Skribenten_ Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 jeg har sett enkelte Druid gå rundt med dyr, altså "pet" han ene hadde dåg kun en dårlig pappegøye.. men jeg trodde det var kun hunters som hadde pets. kan også druid ha pets på lik linje med hunters?
Pilot_ Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Alle klasser kan ha slike "pynte-pets" som man kjøper, men de kan ikke attacke. Finnes både pappegøyer, katter, slanger og mye mye mer. Endret 26. juli 2006 av Luzifer
Skribenten_ Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 Alle klasser kan ha slike "pynte-pets" som man kjøper, men de kan ikke attacke. Finnes både pappegøyer, katter, slanger og mye mye mer. 6562368[/snapback] ja okey.. hmm. for jeg begynte litt å lure.. for den dumme pappagøyen var jo på kun lvl 1
Bleach Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 pets som ikke kan angripe går ikke opp i lvl uansett.. tror jeg?
Pilot_ Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 pets som ikke kan angripe går ikke opp i lvl uansett.. tror jeg? 6562514[/snapback] En character kan heller ikke gå opp i level uten og angripe, hvis man ser bort i fra quests (noe som disse pynte-petsa ikke har). Jeg tviler egentlig på at det er mulig uansett. Om det hadde vært mulig å få levla dem opp, hadde det nok vært mulig og gå en instance hvor pet'en hadde fått gruppe-xp.
Candyluv Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Det finnes noen "pets" som kan hjelpe deg i 10 minutter eller noe slikt. De har "3 charges" som de funker i, altså de kan hjelpe 3 ganger. Sånne pets kan alle ha. Du får blant annet en Yeti som er sånn i questreward i et quest som starter i Winterspring (tror jeg)
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Finnes både pappegøyer, katter, slanger Og slimklumper
Reached Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Listen kan bli lang men vi må også ta med grisen og skilpadden!
Arinomi Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Kakkerlakkene! Ikke glem de små søte krypene Endret 26. juli 2006 av Arinomi
digitalglenn Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 og murky (murlock) selv om du må ha vært på blizz messe og fått hemmelig passord så er det murlig
Be__bad Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 (endret) FULL LISTE -Anconea Chicken, Vendor -Black Kingsnake, Vendor -Bombay (sort katt) vendor -brown snake, vendor -Cockatiel (papegøye) vendor -Cockrouch, vendor/drop -Cornish Rex (oransje katt) vendor -Crimson snake, vendor -Great horned owl. vendor -Green Wing Macaw, Drop, deadmines -Hawk owl, vendor -Hyacith Macaw, (lilla papegøye) drop stv -Maine Coon (grå katt).drop, alterac mountains -Mechanical chicken, quest -Mechanical Squirrel, Engineer produkt -Mini diablo, Collectors edition gave -Orange tabby, vendor -Panda cub. collectors edition gave -Pet bombling, Engineering produkt -Paririe dog, vendor -Senegal, (papegøye) vendor -Siamese (siamesisk katt) drop cookie deadmines -Silver Tabby, vendor -Snowshoe rabbit, vendor -Sprite darter (flyge-øgle) quest -Tiny black whelping, drop badlands -tiny crimson whelping, drop wetlands -Tiny emerald whelping, drop swamp of sorrows -White kitten, vendor -zergling (monster), collectors edition gave. -murky, collectors edition gave -Frog -mechanical yeti. quest -Pig -Speedy (skilpadde) -Disgusting Oozeling (sånn slim klump) -Spider -Worg (ulv) EDIT:keep em coming Endret 27. juli 2006 av Be__bad
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Den er nok ikke komplett, Disgusting Oozeling (som jeg har ) står ikke på listen, heller ikke edderkopp eller sånn worg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå