Brian Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 (endret) hei! Bruker for tiden et Logitech Driving Force Pro, og lurte på om Toca Race Driver 3 støtter 900graders styring? hvis det går an, hvordan slår jeg det på? Endret 29. juli 2006 av Brian_N
-sparks- Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 At du kan vri rattet 900 grader til høyre og venstre brian: ja, spillet støtter 900 grader med Logitech Driving Force Pro. (fant det ut med ett kjapt googlesøk)
Brian Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 At du kan vri rattet 900 grader til høyre og venstre brian: ja, spillet støtter 900 grader med Logitech Driving Force Pro. (fant det ut med ett kjapt googlesøk) 6582732[/snapback] ja men problemet er at jeg ikke finner ut hvordan jeg slår det på.
Smooth Ceiling Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Et kjapt søk med Google viste infoen på Gamespot: --------------------------------------------Driving Force Pro (900 degree wheel) support -------------------------------------------- For this wheel (and other future wheels with extra wide lock), change the following line in PCHardwareSetup.ini ExtraWideWheelLock=0 to ExtraWideWheelLock=1 This will give better response for these wheels. We recommend using the extended lock of these wheels only in pro-simulation mode. Link Det virker å være Readme-filen som fulgte med demoen, men jeg tipper det samme gjelder for den fulle versjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå