Gå til innhold

Yahoo! Messenger 8 sluppet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig aldri vært fast bruker av Yahoo! Messenger, men jeg tror kanskje jeg skal begynne å bruke det. Pga. av hele opplegget egentlig. Det er bare mye mer genialt enn MSN Messenger (Windows Live Messenger).

Skrevet
Jeg har egentlig aldri vært fast bruker av Yahoo! Messenger, men jeg tror kanskje jeg skal begynne å bruke det. Pga. av hele opplegget egentlig. Det er bare mye mer genialt enn MSN Messenger (Windows Live Messenger).

6582562[/snapback]

Kan du forklare hva som er så mye bedre?

Skrevet
for noe dritt, må jo takke ja til toolbar osv når mann installerer det ?!

Går det ann å fjerne de 2 ekstra programmene etterpå?

6583050[/snapback]

Jeg fikk ikke noe toolbar når jeg installerte - men jeg tror du må velge avansert installasjon for å kunne velge det bort.

Skrevet (endret)

6582562[/snapback]

Kan du forklare hva som er så mye bedre?

6582735[/snapback]

Nei, jeg har ikke satt noe fast grunnlag for påstanden min.

Klarer ikke å forklare hvorfor det er så mye bedre.

Endret av Kadmium
Skrevet (endret)

Hvilke forskjeller er det på denne Yahoo løsningen i forhold til Skype 2.5?

Endret av G
Skrevet

Er den rask ved filoverføring? MSN Messanger er ivertfall treg, men Trillian er bedre.

Forresten prøvde jeg Yahoo Messanger 7 en gang, men den ville aldri koble opp.

Skrevet
mens det koster rundt 93 øre å ringe mobiltelefon. Nærmere informasjon om prisene finner du på denne siden.

Er dette minuttprisen eller sammelt kostnad uansett lengde på samtalen?

Skrevet (endret)

Jeg synes webcam-funksjonen i YM er bedre enn WLM. Har begge bredbånd kan man aktivere såkalt Super-modus. Bildet blir da større og fps meget bra.

En annen ting er at man kan lage egne "bortemeldinger" som f.eks. "Spiller BF2 på battlefield.no #1 All maps" o.l.

Endret av mungo
Skrevet (endret)

:( Går ikke å bruke hotmail kontoen altså, synd.

Noen som kan anbefale noen bra plugins?

Går det ikke ann å legge til/chatte med folk som bruker msn? (snakke fra yahoo til msn)

La til meg selv, fikk så en mail som sa at jeg var invitert men for å takke ja måtte man ha en yahoo ID.. (?)

Endret av Starcraft_RULES

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...