Gå til innhold

Nok en albumguide: Deftones


Lemkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Alle Deftones fans er nok klar over dette, men uansett.....

 

Team Sleep: Morenos sideprosjekt (roligere enn Deftones) Deftones sangen "teenager" var for eksempel ment å være en Team Sleep sang.

 

Liker du Deftones, vil du nesten helt sikkert like Team Sleep

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Deftones er musikk som vokser på en. Jeg oppdaget dem i 2001 eller så, med Be Quiet And Drive. Kanskje den mest kjente låta de har. Men jo mer man hører på dem, desto bedre blir dem.

 

Den nye plata, Eros, skulle slippes i løpet av 2009. Men siden bassisten enda er i koma siden bilulykken i november 2008, så ble plata først utsatt til oktober i år. Men nå er den utsatt på ubestemt tid siden de visstnok jobber med enda ei ny plate, uten at det ifølge Deftones selv betyr at låtene på Eros ikke vil bli gitt ut.

Må si jeg er spendt på Eros siden Chino har sagt den er uortodoks og aggressiv. Blir spennende å se hva som skjer videre nå med bassisten, Eros og den nye nye-plata.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

har fulgt både Deftones og Korn siden de ga ut debutene sine.. og dette er band jeg synes har utviklet seg i negativ retning... Adrenaline, Around The Fur og White Pony er geniale album.. det de har gitt ut i ettertid er ikke fullt så genialt synes jeg. Det samme gjelder Korn.. alt fram til og med Issues var dritbra.. det som er gitt ut i senere tid er bare ikke like bra... Alle band prøver jo å utvikle seg, men håper at både Deftones og Korn går tilbake til røttene sine en gang i framtiden... Korn er forsåvidt mer eller mindre oppløst, og Chi ligger vel enda i koma? Det ser mørkt ut :roll: enda godt at det dukker opp nye interessante band... Slipknot kicket de fleste av banen da de kom med debuten etter min mening, og de har utviklet seg i positiv retning sålangt...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...