Gå til innhold

Hva er det med FM2006 egentlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en sykt plagsom bugg selv nå på FM, har et svinegammelt game før patcher som jeg spiller på enda, og har plutselig fått det slik at jeg har for mye penger i kassa så alle mine 3 milliarder € blir til minus penger så halve stallen blir hivd på dør :(

 

Men sliter og litt med det apollox sier, men slik er FM, ballen er rund og du knuser et par tastaturer :-p

 

Personlig sverger jeg til en 3-4-1-2 formasjon. den er det selvfølgelig kontra taktikker imot, men når man har litt ungspillere å velge mellom (personlig får spillere kontrakt til det året de fyller 31 så er det gone) så vil man ha forandringer hele tiden, og dermed aldri spille helt likt. Og dermed fungerer formasjonen som gull :)

Lenke til kommentar
Ronaldo den kvalmsekken solgte jeg for 700mill til Chelsea, og henta Ronaldinho for 600mill fra Barcelona :)

 

Men uansett, kan da ikke være taktikken det står på siden jeg presser noe voldsomt i hver kamp, men det virker bare på meg som at motstanderen alltid trenger færre forsøk på å score flere mål enn meg. :thumbdown:

6582478[/snapback]

 

det var bra ... hater ronaldo jeg og han filmer som et jaaaaaa....

Lenke til kommentar

FM 2006 er vannskelig helt kalrt men det er mange som også syntes det er Vanskelig! :whistle: Men nok om det. Spillet er morsom men det er kjedelig når du teper. Tips: Det du Gjør er at du kjører 4-4-2 til du er bedre og trener hardt.

 

 

Håper FM2007 blir bedre!

 

 

 

 

Augulv - Norsk Dust

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...