Gå til innhold

HW-Lan 06: Bråk og støy er ett nei..


Anbefalte innlegg

Ja vel? Du er vel også av typen som kommer på fester og setter på DIN cd fordi DU definerer hva bra musikk er og alle skal bøye seg etter deg. Du får respektere andres musikkvalg. Jeg har vanskelig for å se hvordan alle kan vite at den låta suger når den tross alt har klart å klatre seg opp på VG-lista. Og at "noen bør slå litt vett inn i huet på Basshunter" fordi de lager musikk du ikke liker? Hva er det for en holdning?!

 

Jeg mener musikk bør være lov og folk bør få høre på hva de vil (så fremt de respekterer folk rundt seg og ikke spiller rasistiske låter eller annet som kan virke støtende naturligvis).

Endret av elfkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe gammel sier du ?, du er ikke gammel før at du synes alle som er født i 80 årene fortsatt er noen ungsauer, og du er dobbelt så gammel som de fleste andre på lanet. Hadde egentlig tenkt å dra på lanet, men blir litt skremt når folk spør om aldersgrensen nedover, men skjønner at tiden har løpt fra meg og ville følt meg veldig alene siden jeg ikke kejenner noen på min alder som vil være med :)

Lenke til kommentar
Båten Anna må være verdens dårligste sang ever da.

Selve Basshunter suger jo maxxx.

 

nogen gang hørt "Vi sitter her i ventrilo" værste sangen ever.

noen burde seriøst slå litt vett inn i huet til "basshunter".

 

Tmolberg

6566632[/snapback]

Båten sier du? BÅTEN?! HÆ? BÅTEN?!

 

 

Thunderbolt, thunderbolt, thunderbolt, DIE!

 

I russetiden trodde 98% av mine medruss at sangen handlet om en båt.

6569315[/snapback]

 

Jeg opplevde også det. Hvorfor skal folk være så dumme at de ikke kan innse at han er en dårlig nerd som prøver å lag sanger, men ikke får det til <3 AC/DC, Guns N' Roses <3

Endret av xorxa
Lenke til kommentar
hehe gammel sier du ?, du er ikke gammel før at du synes alle som er født i 80 årene fortsatt er noen ungsauer, og du er dobbelt så gammel som de fleste andre på lanet. Hadde egentlig tenkt å dra på lanet, men blir litt skremt når folk spør om aldersgrensen nedover, men skjønner at tiden har løpt fra meg og ville følt meg veldig alene siden jeg ikke kejenner noen på min alder som vil være med :)

6579077[/snapback]

 

Personlig er jeg bare 25 år. Sikkert stein gammel for flere folk her på HW da. ;)

 

Men uansett. Pc høytalere er det eneste jeg syns vi bør ha med seg. Samme f... hvor dyre høytalere du har hjøpt til pc'en.

Men lyd anlegget du har enten knegget eller arvet fra din far er ikke pc høytalere. Det er tortur apperat mot naboene dine.

 

Tenk litt på de andre rundt deg. Hva er kjangsen for at de vil like DIN musikk! (SVÆRT LITEN) :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skjønner ikke at folk orker å dra på så store LAN jeg.

 

Jeg hadde klikka mentalt hvis jeg måtte høre på stygge nerder som skriker og bærer seg hver gang de dør i CS eller lignende drittspill.

 

Hadde bare endt med at en eller annen drittunge hadde fått seg et blåttøye og jeg hadde blitt kasta ut.

Lenke til kommentar
Båten Anna må være verdens dårligste sang ever da.

Selve Basshunter suger jo maxxx.

 

nogen gang hørt "Vi sitter her i ventrilo" værste sangen ever.

noen burde seriøst slå litt vett inn i huet til "basshunter".

 

Tmolberg

6566632[/snapback]

 

 

hvorfor trur alle at det er båten anna? boten anna er det ;)

Lenke til kommentar
... men skjønner at tiden har løpt fra meg og ville følt meg veldig alene siden jeg ikke kejenner noen på min alder som vil være med :)

6579077[/snapback]

 

Vi er da mange som har passert 30 som skal være med. Kan godt hende man kan få til egen "olding"-rekke, men det vet nok noen andre bedre enn meg.

Lenke til kommentar

Skal bare minne på at det er ikke mer enn 2 Amp pr bruker. Det vil si ca 500 watt. Muligens bare 230watt også. Er ikke helt avklart.

OM du kan bevise at din pc og ditt anlegg ikke trekker mer enn det, har jeg i grunn ingen problemer :thumbup:

 

MVH PRW crew :cool:

Endret av L..
Lenke til kommentar

Jeg liker Boten Anna.

Jeg burde egentlig kjøpe alt av "Hits for Kids", siden jeg faktisk liker det :)

Dragos Tei et eller anna digget jeg rått!

Fruen har med sin musikkspilling tvunget meg til å høre på mye Bollywood inspirerte greier og magedans låter. ...så nå liker jeg det og. Har masse arabisk musikk på mp3spilleren min. Blir glad av den musikken jeg.

Fra gammelt av går det i mye ACDC, Iron Maiden, Metallica, WASP osv..

I tillegg har jeg fått øynene opp for for Satyricon og disse gutta...

 

Edit: etter å ha lest en post her...jeg synes faktisk Schnappy også er morsom jeg....at jeg kveler noen etter 10. avspilling holder jeg muligheten åpen for.

"Brutalt mord på LAN, LAN arrangør i fengsel"

"LAN deltaker ble denget med egne høyttalere og måtte spise øretelefoner."

Jeg tror faktisk jeg liker det meste :D

Gleder meg til å få masse musikk ideer på HW LAN. Det er så steike mye musikk jeg ikke rekker å høre!

 

Men sånn litt alvorlig. Vi tenker på 4 soner på HW LAN.

Sone 1 - 4. Sone 1 og 2 blir for Vanilla LAN deltakere, og de som ønsker å spille musikk vil pent bli anbefalt å sitte i sone 1. Sone 2 det samme, men her vil flesteparten med 1/2 LANs bilett sitte.

Sone 3 blir en liten sone for utelandske deltakere. Sone 4 forbeholdes gamere og klaner. Slik tenkte jeg iallefall....kom gjerne med tilbakemeldinger.

Endret av CWH
Lenke til kommentar

Som jeg forstod:

  • Sone 1 & 2: Alle som vil bråke (Sone 2 også for 1/2 LANs billett)
  • Sone 3: Utenlands
  • Sone 4: Gamere o.l.
For de som vil ha det stille, blir ingen spesiell sitteplass til de da? Jeg klager ikke (Crew), men for de som ikke orker sitte å høre på alt du liker og ikke ( :p ) kan det bli en litt kjip opplevelse.

 

Hva med:

  • Sone 1: Bråkete
  • Sone 2: Stillere + 1/2 LANs billettere
  • Sone 3: Utenlands
  • Sone 4: Gamere o.l.
Det med "stille"-sonen tok jeg med bare fordi jeg ser det er mange som vil ha det stille rundt seg, de som hater Schnappi og Boten Anna o.l., skjønner de godt..

 

Forslag støttes, eller kastes? :) Ellers syntes jeg forslaget ditt så helt greit ut :wee:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

PM sendt til CHW.
Lenke til kommentar

Som Digilab 06. der var det null lyd fra høytalerne fra 02:00 til 9:30.

 

Høytalere var heller ikke lov på dette LAN'et, kun headsett. Var utrolig behagelig når musikken stoppet 02:00 og man kunne kose seg til en film eller bare game, snakke, kose?, eller bare rett og slett slappe av.

 

(Gutt med masse lan erfaring.)

Lenke til kommentar
Den siste der med stille fra 02.00 til 09.30 synes jeg virket som en gopd ide...og det tror jeg også er meningen...eller?

6750008[/snapback]

Om det er meninga eller ikke, stemmer jeg for dette. (:

Folk får muligheten til å sove litt uten så altfor mye støy, annet enn den lille lyden headsets lager, tappinga på tastene og alle viftene som surrer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...