Gå til innhold

Brudd og manipulerende eks-kjæreste


female

Anbefalte innlegg

Helt normalt. Man klarer ikke å tenke på annet enn det som var bra, når man i starten er usikker og lei seg. Men etter hvert så finner du frem de negative tingene (øh, han var utro?!) og da får du det mye bedre.

6587286[/snapback]

 

 

Han var jo faktisk utro, han klarte å vri og vrenge på det så han skulle ha det til å være min feil. Men jeg skjønner ikke hvordan det kan være min feil at HAN lå med ei annen kjerring? :dontgetit:

6587293[/snapback]

 

Såpass ?...

 

uff, bra du ble kvitt han da.

6587297[/snapback]

 

 

 

faktisk han som dumpa meg, på en fest etter han hadde flørtet med en venninne rett foran trynet på meg og nektet å snakke med meg under hele feste. Og alle på festen var mine venner, han var med MEG :dontgetit:

6587302[/snapback]

 

Huff da!

Da er han hverfall ikke noe å ta vare på..

Du kan egentlig bare være glad for å bli kvitt han!

6587320[/snapback]

 

 

ja, jeg må si at i senere tider så har det vært enklere å "puste"(for å si det på den måten), Jeg ser han sjeldent(noe som er ufattelig digg) så jeg tror jeg skal klare å komme fult over dette:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt normalt. Man klarer ikke å tenke på annet enn det som var bra, når man i starten er usikker og lei seg. Men etter hvert så finner du frem de negative tingene (øh, han var utro?!) og da får du det mye bedre.

6587286[/snapback]

 

 

Han var jo faktisk utro, han klarte å vri og vrenge på det så han skulle ha det til å være min feil. Men jeg skjønner ikke hvordan det kan være min feil at HAN lå med ei annen kjerring? :dontgetit:

6587293[/snapback]

 

Såpass ?...

 

uff, bra du ble kvitt han da.

6587297[/snapback]

 

 

 

faktisk han som dumpa meg, på en fest etter han hadde flørtet med en venninne rett foran trynet på meg og nektet å snakke med meg under hele feste. Og alle på festen var mine venner, han var med MEG :dontgetit:

6587302[/snapback]

 

Huff da!

Da er han hverfall ikke noe å ta vare på..

Du kan egentlig bare være glad for å bli kvitt han!

6587320[/snapback]

 

 

ja, jeg må si at i senere tider så har det vært enklere å "puste"(for å si det på den måten), Jeg ser han sjeldent(noe som er ufattelig digg) så jeg tror jeg skal klare å komme fult over dette:) Takk gud for at folk flytter til Oslo:D

6587332[/snapback]

Lenke til kommentar

Ett lite tips som kanskje kan hjelpe litt: Snakk med han. Fortell han nøyaktig hva du føler, og hva du synest om det han har gjort mot deg, fortell han hvordan du følte deg når han gjorde slike ting mot deg. Fortell han hvor mye han har ødelagt for deg. Bare legg alle kortene på bordet og fortell alt!

Kanskje han da skjønner hvor råtten han egentlig er...

Uansett tror jeg kanskje du vil sitte igjenn med en skikkelig god følelse etter å ha fått sagt det...

Lenke til kommentar
Ett lite tips som kanskje kan hjelpe litt: Snakk med han. Fortell han nøyaktig hva du føler, og hva du synest om det han har gjort mot deg, fortell han hvordan du følte deg når han gjorde slike ting mot deg. Fortell han hvor mye han har ødelagt for deg. Bare legg alle kortene på bordet og fortell alt!

Kanskje han da skjønner hvor råtten han egentlig er...

Uansett tror jeg kanskje du vil sitte igjenn med en skikkelig god følelse etter å ha fått sagt det...

6587347[/snapback]

 

 

Det skal jeg ta under heftig vurdering, tror jeg hadde gjort både meg og han godt egentlig. Jeg tror ikke noen av de andre eksene hans har turt å si noe til han, så da er det jo egentlig på tide at noen gjør det.

Lenke til kommentar
Ett lite tips som kanskje kan hjelpe litt: Snakk med han. Fortell han nøyaktig hva du føler, og hva du synest om det han har gjort mot deg, fortell han hvordan du følte deg når han gjorde slike ting mot deg. Fortell han hvor mye han har ødelagt for deg. Bare legg alle kortene på bordet og fortell alt!

Kanskje han da skjønner hvor råtten han egentlig er...

Uansett tror jeg kanskje du vil sitte igjenn med en skikkelig god følelse etter å ha fått sagt det...

6587347[/snapback]

 

 

Det skal jeg ta under heftig vurdering, tror jeg hadde gjort både meg og han godt egentlig. Jeg tror ikke noen av de andre eksene hans har turt å si noe til han, så da er det jo egentlig på tide at noen gjør det.

6587355[/snapback]

 

Dette hjelper. Jeg snakket akkurat skikkelig ut med eksen min. Jeg sa ALT. Selv om det var vondt mens det gikk på, så føler jeg meg bedre nå. Mye bedre. Og dette er ti minutter siden. Forbedringen er fantastisk. :)

 

(Not sold in stores, Jan. Call now at 1-800 Love Cure!)

Lenke til kommentar
Ett lite tips som kanskje kan hjelpe litt: Snakk med han. Fortell han nøyaktig hva du føler, og hva du synest om det han har gjort mot deg, fortell han hvordan du følte deg når han gjorde slike ting mot deg. Fortell han hvor mye han har ødelagt for deg. Bare legg alle kortene på bordet og fortell alt!

Kanskje han da skjønner hvor råtten han egentlig er...

Uansett tror jeg kanskje du vil sitte igjenn med en skikkelig god følelse etter å ha fått sagt det...

6587347[/snapback]

 

 

Det skal jeg ta under heftig vurdering, tror jeg hadde gjort både meg og han godt egentlig. Jeg tror ikke noen av de andre eksene hans har turt å si noe til han, så da er det jo egentlig på tide at noen gjør det.

6587355[/snapback]

 

Ja det må jeg si. du har en god holdning. ser framskritt her nå :D

Lenke til kommentar
Ett lite tips som kanskje kan hjelpe litt: Snakk med han. Fortell han nøyaktig hva du føler, og hva du synest om det han har gjort mot deg, fortell han hvordan du følte deg når han gjorde slike ting mot deg. Fortell han hvor mye han har ødelagt for deg. Bare legg alle kortene på bordet og fortell alt!

Kanskje han da skjønner hvor råtten han egentlig er...

Uansett tror jeg kanskje du vil sitte igjenn med en skikkelig god følelse etter å ha fått sagt det...

6587347[/snapback]

 

 

Det skal jeg ta under heftig vurdering, tror jeg hadde gjort både meg og han godt egentlig. Jeg tror ikke noen av de andre eksene hans har turt å si noe til han, så da er det jo egentlig på tide at noen gjør det.

6587355[/snapback]

 

Dette hjelper. Jeg snakket akkurat skikkelig ut med eksen min. Jeg sa ALT. Selv om det var vondt mens det gikk på, så føler jeg meg bedre nå. Mye bedre. Og dette er ti minutter siden. Forbedringen er fantastisk. :)

 

(Not sold in stores, Jan. Call now at 1-800 Love Cure!)

6587360[/snapback]

 

 

hehe, wow :) så bra. Det må jo prøves. Takk

Lenke til kommentar

Jeg gjorde noe lignende i går kveld faktisk.

Dreide seg om litt andre ting da... Men det hjalp veldig!!

ble forresten dumpet forrige fredag etter ett forhold på nesten 2 år.. Men det der gjorde ting MEGET bedre :) Hjalp godt å få tømt seg litt :)

Lenke til kommentar
Denne prøvde jeg og i dag... Nå snakkes vi neppe igjen... :S

 

Men, ikke tro at dette skjer, dette er første gang noe slikt har skjedd til meg.. Men, jeg hadde en særs umoden kjæreste.. :(

6587372[/snapback]

 

I denne saken er det vel ikke slik at hun vil se han igjenn heller... Fyren er jo en drittsekk! Han fortjener den dritten han kan få!

Lenke til kommentar
Jeg gjorde noe lignende i går kveld faktisk.

Dreide seg om litt andre ting da... Men det hjalp veldig!!

ble forresten dumpet forrige fredag etter ett forhold på nesten 2 år.. Men det der gjorde ting MEGET bedre :) Hjalp godt å få tømt seg litt :)

6587370[/snapback]

 

 

Jeg tror nok det er det jeg trenger, å tømme meg for alt som har bygd seg opp etter det ble slutt.

Lenke til kommentar

*snip*

6587372[/snapback]

 

I denne saken er det vel ikke slik at hun vil se han igjenn heller... Fyren er jo en drittsekk! Han fortjener den dritten han kan få!

6587374[/snapback]

 

Absolutt! Helt enig på den, utroskap er noe av det værste du kan gjøre mot et annet menneske. Bare ville si at hvis det backfira så var hun ikke alene... Men, uansett er det sinnsykt deilig å få sagt hva du mener! :)

Lenke til kommentar
Ironisk at dette emnet kommer opp akkurat da jeg krangler med eksen min. Jaja, regner med at det ikke er meg det er snakk om.

6587299[/snapback]

 

 

niks, kjenner ikke deg så det er ikke deg;)

6587315[/snapback]

 

Forsto det. Måtte lese litt nøye. Jeg var aldri utro, så jeg var in the safe allerede derfra.

 

Dessverre kan jeg ikke gi noen råd til deg, da jeg sliter med å komme over noen selv.

Ironisk at dette emnet kommer opp akkurat da jeg krangler med eksen min. Jaja, regner med at det ikke er meg det er snakk om.

6587299[/snapback]

 

Du er ikke alene om den, og disse postene kommer hver gang jeg krangler eller slår opp med mine.. Huff.. Typisk, men greit å se at det er flere i din situasjon...

 

6587319[/snapback]

 

Man blir litt paranoid ja? :p

6587324[/snapback]

 

 

Er ikke rart man blir paranoid, når det kommer til sånne ting som dette kan man ikke bli annet egentlig

Lenke til kommentar
Jeg er mer glad det finnes mange jenter der ute jeg.. Så jeg også har sjans til å lure en inn i nettet mitt...

 

Samme gjelder vel omvendt for jenter tror jeg kanskje?

6587434[/snapback]

 

Vil tro det. Men jeg er mann, tross alt, så jeg holder meg til din første setning. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...