Gå til innhold

Norsk Pirat guild?


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg og noen andre kompiser har bestemt oss for å begynne med POTBS!

 

http://www.burningsea.com

 

Dette er et spill hvor man trenger gode og loyale medspillere, siden spillet vil bli basert på Store pvp events etc.

 

Dette er kanskje ikke det av de mest diskuterte spillene av de "nykommende" online spillene som ble vist fram på E3. Dette spillet går ut på massive sjøslag og taktikk. Det er sagt at det vil være store events som store sjøslag og overtakelse av nye havner noe som høres knall ut.

 

Tenkte iallefall å spørre litt rundt her om det var noen som kunne tenkt seg å bli med!

 

Her er film fra E3:

 

http://www.youtube.com/watch?v=1o1TZtMgADA...20burning%20sea

 

 

Mvh Oss;)

Endret av Eldarwan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så drit fett ut...! Å være pirat er jo alle gutters drøm :D Hvis spillet viser seg å bli bra, så tror jeg at dere kan regne med å se meg utpå havet!

 

PS: Vet dere noe om beta testingen, er det for seint å signe seg opp?

Endret av Zyko
Lenke til kommentar
Så drit fett ut...! Å være pirat er jo alle gutters drøm  :D Hvis spillet viser seg å bli bra, så tror jeg at dere kan regne med å se meg utpå havet!

 

PS: Vet dere noe om beta testingen, er det for seint å signe seg opp?

6545032[/snapback]

 

 

 

Nice! Nei jeg tror ikke det er for seint. De bruker lang tid på å ta inn folk men man kan iallefall prøve;)

Lenke til kommentar
Er med på et pirat guild jeg. Har følgt med på dette siden nyttår :)

6558808[/snapback]

Tillater meg et lite newbie spørsmål her siden jeg ikke har lest noe særlig om spillene. Hvorfor går folk for Burning Sea fremfor Caribbean? Caribbean mer light og arcade?

 

Hvilken release date sikter Burning Sea mot nå?

Lenke til kommentar

For å være ærlig så har jeg ikke engang vært inne å sett på Caribbean engang, har vært for oppslukt av Burning Sea til å engang tenke på å se på alternativet.

 

Burning Sea har ingen utgiver som pusher på, derfor har spillet gang på gang blitt utsatt. I følge et intervju med gamer.no i september i fjor så skulle spillet ikke engang ha med avatarer, men kun styres med båten. Så spillet blir større og større, og siden det er ingen som sier at dem må ha det ute til da og da så... Ettersom dem har begynt såvidt på beta testing så vil jeg tro og tippe at dem gir det ut rett etter nyttår.

Lenke til kommentar
Er med på et pirat guild jeg. Har følgt med på dette siden nyttår :)

6558808[/snapback]

Tillater meg et lite newbie spørsmål her siden jeg ikke har lest noe særlig om spillene. Hvorfor går folk for Burning Sea fremfor Caribbean? Caribbean mer light og arcade?

 

Hvis du mener Pirates of the Caribbean så velger nok noen Burning Sea fordi det er litt mer innholdsrikt, det er MMO, og de har lovd å inneholde like mye story-line som singleplayer spill... Jeg har tenkt å begynne med Pirates of the burning sea rett og slett fordi Pirates of the Caribbean spillet har jeg "runnet" et par ganger, og det gjorde at jeg ble litt lei det.

Lenke til kommentar
Tillater meg et lite newbie spørsmål her siden jeg ikke har lest noe særlig om spillene.  Hvorfor går folk for Burning Sea fremfor Caribbean?  Caribbean mer light og arcade?

Hvis du mener Pirates of the Caribbean så velger nok noen Burning Sea fordi det er litt mer innholdsrikt, det er MMO, og de har lovd å inneholde like mye story-line som singleplayer spill... Jeg har tenkt å begynne med Pirates of the burning sea rett og slett fordi Pirates of the Caribbean spillet har jeg "runnet" et par ganger, og det gjorde at jeg ble litt lei det.

6574011[/snapback]

Det er et Pirates of the Caribbean MMO på vei ;)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hei.

 

Hvordan går det med guildstarten? Har dere kanskje en hjemmeside?

 

Er med for tiden med i en engelsktalende (stor) skvadron som engelsk adventurer.

 

Hvis dere er engelske (i spillet) kunne jeg kanskje se om jeg kunne være til noen nytte? (dersom dere blandt annet har som mål å: være seriøse,strukturerte og se behovet for planlegging)

 

 

Slippdato for spillet annonseres ca 25 agust.

 

mvh

Endret av Captain_Pearson
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bra å høre at det er så mange som er interesserte!

 

Jeg skal sette opp en liste på dere som har lyst å være med, når spillet kommer får vi diskutere hvilke server etc vo joiner;)

6739646[/snapback]

 

hei, hvorfor ikke starte med en gang? Skal man holde på med oppsett av hjemmeside,forum, kommunikasjonsoppsett,planlegging etc blir det fryktelig tungt i starten.

 

Jeg har forsøkt å sette opp et forum, men det ser ut til at ola-normann ikke liker team-arbeide :) .

 

Kanskje blir det mer tid til selve spillet oxo.

 

POTBS tar for tiden inn guilds til betatesting, og det er slettes ikke umulig at dette også kan være en inngangsbillett.

 

mvh jan

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...