EirikLF Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Ey Har hamra meg gjennom hele denne tråden og funnet masse nyttig informasjon =) Tror Nec MultiSync LCD20WGX2 eller Dell UltraSharp 2007WFP er greia for meg. Men jeg klarer ikke velge =( Heller egentlig noe mot Nec'en. Digger den glasserte overflaten osv. Har også gode erfaringer med nec. Men er det noe annet som gjør den noe bedre en Del'en? 7323548[/snapback] Nec har bedre responstid og kontrastbelegg (glanset overflate) Lenke til kommentar
ostebolle Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Åkaj Da blirre nec'en. *Bestille* :o Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 20. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 hehe, kanskje litt i seneste laget å informere om, men Nec kommer med en ny WGX2 skjerm med tilnavnet Pro. flatpanels.dk ingen spesielle forandringer egentlig, men mulighet for HDCP er kanskje en ting bytheway, hadde Dell 2007wfp, men bytta pga pixelfeil, fikk så Nec skjerm og ble forelska driter i om jeg ser meg selv, fargene og bildet er utrolig! Lenke til kommentar
ostebolle Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Hmm...hd-klar hadde vært nice ja...men omg vil ikke vente mer Har bestillingsskjema oppe ass we speak Lenke til kommentar
ostebolle Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 Hvordan var farger, kontrast og respons på del'en i forhold til NEC'en btw? Merka du noe store forskjeller? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 21. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Tja, kan ikke akkurat si at Dell har en dårlig skjerm, for det var et veldig bra bildet på skjermen deres. Farger, og kvalitet var egentlig veldig bra. Da jeg fikk Nec så ble jeg litt overraska fordi fargene var litt dårlige, men etter litt miksing med innstillingene så ble det utrolig pent. I forhold til Dell skjermen ble det livligere farger, men det kan ha noe med glossy overflate. Skulle ha rukket å testa begge skjermene opp mot hverandre får å kunne si litt mer konkret om hva som var dårlig og bra. Testa begge i Far Cry (knalle farger) og må si at Nec skjermen imponerte mest uten tvil. Kjørte også Call of Duty 2 og satt siklende omtrent Respons, tja. Ikke no ghosting i spill hvertfall på noen av skjermene, det er sikkert. Er jo kontrast innstillinger på Nec som er litt fett, advanced DV mode som gir deg 1600:1 i kontrast i steden for 800:1 men er ikke helt sikker på speisifikasjonene der gitt. Men, i det store og det hele så er det ikke store forskjeller i det hele tatt mellom de to skjermene når det gjelder bildekvalitet og farger synes jeg. Ganske likt, uten no særlig å trekke ned på noen av skjermene bortsett fra at Nec skjermen har mindre innstillinger når det gjelder pivot, tilting, og slikt. Lenke til kommentar
ostebolle Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Okey danks Gikk for nec jeg. Var liksom mest trygg på den. Den er bestilt nå :O Gleder meg som en unge =)=) Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 21. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) hehe, grattis med kjøpet! Får håpe du blir like fornøyd som meg med skjermen! Endret 21. november 2006 av jurgeeen Lenke til kommentar
Gummun Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Er vel ikke et fnugg av tvil om at nec'n er bedre nei.. stadig litt lyst på den jeg og, men kommer ihvertfall til å vente til vi ser en med HD... Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 22. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 det skjønner jeg godt. hm, vet ikke helt om jeg klarer å fikse meg det nå som jeg har kjøpt skjermen allerede, men hadde vært kjekt å oppgradert, det må jeg si! HDCP er temmelig greit å ha så man hadde sluppet å kjøpe ny skjerm om et år eller to. Lenke til kommentar
ostebolle Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Oooo har fått den nå. Kjempefornøyd. Nydelige farger. Flott til alle spill jeg har prøvd til nå. Film og foto var helt utrolig bra og. Rett og slett perfekt for meg =) Fikk den to dager etter at jeg bestilte den og =) Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 25. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Supert! Bra leverings tid også da. Grattis med ny skjerm! BTW bruker du advanced DV mode eller lar du vær? er litt usikker på om jeg vinner noe ved å bruke det, synes mørkt og lyst skifter litt rart. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 (endret) BTW bruker du advanced DV mode eller lar du vær? er litt usikker på om jeg vinner noe ved å bruke det, synes mørkt og lyst skifter litt rart. 7356249[/snapback] Jeg synes det er en beskjeden forbedring til film og spill, men kan irritere litt ellers. Litt synd at det ikke kan slås på og av automatisk. Jeg lar det bare stå på hele tiden. Endret 25. november 2006 av EasyRaider Lenke til kommentar
ostebolle Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg bruker det ikke foreløpig. Har ikke utforska det så nøye enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå