Gå til innhold

Har et problem med mareritt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også et mareritt som har gått igjen natt etter natt etter natt.

 

Hver ENESTE gang jeg går opp trappa hjemme tenker jeg på det marerittet. Sommer eller vinter, mørkt eller lyst, tidlig eller sent, klarer ikke få den horrible drømmen ut av hodet mitt.

 

Forøvrig er marerittet ditt noe av det verste jeg kunne tenkt meg. Tenk om man bare en kveld skal trekke opp gardinene og det står en person rett utenfor og stirrer deg inn i øynene. Gjerne et lite vindu, det er mørkt og regner og du står bare 30-40cm unna. Tror seriøst jeg hadde blitt så overrasket og redd at jeg hadde daua...

Lenke til kommentar
Forøvrig er marerittet ditt noe av det verste jeg kunne tenkt meg. Tenk om man bare en kveld skal trekke opp gardinene og det står en person rett utenfor og stirrer deg inn i øynene. Gjerne et lite vindu, det er mørkt og regner og du står bare 30-40cm unna. Tror seriøst jeg hadde blitt så overrasket og redd at jeg hadde daua...

6566518[/snapback]

mhm ser det for meg, du trekker fra gardinen og ser et blekt ansikt som stikkerer på deg så nerme vinduet at man kan se doggingen på glasset :cry:

 

der skremte jeg faktisk meg selv :ermm:

Lenke til kommentar
Forøvrig er marerittet ditt noe av det verste jeg kunne tenkt meg. Tenk om man bare en kveld skal trekke opp gardinene og det står en person rett utenfor og stirrer deg inn i øynene. Gjerne et lite vindu, det er mørkt og regner og du står bare 30-40cm unna. Tror seriøst jeg hadde blitt så overrasket og redd at jeg hadde daua...

6566518[/snapback]

mhm ser det for meg, du trekker fra gardinen og ser et blekt ansikt som stikkerer på deg så nerme vinduet at man kan se doggingen på glasset :cry:

 

der skremte jeg faktisk meg selv :ermm:

6566756[/snapback]

 

Ikke bare deg selv.

 

Men seriøst, det tror jeg er så skremmende som det er mulig å få et scenario.

 

Eventuelt at du ser masse skygger, lyder, spøkelser, alt pakket sammen i en skikkelig skremmepakke. :p

 

*Glemme dette frem til jeg skal legge meg om 7 timer*

Lenke til kommentar

Hjernen tenker som sagt utrolig mye på kvelden, når du sover. Du har kanskje merket at hvis du spiser deg mett på kvelden, så er du veldig sulten når du våkner ?

 

Iallefall, til problemet :) Før du legger deg, hva gjør du ? Feks studiemåter, som et eks, si du har eksamen i morgen, selfølgelig, etter å ha lest i 8timer i strekk, så ser du ikke på Tv den siste timen før du legger deg !

 

Hvis du gjør som over, ser på Tv før du legger deg, så vil hjernen fokusere på det du sist så på.

 

Se på en film, feks komedie, som du liker veldig godt, eller kos med dama di feks ? Finn på noe morsomt, istede for å tenke på at du skal få mareritt i natt ..

 

som oftest hjelper det ikke å tenke ! :=))

Lenke til kommentar
Hjernen tenker som sagt utrolig mye på kvelden, når du sover. Du har kanskje merket at hvis du spiser deg mett på kvelden, så er du veldig sulten når du våkner ?

 

Iallefall, til problemet :) Før du legger deg, hva gjør du ? Feks studiemåter, som et eks, si du har eksamen i morgen, selfølgelig, etter å ha lest i 8timer i strekk, så ser du ikke på Tv den siste timen før du legger deg !

 

Hvis du gjør som over, ser på Tv før du legger deg, så vil hjernen fokusere på det du sist så på.

 

Se på en film, feks komedie, som du liker veldig godt, eller kos med dama di feks ? Finn på noe morsomt, istede for å tenke på at du skal få mareritt i natt ..

 

som oftest hjelper det ikke å tenke ! :=))

6575545[/snapback]

 

Det hadde blitt problematisk for meg ja :p Forsåvidt har ikke jeg hatt mareritt på en stund nå, men har merket gjennom mitt straks 15 år lange liv (Fredag 4 august :w00t: ) At hvis jeg har sengen like ved en vegg og sovner mens jeg ligger mot veggen får jeg mareritt. Det har ALDRI tatt feil. Så begynner å bli lei av å ligge vekk fra veggen...

Lenke til kommentar

Får jo et slags kick av mareritt noen ganger da :p, kanskje det er greit å ikke la seg skremme, ikke sitt å tenk på marerittene du kommer til å få når du legger deg... da er du sikker på at du får et.

 

Litt offtopic, men noen ganger når jeg har lagt meg og er sånn halveis i søvne har det hendt at jeg plutselig finner meg selv fallende fra et stup av et slag og får den hælvetes følelsen i magen (kiling og forskrekkelse), så våkner jeg brått opp igjen. Er litt skummelt, men er jo litt rått på en måte og.

Lenke til kommentar
Hjernen tenker som sagt utrolig mye på kvelden, når du sover. Du har kanskje merket at hvis du spiser deg mett på kvelden, så er du veldig sulten når du våkner ?

 

Iallefall, til problemet :) Før du legger deg, hva gjør du ? Feks studiemåter, som et eks, si du har eksamen i morgen, selfølgelig, etter å ha lest i 8timer i strekk, så ser du ikke på Tv den siste timen før du legger deg !

 

Hvis du gjør som over, ser på Tv før du legger deg, så vil hjernen fokusere på det du sist så på.

 

Se på en film, feks komedie, som du liker veldig godt, eller kos med dama di feks ? Finn på noe morsomt, istede for å tenke på at du skal få mareritt i natt ..

 

som oftest hjelper det ikke å tenke ! :=))

6575545[/snapback]

 

Takk! dette hørtes vettugt ut :)

Lenke til kommentar

Det absolutte værste marerittet mitt var dette: Jeg hadde en sønn og en kone. Vi gikk ved en brygge og sønnen min som var 3 år gammel ramlet utfor bryggen.

 

Har ingen kone eller sønn, men jeg fikk virkelig kjenne dette på kroppen. Det var skikkelig jævlig.

 

Er det ingen andre som har hatt noe liknende?

Lenke til kommentar
Det absolutte værste marerittet mitt var dette: Jeg hadde en sønn og en kone. Vi gikk ved en brygge og sønnen min som var 3 år gammel ramlet utfor bryggen.

 

Har ingen kone eller sønn, men jeg fikk virkelig kjenne dette på kroppen. Det var skikkelig jævlig.

 

Er det ingen andre som har hatt noe liknende?

6578219[/snapback]

 

har du mistet barnet i deg selv?

Lenke til kommentar
skriv drømmen på en lapp og brenn lappen.. skal visst funke..

6579099[/snapback]

Mens du danser, og har smurt kroppen inn i kroppsmaling. Også tar du ett hår fra en krokodille og slenger på bålet. Og spiser 2 katteøyner. Funker fett!

6619839[/snapback]

 

søstern gjorde det jeg sa... da drømte ikke hu det mer.. hu var plaga med en drøm...

 

 

 

at bikkja blei forvandla til en giraff... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Forøvrig er marerittet ditt noe av det verste jeg kunne tenkt meg. Tenk om man bare en kveld skal trekke opp gardinene og det står en person rett utenfor og stirrer deg inn i øynene. Gjerne et lite vindu, det er mørkt og regner og du står bare 30-40cm unna.

Minner meg om en venn av meg som skulle kaste søppel og så var det en neger som rotet i søppelconteineren som stirret på han da han tittet inn, da ble han ganske overrasket :eek:

 

Ellers så har jeg hatt et mareritt noen ganger i forrige uke, om at det ikke er noen jeg kjenner i klassen min til neste år. Aner ikke hvorfor det oppleves så ubehagelig. Lurer på om det skyldes at jeg ikke vet hvem som skal gå i klassen min?

Første gangen jeg hadde det drømte jeg også at jeg fikk tarmskylling hos tannlegen og at jeg var en slags mafiaboss i en garage og beordret at folk skulle bli torturert, alle disse drømmene opplevdes som fæle mareritt. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...