Protection" etter poleringen. Har akkurat polert og lagt på "Extra Gloss Protection (lakkforsegler). Ble et utrolig bra resultat. Extra Gloss Protection legger seg som en hard hinne over voksen, og gjør lakken ennå blankere :thumbup:

6602333[/snapback]

 

Litt seint kanskje, men jeg har brukt sammensetningen ovenfor i proffesjonell sammenheng. Absolutt å anbefale. Hardvoksen (Exstra Gloss), skal ligge på og tørke til ei hvit hinne før den tørkes av, jo lengre jo bedre egentlig, men som allerede nevnt 15-60 min er godt innenfor dersom det ikke er altfor fuktig i lufta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...