Gå til innhold

Xbox 360 Core + spill 1695,-


Hagforce

Anbefalte innlegg

HAHA, helt utrolig. 360 på nesten samme pris som PS2! Tror ikke akkurat dette var hva MS ønsket seg. Må vel være tidenes raskeste pris-ras.

 

Men de har jo ikke noe annet valg hvis salget går elendig, noe det tydeligvis gjør i Europa og Japan. I Japan selges den jo også latterlig billig, allikevel selger den bare noen tusen maskiner i måneden der...

 

Tror MS begynner å angre på at de entret konsoll-verdenen nå ja.

Endret av Staal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HAHA, helt utrolig. 360 på nesten samme pris som PS2! Tror ikke akkurat dette var hva MS ønsket seg. Må vel være tidenes raskeste pris-ras.

 

Men de har jo ikke noe annet valg hvis salget går elendig, noe det tydeligvis gjør i Europa og Japan. I Japan selges den jo også latterlig billig, allikevel selger den bare noen tusen maskiner i måneden der...

 

Tror MS begynner å angre på at de entret konsoll-verdenen nå ja.

6582800[/snapback]

 

Du... fortjener ikke å dø engang for den der. Det var så ute på vidda.

Lenke til kommentar
HAHA, helt utrolig. 360 på nesten samme pris som PS2! Tror ikke akkurat dette var hva MS ønsket seg. Må vel være tidenes raskeste pris-ras.

 

Men de har jo ikke noe annet valg hvis salget går elendig, noe det tydeligvis gjør i Europa og Japan. I Japan selges den jo også latterlig billig, allikevel selger den bare noen tusen maskiner i måneden der...

 

Tror MS begynner å angre på at de entret konsoll-verdenen nå ja.

6582800[/snapback]

 

Du... fortjener ikke å dø engang for den der. Det var så ute på vidda.

6582807[/snapback]

 

Javel ? Motbevis mine påstander da. Vis meg salgstall fra Europe og særlig Japan som beviser at jeg lyver ? Tror heller du lyver, Per. Hvis du heter Per.

Lenke til kommentar

Vel jeg har da benyttet meg av dette tilbudet. Jeg kjøpte meg en og venter den om ikke så alt for lenge (onsdag/torsdag kanskje) Jeg må også levere inn min gamle til supporten, siden jeg ikke har gjort dette enda.

 

Dealen som jeg gjorde med en kammerat var kanskje domsnill, men det var vennepris. Han fikk min gamle 360 og RR for 1000,- det vil si når den kommer tilbake fra support og reprasjon.

 

Så da har jeg gitt en 360 til en PS fan....moahahahaha. men han liker konsollen og tror han vil ha det ganske gøy. Så angrer ikke på at jeg betalte 700 for å få en konsoll nå samt en kammerat med konsoll, (+ det faktumet at det er en ny konsoll som ikke har så stor fare for å gå i stykker igjen)

Lenke til kommentar
Kan ikke du vise oss salgstallene når du poster slike poster da? Jeg vet ikke om du lyver eller ikke, men hadde vert fint om du gadd ta med bevis for hva du sier.

6582953[/snapback]

 

Alle vet vel at 360 er en bombe uten like i Japan ? Kun i USA den gjør det noenlunde ok.

 

hardware sales for the week of 3/20 to 3/26. Here's how it wen't down.

 

1. DSL: 119,986

2. NDS: 39,307

3. PS2: 34,169

4. PSP: 31,077

5. GBASP: 5,627

6. GBM: 4,883

7. GCN: 1,458

8. 360: 1,415

9. XBX: 108

http://xbox.joystiq.com/2006/03/31/current...hardware-sales/

 

Dette er altså for en uke i Mars. Og det er enda verre nå. 360 gjør det faktisk langt verre en hva Xbox 1 gjorde der til og med. Det hadde ingen trodd var mulig omtrent, hah.

Lenke til kommentar
Ja alle veit at 360 flopper i Japan, men den har snart solgt bortimot 5 mill på verdens basis. Og det var vel målet til MS sånn ca. De regnet vel med å nå 5 mill i utgangen av juni/juli?

6583043[/snapback]

 

Jepp, salget har gått som planlagt. Får se om de klarer 10 mill ved PS3-launch.

Lenke til kommentar
Fattern har ekstra komponentkabler. :)

6579202[/snapback]

 

De passer nok ikke, hvis ikke han har kjøpt ekstra kabler til sin egen X360. For det ingen utganger fra konsollen annet en USB og nettverk. Lyd og bilde går via konsollens forskjellige proprietære "multikabler".

6581579[/snapback]

 

Han har ekstra til sin, han trodde ikke det fulgte med når han kjøpte den.

Lenke til kommentar
Lurer på hvor mye 360 koster på PS3 lanseringen! Vente og se, så løpe-nei sprinte for livet æhm... 360-en. Jeg er frelst!!

 

Uansett så kommer MS aldri til å greie å solge 10 mill 360-er før PS3-en kommer ut.

6584646[/snapback]

 

Joda, når alle ps3 fanboys finner ut hvor mye ps3 faktisk koster så kjøper mange av de xbox360 istedet :evil:

 

Jeg har bare de 2 siste ukene snakket med 2 gutter som "venter på ps3". Ingen av de var klar over hva den ville koste, og den ene kjøper i disse dager xbox360! :)

Lenke til kommentar
Joda, når alle ps3 fanboys finner ut hvor mye ps3 faktisk koster så kjøper mange av de xbox360 istedet  :evil:

 

Jeg har bare de 2 siste ukene snakket med 2 gutter som "venter på ps3". Ingen av de var klar over hva den ville koste, og den ene kjøper i disse dager xbox360!  :)

6600043[/snapback]

 

Har et par slike venner også. SasaB avskydde faktisk (mja, kanskje ikke... menmen) Xbox360 som pesten før han fikk se litt Oblivion-magi, nå skal han kjøpe 360 han også.

 

Og et par andre venner så E3 fiaskoen til PS3 og har i disse dager en 360.

 

360 får fotfeste, de innser hvilken synd det er å drite i 360. We have the Power :evil:

Lenke til kommentar
Vel markedsføringen til microsoft går jo som smurt den. når de får kunder til å overbevise de som ikke er kunder til å kjøpe. Vi gjør jobben for dem.

 

har en bitter smak i munnen av dette :hrm:

6600687[/snapback]

 

 

Det er jo slik PR fungerer. Public Relations.

 

Det betyr jo bare at kundene er fornøyde med produktet sitt. Hvorfor gir dette deg en bitter smak i munnen?

 

Vanligvis ser det slik ut:

 

om noen er misfornøyd med ett produkt forteller de dette til ca 12 bekjente

Når de er fornøyde forteller de det til ca 3-4 bekjente

 

Men det ser litt annerledes ut når det gjelder ett produkt som xbox360. Man har gjerne lyst at flest mulig man kjenner skal ha det slik at man kan spille sammen, og derfor forteller man det gjerne til flere. Vet selv at jeg har snakket varmt om min xbox til langt flere enn 4 personer!

Lenke til kommentar

hehe der er jeg motsatt...Sagt til vennene mine at de burde holde seg unna den(siden de liker Ps) og en kamerat av meg kjøpte 360 for 5 mnd'er siden og etter 1 mnd solgte han den igjen. Han var direkte skuffa og ba alle holde seg unna. Så markedsføringen er både bra og dårlig.

 

Tror jeg kommer til å skryte Ps3 opp i skyene når jeg får den 17 Nov...Og da anbefaler jeg den til flere så jeg har noen å spille med. Kjenner hvertfall 25 stk som skal ha den(disse er i Ps klanen min=[www.saw.nullkontroll.com[/url]). Og det norske online miljøet på Ps er på 150 stk++ og det er morsomt når man har kjennskap til alle og de fleste er kejnt med hverandre via treff og MSN osv. Og der er markedsføringen rimelig oppegående. Folk kjøper nye spill/konsoller og forteller om alt det positive de har opplevd og alt det negative om produktene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...