Gå til innhold

Animering av togtur på Europa-kart


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nettopp kommet hjem fra en måneds lang Interrail togtur, og skal nå i fatt med å redigere alt som ble filmet. I den anledning lurte jeg på om noen kunne være interssert i å animere togturen på et Europa-kart. Vet at dette er et skudd i blinde, men hadde satt voldsom pris på det :innocent:

 

Håper det er noen giverlystne der ute :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Meiner du å ha ein strek som teikner opp ruta toget? Om du seier korleis ruta var kan eg sjå på det. Skader ikkje om du finn eit brukbart Europa-kart i stor oppløysning heller.

6574340[/snapback]

 

 

Hei!

Takk for at du gidder å prøve :)

 

Legger ut to bildefiler. Det er det samme bildet, men det ene er tuklet med slik at det viser ruten og en liten forklaring. :thumbup:

post-48786-1154106096_thumb.jpg

post-48786-1154106118_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Vil du ha begge på same video altso? Eller eit klipp for kvar rute?

 

Edit: Eller eg kan prøve å dele skjermen i to, slik at begge rutene vert vist samtidig, men på kvart sitt kart.

6574609[/snapback]

 

Hadde vært helt fint om du hadde det fått dem på samme kart :)

Lenke til kommentar
Her er to utkast. Eit slik du sa, med begge på same kart, og eit slik eg foreslo, med skjermen delt i to. Du får vurdere sjølv kva som ser best ut. Eg skal fikse litt på rutene, so dei vert litt finare (ikkje so "kantete"), og til sist eksportere i betre kvalitet. Er det nokon endringar du vil ha, berre sei ifrå.

6575084[/snapback]

 

Hei!

De ser helt fine ut begge to:) Det var noe i farten jeg glemte å fortelle:

Ved to tidspunkter må strekene være på samme sted. Jeg legger til en oppdatert map rute.jpg, så om du gidder hadde det vært flott. Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Offtopic, kva plass likte du best? Ser du var i Budapest, det var min interrailfavoritt.

6576529[/snapback]

 

Hmm.. litt vanskelig å svare på ettersom vi bare kjørte tog gjennom byen:P

Det nærmeste jeg kommer vel Praha, og der var det veldig fint:)

Hadde eller flere dagers stopper i Italia, Kroatia og Bulgaria. Kroatias øyer anbefales :)

Lenke til kommentar
Offtopic, kva plass likte du best? Ser du var i Budapest, det var min interrailfavoritt.

6576529[/snapback]

 

Hmm.. litt vanskelig å svare på ettersom vi bare kjørte tog gjennom byen:P

Det nærmeste jeg kommer vel Praha, og der var det veldig fint:)

Hadde eller flere dagers stopper i Italia, Kroatia og Bulgaria. Kroatias øyer anbefales :)

6576565[/snapback]

post-48786-1154127922_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Kven av dei vil du ha då? Den du vel vert truleg ikkje lasta opp før i morgon kveld, då eg skal vere borte store deler av morgondagen.

6576613[/snapback]

 

Alt i ett hadde vært helt fint. Går bra at det ikke er klart til i morgen, du trenger ikke å stresse med ded. Tror ikke jeg begynner redigeringen før søndag for da har jeg hangover etter lørdagen :!:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...