Gå til innhold

Trenger råd til kjøp av bærbar. Haster!


Anbefalte innlegg

Hallois!

Sitter i disse dager og skal kjøpe bærbar pc til studietiden. Var på glippet til å investere nå i kveld, men fikk kalde føtter. Tenkte jeg skulle rådføre meg her inne først, ettersom jeg vet at det sitter mange dyktige folk her inne.

 

Først av alt: Har satt et pris-tak på 10 000,- Dette vil imidlertidig ikke si at jeg vil ha den billigst mulig, helst tett inntil pris-taket jeg har satt (9500 -->)

Ved kjøp av bærbar ser jeg spesielt etter mest mulig for pengene. Er også et stort pluss om pcn har 1gbit ram, 17" skjerm og stor harddisk. Disse kriteriene fant jeg i denne acer- pc'n: MPX.no

 

Så hva skal jeg bruke pcn til? Ettersom jeg er spiller en del dataspill er det viktig for meg at den klarer å kjøre nye spill (HL2, doom3) relativt bra, ved å kjøre de på low-specs (gameplay > grafikk imho). Antar at en pc i denne prisklassen også kjører "gamle" spill som cs bra. Men nok om det.

 

Her er jeg ute etter tips folkens! Er dette (acer'n jeg la ut link til) en PC jeg bør satse på? Om dere vet om noen bedre tilbud i samme prisklasse, og som har det jeg ser etter, hadde jeg blitt kjempeglad om dere la frem noen produkter.

 

Mvh Olav

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fujitsu Siemens Amilo A 3667G

6563864[/snapback]

 

Den der så jo ikke så verst ut! Et bedre alternativ enn acer aspire'n jeg fiska frem.

Men vil den fungere ok til spill? Forventer ikke at nye spill skal gå glidefritt, men at de funker "bra" liksom.

 

Fant en annen bærbar jeg kunne tenke meg også:

 

Zepto 6214W (trekker litt ned at det kun er 1 slott til minne, og der har de skrudd inn 512mb

 

 

 

Uansett, takk for hjelp så langt folkens. Tipper jeg bestiller i kveld.. og dersom det ikke kommer flere henvendelser faller nok valget på Fujitsuen ovenfor. Er dere uenige, stopp meg i tide! . :yes:

Endret av olavrv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...