Gå til innhold

Hva ville vært ditt drømmeband?


Chriztar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vokalen er vel Zeppelins "svakeste" side, men jeg ser ikke hvilken vokalist som ellers kunne passet inn.

6543102[/snapback]

 

Vokalen er vel Zeppelins "svakeste" side, men jeg ser ikke hvilken vokalist som ellers kunne passet inn.

6543102[/snapback]

Hah, værste jeg har hørt. Plant synger ballene av ca alle vokaliste fra 70-tallet.

 

EDIT: Zeppelin har ingen svak side, what so ever.

6543291[/snapback]

Vokalen var ikke Zeppelins svakeste side - tekstene var det...

 

 

Når det kommer til band ville jeg hatt en blanding av Floyd, Zeppelin og Jethro Tull.

Trommer: Bonham

Lead gitar: Page og Gilmour

Akustisk gitar: Anderson

Bass: Jones

Fløyte: Anderson

Keyboard/piano: Wright

Vokal: Plant, Gilmour, Anderson og Waters (bytter på)

Backing vokal: Wright

Låtskrivere: Waters og Anderson

 

Fy flæte, jeg hadde gitt mye for en konsert med det bandet der (for 30 år siden iallfall).

 

edit: Faen, glemte visst Mason! Han kunne vel spilt litt random perkusjon og av og til vært innbytter for Bonham.

Endret av anners
Lenke til kommentar
Vokalen er vel Zeppelins "svakeste" side, men jeg ser ikke hvilken vokalist som ellers kunne passet inn.

6543102[/snapback]

 

Vokalen er vel Zeppelins "svakeste" side, men jeg ser ikke hvilken vokalist som ellers kunne passet inn.

6543102[/snapback]

Hah, værste jeg har hørt. Plant synger ballene av ca alle vokaliste fra 70-tallet.

 

EDIT: Zeppelin har ingen svak side, what so ever.

6543291[/snapback]

Vokalen var ikke Zeppelins svakeste side - tekstene var det...

6769607[/snapback]

 

øøøhh? Bortsett fra at tekstene de har passe musikken demmes perfekt, og at det er noe av det feteste man finner, så er de jo elendige....Værken tekstene eller vokalen var demms svakeste punkt, iallefall ikke vokalen!

Lenke til kommentar

Når jeg sier at tekstene var dårlige tenker jeg først og fremst på de tidlige platene deres. Man blir lei av å høre sang etter sang dedikert til "babe", som han enten skal gå ifra, elsker eller har samlivsproblemer med. Det ble dog bedre etterhvert da, og det finnes jo alltids noen unntak.

Lenke til kommentar

Hør nå:

 

Vokal: Sebastian Bach

Gitar: Slash -the one and only-

Rytme gitar: Daron Malakain

Trommer: Joey Jordison

Bass: Michael "Flea" Balzary

 

Her er det selfølgelig mange som burde vært etter min mening, faktisk er vel kun Slash som er 100% bankers. Har ikke tenkt så mye på sammensetningen av stiliene, men dette hadde vært utrolig fett :w00t:

Lenke til kommentar

Tim Armstrong, på bass

Jimbo Wallace: på ståbass ( hvis jeg hadde hat det med i bandet mitt da)

Paul Simmons , på trommer ( trommisen i Revrend horton heat) eller Brooks Wackerman

Al Barr eller Ken Casey på Vokal

Jimmy Hnedrix, Lars Frederiksen, Brian Baker på gitar

 

 

Shane Macgowan ville jeg ha hatt med for sjarmen :cool:

Lenke til kommentar

Hvis poenget var å samle en gjeng til å bli et band med verdens beste på sine instrumenter ville det vært unødvendig. Da har vi jo tross alt allerede Dream Theater. :)

 

Mitt "dream team":

 

Trommer: Chris Adler (Lamb Of God)

Bass: Steve DiGiorgio (Sadus, Death)

Lead, rytme gitar: Alexi Laiho (Children Of Bodom)

Lead, rytme gitar: Jeff Loomis (Nevermore)

Vokal: Phil Labonte (All That Remains)

 

Et lag med "gammel-gutta" hadde også vært stilig:

 

Trommer: Dave Lombardo

Bass: Cliff Burton

Lead Gitar: Dimebag Darrell Abbot

Rytme Gitar: James Hetfield

Vokal: James Hetfield

 

Som gjestegitarist på en eventuell cd kunne Jeff Waters ha vært med å feid inn noen syke soloer også =)

Endret av FollowTheReaper
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hør nå:

 

  Vokal: Sebastian Bach

  Gitar: Slash -the one and only-

  Rytme gitar: Daron Malakain 

  Trommer: Joey Jordison

  Bass: Michael "Flea" Balzary

 

Her er det selfølgelig mange som burde vært etter min mening, faktisk er vel kun Slash som er 100% bankers. Har ikke tenkt så mye på sammensetningen av stiliene, men dette hadde vært utrolig fett  :w00t:

6815490[/snapback]

 

Tror ikke Slash hadde orka å være i band med en pikk som Sebastian Bach etter å ha vært i band med sjefspikken Axl så lenge. De er rimelig slitsomme begge to.

Lenke til kommentar
Her er mitt drømme band:

 

Vokalist: Gary Moore

Gitar: Dimebag Darrell

Rytme gitar: Stevie Ray Vaughn

Bassgitar: Flea

Trommer: Chris Slade

 

Litt rart sammensatt band, men det hadde hvert kult med "funky-metal-blues"!!

6814130[/snapback]

 

kødder du? Vaughn er jo GOD på gitar.Han som rytme??.Dimebag er bare en gjennomsnittlig ronker med masse gain. vennligst utddyp deg her... :yes:

Lenke til kommentar

5 x meg og PJ Harvey og evnen til å overføre akkurat det jeg vil til et hvilket som helst instrument.

Instrumenter: Stemme, cello, trommer, thermin, bass og gitar/slidegitar(sånn som står fastmontert på et brett der en bruker en flaskehalst til å slide opp og ned med) sammen med et pcprogram til å programmere en effektboks med egne effekter.

Lenke til kommentar
Vokalen er vel Zeppelins "svakeste" side, men jeg ser ikke hvilken vokalist som ellers kunne passet inn.

6543102[/snapback]

Hah, værste jeg har hørt. Plant synger ballene av ca alle vokaliste fra 70-tallet.

 

EDIT: Zeppelin har ingen svak side, what so ever.

6543291[/snapback]

 

Pefekte band: Robert Plant på vokal, JImmy Page på gitar, John Bonham på trommer, John Paul Jones på bass m.m, og der har vi vel det perfekte band; LED ZEPPELIN! Ingen kan vel si at Robert Plant har en dårlig stemme!! :ohmy: En fornærmelse innen musikkens verden. Hadde Led Zeppelin hatt en dårlig vokal, hva har de andre bandene da?? Robert Plant er blant de beste vokalistene!! Ingen over, ingen ved siden!

Lenke til kommentar
Vokalen er vel Zeppelins "svakeste" side, men jeg ser ikke hvilken vokalist som ellers kunne passet inn.

6543102[/snapback]

 

Vokalen er vel Zeppelins "svakeste" side, men jeg ser ikke hvilken vokalist som ellers kunne passet inn.

6543102[/snapback]

Hah, værste jeg har hørt. Plant synger ballene av ca alle vokaliste fra 70-tallet.

 

EDIT: Zeppelin har ingen svak side, what so ever.

6543291[/snapback]

Vokalen var ikke Zeppelins svakeste side - tekstene var det...

 

 

Når det kommer til band ville jeg hatt en blanding av Floyd, Zeppelin og Jethro Tull.

Trommer: Bonham

Lead gitar: Page og Gilmour

Akustisk gitar: Anderson

Bass: Jones

Fløyte: Anderson

Keyboard/piano: Wright

Vokal: Plant, Gilmour, Anderson og Waters (bytter på)

Backing vokal: Wright

Låtskrivere: Waters og Anderson

 

Fy flæte, jeg hadde gitt mye for en konsert med det bandet der (for 30 år siden iallfall).

 

edit: Faen, glemte visst Mason! Han kunne vel spilt litt random perkusjon og av og til vært innbytter for Bonham.

6769607[/snapback]

 

 

Wtf?? Tekstene? Tekstene er jo nydelige! Kloke, flotte, vakre tekste(stairway to heaven) Hvordan kan noen engang finne på å si at tekstene er svake?! :ohmy::mad: Fy!! Gjør det bedre du da! Tekstene er perfekte slik som de er!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...