Gå til innhold

Gmail - samme mail ned på 2 pcer?

eLang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to marskiner som jeg begge bruker til å lese mail. Har tatt i bruk gmail, men når jeg har lastet ned en post på den ene pcen, kommer den ikke ned på den andre. Vil at innboksene skal se like ut på begge pcene. Bruker Thunderbird om det skulle ha noe med saken å gjøre.

Har prøvd begge pop inst. uten hjelp.

Noen som har et tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du må velge at eposten ikke skal slettes fra serveren, det gjør du i instillinger.

6576631[/snapback]

Det er valgt. Alle meldingene blir på serveren.

Skrevet

Man har jo bare disse to å velge i.

Enable POP for all mail (even mail that's already been downloaded)

Enable POP only for mail that arrives from now on

Har prøvd begge med sanmme resultat

Skrevet
At du leser e-posten direkte i gmail. Det er jo det som er meningen med tjenesten.

6582869[/snapback]

Mulig det, men jeg foretrekker Thunderbird. Dette var ikke noe problem når jeg brukte (@online) telenor serveren...

Noen som vet når Gmail kommer i ut av beta?..

Skrevet

Har lagt merke til at når jeg går på > settings > Forwarding and POP så står det 1. Status: POP is enabled for all mail that has arrived since 18:37 klokkeslettet oppdateres hver gang jeg logger meg inn på gmail.

Skrevet

I innstillingene for Konto i Thunderbird må du huke av for "behold kopi på server". Da vil e-posten lastes ned til begge PC'ene. Den innstillingen på Gmail du nevner i postene over, gjør at når e-posten er lastet ned til Thunderbird, blir den enten flyttet til All Mail, slettet eller liggende i innboksen.

Skrevet
Noen som vet når Gmail kommer i ut av beta?..

Det kan tenkes at de har uløste problemer, eller jobber med å legge til flere funksjoner.

Er vel også mulig at de planlegger å slippe alle tjenestene som nå er i "beta" samtidig, under et gimmick-navn som får alle til å droppe eBay, MySpace, PayPal, Flickr etc. og løpe til onkel Google.

Eller kanskje de bare har beholdt beta-stempelet og invitasjonsopplegget for at tjenesten skal virke litt ekslusiv og lokke til seg flere medlemmer. Dessuten har de noe å skylde på dersom et eller annet skjærer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...