Gå til innhold

BC: Endgame raiding gear vs blått gear på lvl61+


Anbefalte innlegg

    Q u o t e:

    I'm curious about this as well. will level 67+ world drop blues and quest greens be better then naxx loot? ouch.

 

Leveling-up gear will begin to replace current end-game raiding gear.

 

The advantage for players in current tier-3 will be having a bit of an easier time leveling through the initial content. After that, the current tiers won't really qualify or be comparable as end-game loot.

 

Trasig, for å si det mildt. Spiller i over 1år, og samler sammen noe av det beste gearet som går an å få, og så går du tilbake til blått gear når expansion kommer!

 

Jippi

 

 

EDIT: source

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor bry seg om gear? Jeg spiller for å ha det moro med å drepe bosser. Ikke for å brife med epic-gearet.

6557814[/snapback]

 

når stakkarn har sittet inne i ett år og spilt wow får og få det beste så er det nok litt surt og måtte enda engang slite med og lvle for så og få det beste...

Lenke til kommentar

Enkel grunn til at de lager det slik. Hardcorespillere er så avhengig at de gir faen og biter det i seg. Casuals hopper i taket, de får gode items uten å måtte raide flere timer i uka. Skulle vel nesten bare mangle at det blir slik, forventer at det er større forskjell fra lvl 60 til 70 enn det er fra 50-60 per i dag. 60-70 vil vel kanskje kunne sammenliknes med lvl ~35-60. Hvem vet, spennende blir det uansett

Lenke til kommentar
Ah, gleder meg! 1-0 til casuals :)

6557599[/snapback]

 

Heller 10-0 casuals.... Blizzard har gang på gang endret dette spillet for å legge det mer til rette for de som bruker mindre tid på det.

Lurer på når de som jobber 10 timer i uka skal begynne å tjene like mye som de som jobber 37.5 timer, burde de ikke det kanskje?

Lenke til kommentar
Hvorfor bry seg om gear? Jeg spiller for å ha det moro med å drepe bosser. Ikke for å brife med epic-gearet.

6557814[/snapback]

 

Hundre prosent enig. Alle timene man bruker for å farme MC/BWL/AQ40 handler ikke om gear at all! It's all about teh phun! :D

Lenke til kommentar
Enda en "slap in the face" for healere dette her.

Rogues/mages/warlocks som har samlet sine 6-700 spelldamage gear vil få det enkelt med å levle videre, mens healere som har samlet på healing gear må dra fram det gamle svette grinde settet de har samlet i zg og begynne grinde helvettet.....

6558513[/snapback]

 

Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg planlegger å queste med guildies. Kommer jo også nye 5man instancer og slikt. :)

Lenke til kommentar
Enda en "slap in the face" for healere dette her.

Rogues/mages/warlocks som har samlet sine 6-700 spelldamage gear vil få det enkelt med å levle videre, mens healere som har samlet på healing gear må dra fram det gamle svette grinde settet de har samlet i zg og begynne grinde helvettet.....

6558513[/snapback]

 

Tviler veldig sterkt på at levlingen vil bestå av mest solospilling. Lagspill kommer til å være viktig i outland tror jeg, og der er ikke healing-gear dumt, er det?

Lenke til kommentar

Mye av lvlinga fra 60-70 er lagt opp til instancer. Det er visstnok tatt to forhåndsregler slik at det ikke blir for overfylt på de nye questplassene: Instancelvling og massive områder.

 

Gleder meg jeg, nye spells, nye talents, nye instances for <20 mann nye items. Care om jeg har masse endgameequipment nå, jeg har jo leecha meg til det so far :p

Lenke til kommentar
Enda en "slap in the face" for healere dette her.

Rogues/mages/warlocks som har samlet sine 6-700 spelldamage gear vil få det enkelt med å levle videre, mens healere som har samlet på healing gear må dra fram det gamle svette grinde settet de har samlet i zg og begynne grinde helvettet.....

6558513[/snapback]

 

zg?, det er en grunn at de lagde loottablen i aq40 slik den er, absolutt alle classes har dps set derifra :)

Lenke til kommentar
Ah, gleder meg! 1-0 til casuals :)

6557599[/snapback]

 

Yup!! nice for oss som ikke har "kasta" bort uhorvelig med tid på å farme equip!

6558568[/snapback]

 

kastet bort, nei end game raiding er gøy, tror du de fleste spiller wow bare for å ha best gear? Gear er bare en bonus :D

Endret av Grabby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...