Gå til innhold

Den USUNNE slanketråden


Anbefalte innlegg

Jeg har en tvillingbror. Vi spiser like mye, trener like mye, men han veier alltids 4-5kg mer enn meg. Har ett inntrykk av at dette skylles at han drikker mye juice og jeg drikker mye melk. :p

 

Juice inneholder like mye sukker som brus, til opplysning.

 

EDIT: Glemte det usunne, hehe. Å drikke så mye melk som jeg gjør, gjør at jernopptaket går ned og kalsiumopptaket går opp. Ikke særlig sunt-

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk selv ned 15 kg. f.o.m. Oktober 05 t.o.m. Februar 06. 104 kg til 89 kg.

Men der stoppa det virkelig opp. Ble småsyk et par uker. Begynte å trene ordentlig igjen etter det, og holde samme sunne kostholdet, men kom meg aldri under 88 kg, så jeg mista rett og slett motivasjonen for treningen. Beholdt riktignok det relativt sunne kostholdet og klarte å stabilisere meg på 89-90 kg.

 

Gikk opp et par kg i sommer, som tas av denne og neste uke. Regner med å få litt dårlig råd frem til neste sommer så det vil jo være en litt hjelpende faktor. Hadde første harde treningsøkta på en god stund i dag. og jeg er igjen fit for fight. Har treningsmulighet på jobben, men iogmed at det blir Allmennfaglig påbygging etter sommeren og kun en liten 20-30% stilling der jeg jobber så blir det ikke mye tid til trening. Men litt skal jeg få til.

Har kutta ut all brus og kjøpt meg blender til å lage smoothies, slik at jeg lettere får i meg frukt. :cool:

 

Målet er å ta av 2-3 kg i måneden frem til jeg kommer litt under 80 kg. Skal veie under 80 kg. til Jul.

 

Angående treningen så fokuserer jeg så klart på forbrenning. Dvs mye jogging/løping, og minimal styrketrening. Styrketreningen skal jeg begynne med mot slutten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ser at det er enkelte som anbefaler efedrin. Don't go there. Det er et forbanna drittstoff som herjer med kroppen din og kan gi deg skikkelig fysisk ubehag. Hjertebank, hodepine, kaldsvetting, ++++ Jeg har gått på efedrin selv, men da som en behandling for en luftveissykdom (som er det efedrin egentlig er laget for) men tok tilsvarende doser (mg) som de som bruker det som slankemiddel. Aldri hatt det så jævlig i hele mitt liv.

 

Hvis du vil raskt ned i vekt, hold deg unna alle stoffer som binder vann i kroppen. Kutt brød, sukker, stivelse, melkeprodukter og salt. Bare der har du et par kilo, selv om det i og for seg bare er juks og fanteri.

 

Det skal jo avslutningsvis sies at jo fortere du raser ned i vekt jo dårligere sjanse har du til å holde deg der. Men det er du sikkert klar over.

Lenke til kommentar

USUNN slanking? Her har du deluxe usunne slankemetoder:

 

Slutt å spise i det hele tatt. Drikk litervis med kaffe. Bli forkjølt, og aller helst få lungebetennelse. Slutt med kuren når du begynner å svime av i flere timer om gangen.

 

Jeg gikk ned 10 kilo på 2 uker når jeg hadde lungebetennelse og ikke klarte å drikke\spise noe annet enn kaffe. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Juice inneholder ingenting sukker. Nektar derimot...

 

 

Hmm? Juice inneholder et tonn sukker. Det er en grunn til at den smaker søtt :whistle:

6605966[/snapback]

 

"100% fruktjuice uten tilsetningsstoffer" - det er den vanligste formen. Hvis det er fruktsukker du mener, så er jeg med.

Lenke til kommentar
Juice inneholder ingenting sukker. Nektar derimot...

 

 

Hmm? Juice inneholder et tonn sukker. Det er en grunn til at den smaker søtt :whistle:

6605966[/snapback]

 

Nå må vi skille mellom tilsatt sukker og "naturlig" sukker. Juice er ikke tilsatt sukker, men selvfølgelig er det litt druesukker i det. Juice er jo trossalt lagd av frukt. I nektar derimot, er det tilsatt sukker.

Lenke til kommentar
Hvor kjøper man dette her nokagreiene hen da?

6605603[/snapback]

 

Til deg som vil spise smoothies for å få i deg frukt: En smoothies inneholder en del kalorier :thumbdown:

 

6605788[/snapback]

 

Det spørs jo helt hva du lager den med.

6605860[/snapback]

 

Tja, Juice inneholder mer kalorier enn vanlig cola

 

Yoghurt er iallefall ikke kalorifattig.

 

Men om du skal lage den med vann er jeg med :p

Lenke til kommentar

Men, så er det ikke kaloriene som er det viktigste for alle. Juice inneholder f.eks langt mer vitaminer, mindre sukker osv.

 

Edit: Yoghurt finnes det mange typer av, Sans er min personlige favoritt. Lite sukker, lite fett. 67 kcal.

Endret av 2ern
Lenke til kommentar

Amfetamin og ecstacy:

 

Fordeler: Du føler verken sult eller trøtthet! Ras ned i vekt mens du trener som besatt!

 

Ulemper: Du får høyere puls, en akutt trengsel til nesten kontinuerlig vanntilførsel og i enkelte tilfeller kan man dø av hjertestans eller heteslag ved først pille. :shrug:

 

Altså veldig usunn slanking, men det virker jo. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...