Eldarwan Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Hei alle sammen! Jeg og noen andre kompiser har bestemt oss for å begynne med POTBS! http://www.burningsea.com Dette er et spill hvor man trenger gode og loyale medspillere, siden spillet vil bli basert på Store pvp events etc. Dette er kanskje ikke det av de mest diskuterte spillene av de "nykommende" online spillene som ble vist fram på E3. Dette spillet går ut på massive sjøslag og taktikk. Det er sagt at det vil være store events som store sjøslag og overtakelse av nye havner noe som høres knall ut. Tenkte iallefall å spørre litt rundt her om det var noen som kunne tenkt seg å bli med! Her er film fra E3: http://www.youtube.com/watch?v=1o1TZtMgADA...20burning%20sea Mvh Oss;) Endret 23. juli 2006 av Eldarwan Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Så drit fett ut...! Å være pirat er jo alle gutters drøm Hvis spillet viser seg å bli bra, så tror jeg at dere kan regne med å se meg utpå havet! PS: Vet dere noe om beta testingen, er det for seint å signe seg opp? Endret 23. juli 2006 av Zyko Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Så drit fett ut...! Å være pirat er jo alle gutters drøm Hvis spillet viser seg å bli bra, så tror jeg at dere kan regne med å se meg utpå havet! PS: Vet dere noe om beta testingen, er det for seint å signe seg opp? 6545032[/snapback] Nice! Nei jeg tror ikke det er for seint. De bruker lang tid på å ta inn folk men man kan iallefall prøve;) Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Hehe, da har jeg signet meg opp for beta testing, håper eg blir valgt! Fordi som har lyst å signe seg opp, det gjøres her! Lenke til kommentar
Canute Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Er med på et pirat guild jeg. Har følgt med på dette siden nyttår Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Er med på et pirat guild jeg. Har følgt med på dette siden nyttår 6558808[/snapback] Tillater meg et lite newbie spørsmål her siden jeg ikke har lest noe særlig om spillene. Hvorfor går folk for Burning Sea fremfor Caribbean? Caribbean mer light og arcade? Hvilken release date sikter Burning Sea mot nå? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 For å være ærlig så har jeg ikke engang vært inne å sett på Caribbean engang, har vært for oppslukt av Burning Sea til å engang tenke på å se på alternativet. Burning Sea har ingen utgiver som pusher på, derfor har spillet gang på gang blitt utsatt. I følge et intervju med gamer.no i september i fjor så skulle spillet ikke engang ha med avatarer, men kun styres med båten. Så spillet blir større og større, og siden det er ingen som sier at dem må ha det ute til da og da så... Ettersom dem har begynt såvidt på beta testing så vil jeg tro og tippe at dem gir det ut rett etter nyttår. Lenke til kommentar
DarkNero Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Er med på et pirat guild jeg. Har følgt med på dette siden nyttår 6558808[/snapback] Tillater meg et lite newbie spørsmål her siden jeg ikke har lest noe særlig om spillene. Hvorfor går folk for Burning Sea fremfor Caribbean? Caribbean mer light og arcade? Hvis du mener Pirates of the Caribbean så velger nok noen Burning Sea fordi det er litt mer innholdsrikt, det er MMO, og de har lovd å inneholde like mye story-line som singleplayer spill... Jeg har tenkt å begynne med Pirates of the burning sea rett og slett fordi Pirates of the Caribbean spillet har jeg "runnet" et par ganger, og det gjorde at jeg ble litt lei det. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Tillater meg et lite newbie spørsmål her siden jeg ikke har lest noe særlig om spillene. Hvorfor går folk for Burning Sea fremfor Caribbean? Caribbean mer light og arcade? Hvis du mener Pirates of the Caribbean så velger nok noen Burning Sea fordi det er litt mer innholdsrikt, det er MMO, og de har lovd å inneholde like mye story-line som singleplayer spill... Jeg har tenkt å begynne med Pirates of the burning sea rett og slett fordi Pirates of the Caribbean spillet har jeg "runnet" et par ganger, og det gjorde at jeg ble litt lei det. 6574011[/snapback] Det er et Pirates of the Caribbean MMO på vei Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Dette spiller ser jo kjempe interesangt ut, så vi får se. Jeg sikler veldig over age of conan også, så får se hva som skjer når de er sluppet. Edit: Beta ble vanskelig da jeg ikke var 18 år Endret 30. juli 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Captain_Pearson Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) hei. Hvordan går det med guildstarten? Har dere kanskje en hjemmeside? Er med for tiden med i en engelsktalende (stor) skvadron som engelsk adventurer. Hvis dere er engelske (i spillet) kunne jeg kanskje se om jeg kunne være til noen nytte? (dersom dere blandt annet har som mål å: være seriøse,strukturerte og se behovet for planlegging) Slippdato for spillet annonseres ca 25 agust. mvh Endret 9. august 2006 av Captain_Pearson Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Dette har jeg aldri hørt om, ser jo tøft ut. Store muligheter for at jeg blir med på dette! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 24. august 2006 Rapporter Del Skrevet 24. august 2006 Ser så bra ut, skal ha dette spillet uansett Count me in!" Lenke til kommentar
Eldarwan Skrevet 25. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Bra å høre at det er så mange som er interesserte! Jeg skal sette opp en liste på dere som har lyst å være med, når spillet kommer får vi diskutere hvilke server etc vo joiner;) Lenke til kommentar
Captain_Pearson Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 Bra å høre at det er så mange som er interesserte! Jeg skal sette opp en liste på dere som har lyst å være med, når spillet kommer får vi diskutere hvilke server etc vo joiner;) 6739646[/snapback] hei, hvorfor ikke starte med en gang? Skal man holde på med oppsett av hjemmeside,forum, kommunikasjonsoppsett,planlegging etc blir det fryktelig tungt i starten. Jeg har forsøkt å sette opp et forum, men det ser ut til at ola-normann ikke liker team-arbeide . Kanskje blir det mer tid til selve spillet oxo. POTBS tar for tiden inn guilds til betatesting, og det er slettes ikke umulig at dette også kan være en inngangsbillett. mvh jan Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 noen av dere som sitter med betatest nå? skrev meg nettop opp selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 wow dette er typen onlinespill jeg har ventet på dette blir interessant. yes Lenke til kommentar
BudweiserMan Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Har ventet en stund på detta spillet, og har planlagt å spille det, så jeg er med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 la nettopp inn en søknad om beta testing Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 kommer nok garantert til og spille dette spillet! ser genialt ut! for en frihet! jeg har veldig lyst til og være med! håper jeg får betatesting. applyed for 3 mnd siden, og gjorde det igjen nå, så er bare og håpe hva skal vi være da? pirater eller? ^^ helnorsk guild? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå