Gå til innhold

Yndlings skuespiller i Hotel Cæsar??


corcky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å få med meg hver episode, - men desverre går jeg glipp av en episode en gang.

 

Hotel Cæsar er jo genialt, - og vi tørr å skryte av både serien og at vi følger med engasjert.

 

Hva med de tåpelige åndssnobbene som ikke vil vedkjenne seg slikt, - uff for noen mennesker.

 

Er'u et orntli' menneske, - ser du på Hotel Cæsar! Hvertfall når du kan :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-19 15:05, skrev GeeZuZz:

Hahaha. Alle sier de ikke ser på slikt dritt - Jeg vedder på at alle som har svart i denne tråden ser på hotel cæsar!


Dere er gjennomskuet. Hvis dere ikke hadde sett på Hotel Cæsar, hadde dere ikke giddet å sett på tråden....


:grin:


 

Du så på den, gjorde du ikke ??

 

Ellers er jeg enig med deg. Det fins **** meg bedre ting å bruke tiden på. Vanne blomster for eksempel. :grin:

Lenke til kommentar

For å avgjere kven som er kulast må eg resonere litt.

Tek berre med dei som lever eller spelar e rolle.

 

Harald Hildring: + Knall fyr, sleip og fin. - Har flytta til Brazil. (Poeng 6/10)

 

Juni Lunde: + Dranker - Ganske bichin og manipulativ. (Poeng 4/10)

 

Arne Markussen: + Ein sexy stud med MYKJE hår på brystet. Tvers gjennom ond og sleip. - Vil drepe han der koselige Hugo. (Poeng 9/10)

 

Hugo Anker Hansen: + Også ein sexy stud. Koselig og vennleg. - Byrjar å dra på åra og kjem snart tilå døy. (Poeng 7/10)

 

Julie Hildring/Anker Hansen: + Hjelper ekteparet Svein og Martine Kroghstad - Rotete og dum (Poeng 3/10)

 

Svein Krogstad: + Vondskapsfull mot mora. Snill mot dei fleste andre. Flott rulleblad. - Minnar litt om mora. (Poeng 8/10)

 

Martine Krogstad: + Litt kort lunte - Litt kort lunte. (Poeng 5/10)

 

Hans kongelige høyet kronprins Sverre: + Flott kropp, kjekk og grei. - Likar Chalotte Anker Hansen (Poeng 8/10)

 

Chalotte Iversen/Hennes majestet kronprinsesse Chalotte: + Blond og dum - Stygg i trynet. (Poeng 6/10)

 

Samina Zaman: + Topp jente. Strippa brysta i løpet av den fyrste veka ho var med. - Hadde ikkje så flotte bryst då. (Poeng 7/10)

 

Ragnar Lunde: + Framragande kjekk ungdom. - Litt psyko. (Poeng 5/10)

 

Jens August Anker Hansen: + Svindlar Ninni opp i stry - Ser litt homs ut. (Poeng 7/10)

 

Sol og Måne Lillevik: + Kule namn - Dei gjer litt lit utav seg. (Poeng 4/10)

 

Goggen Anker Hansen: + Kult namn - Gjer litt lite av seg. (Poeng 4/10)

 

Albert Anker Hansen: + Flott og kjekk. - Stokk dum. Elendig dame (Poeng 5/10)

 

Birte "Bitten" Lillevik: + ...... - Stygg, Dum, Slem, osb (Poeng 1/10)

 

Kabinettsekretær Mørch: + Vondskaps full. - Prøver å øydelegge for den koseleg prinsen. (Poeng 5/10)

 

Astrid Anker Hansen: + Ond og slu. Ganske sexy og tiltrekkjande. - Sit i rullestol kan ikkje ta ho slik eg ynskjer då. (Poeng 7/10)

 

Carola Zaman/Krogstad: + Sexy og fin. - Gjer litt lite utav seg. (Poeng 7/10)

 

Benedicte Brubakk: + Flott jente. Fin kropp. - Morragretten (Poeng 8/10)

 

Sonen til Benedikte. (Don juan elller liknande) + Eksotisk namn - Gjer litt lite utav seg (Poeng 3/10)

 

Odd Bahr: + Kjekk ungdom - Likte faren betre (Poeng 7/10)

 

Åge Nygård: + Koseleg - Til tider plagsomt koseleg. (Poeng 5/10)

 

Alle som ikkje vart nemde over: Elendige skodespelarar. (Poeng 0/10)

 

Må etter denne resoneringa seie at Arne Markussen må verta min favoritt.

Lenke til kommentar

Jeg så rangeringslista med kommentarer overnfor.

 

Det var med en tier da, - gubben selv, Georg Anker Hansen. Helt overlegen. Langt over de andre.

 

Svein er ikke ondskapsfull mot mora, - det er mora som er et ordentlig forferdelig menneske. Svein er enkel han, - litt egoistisk og snill og god. - Mens Martine er på grensa, - kommer nok i behandling senere.

 

Georg Anker Hansen er mil over de andre, - så har vi Astrid og Hugo, - Astrid har lært og går ikke for langt, - Hugo er bare snill men han er intelligent og lar seg ikke trå for nær.

 

Sissel var jo dama da, - deilig, - men borte. Juni er helt py og julie lever helt uten å ta lærdom av fortiden, - helt fjern fra virkeligheten.

 

Ragnar har blitt en 8/10 etter litt kluss i sex-,familie- og kjærlighetslivet. Har liksom blitt en mann.

 

Så nå er det på tide å stifte Hotel Cæsars fanclub.

 

den bør registreres som forrening i Brønnøysundregistrene. Forslag til vedtekter:

 

Forreningen skal avsløre og påpeke det utstrakte og uintelligente åndssnobberi som er fremherskende i landet og som utarter seg ved at folk snakker nedsettende og ufint om fjernsynsserien Hotel Cæsar og seriens seere.

 

Forreningen skal avsløre dette primitive åndssnobberiet som ikke bare omtales i paragrafen ovenfor, - men også det norske folk slik serien i seg selv og Ole Paus avslører det norske folk, - slik at men ser hvem som er hvem, - og finner ut av annerledeslandet.

 

Seriens skuespillere skal ikke omhandles i vedtektene.

 

Velvel, - det var 1. utkastet til vedtekter. Next :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-19 15:05, skrev GeeZuZz:

Hahaha. Alle sier de ikke ser på slikt dritt - Jeg vedder på at alle som har svart i denne tråden ser på hotel cæsar!


Dere er gjennomskuet. Hvis dere ikke hadde sett på Hotel Cæsar, hadde dere ikke giddet å sett på tråden....


:grin:


Jeg har ikke sett eller kommer til å se på Hotel Cæsar...ever...

Grunnen til at jeg kikket på denne tråden var at jeg håpet de fleste ikke så på det programmet....men det ser ut til at jeg tok feil...?

 

Er jeg unormal :grin: ?

...i så fall så vil jeg vare det :wink:

Lenke til kommentar

Unormal nei, - det normale i Norge er å benekte at man ser på serien. Og blandt dere som benekter å se på Hotel Cæsar er det sikkert mange som heller ikke ser på.

 

Men vi som ser på serien, - bør danne vår forrening nå. Ikke for å værne oss mot dere andre, - men for å slå ring rundt de vedtektene vi etter hvert klarer å utarbeide, og for å få frem menneskeskikkelsene i serien.

 

Nettopp derfor håper jeg på at også Ole paus kan værnes i vedtektene, - da vi trenger hans geni, hans klarsyn og sannhet i penn og ord.

Lenke til kommentar

Jada,

 

begynn å følge med du, - så skal du se at du kjenner igjen menneskene. Menneskene fra virkeligheten. Noe er kanskje satt bittelite grann satt på spissen, - men det hele er genialt laget slik at du vil kjenne igjen menneskets sanne natur der. Om du vil det da.

 

Så bli med i:

 

Hotel Cæsars fanklubb

 

Er det ingen som vil være med?

Lenke til kommentar

Beste i hotel cæsar er jo han tjeneren til ho i rullestol da! han som bare sier ja og nei!

 

Perfekt, alle i HC skulle vært slik, da hadde serien blitt så kjedelig at seertalla hadde stupt, serien ble tatt av lufta og TV2 sendte musikkprogrammer (ikke liste pop) i HC's sendetidspunkt :smile:

 

/me drømmer seg bort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...