Gå til innhold

Tråden for aktive kaffedrikkere!


Når jeg er på kafé, bestiller jeg oftest en  

1 099 stemmer

  1. 1. Når jeg er på kafé, bestiller jeg oftest en

    • "Espresso"
      123
    • Cappuccino
      137
    • Café au lait
      18
    • Café Latte
      120
    • Café creme
      4
    • Americano
      110
    • Caffé Macchiato
      17
    • Caffé mocha
      105
    • Caffé Ristoretto
      2
    • Caffé Corretto
      3
    • Ordinær filterkaffe
      346
    • Presskanne
      71
    • Annet (gjerne spesifiser type i tråden)
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scix, jeg tror jeg skal slå følge.

 

Fikk sjefen til å bytte ut kaffetrakteren her med en moccamaster.

 

EDIT:

 

Jeg har søren meg 120 innlegg her også! Får lage den litt ekstra sterk, som en ekstra feiring :)

8795459[/snapback]

Tror kjøkkenpersonalet leser tankene mine i dag, for denne kaffen, den var utrolig sterk :dribble:

Lenke til kommentar

Så nettopp litt på moccamastere på komplett. Fikk ekstremt lyst på denne, da måtte jeg jo nesten invitert dere på en kopp med kaffe eller 4. Men den ligger vel litt over budsjettet mitt, pluss litt overkill med dobbeltrakter til kun meg. Så står nok litt mellom denne og denne. Første er jo en del billigere, men kjekt med to trinnsbrytere for å dempe varmen etter trakting. Eller så kan jo en slik en være veldig fin, spessielt med tanke på termokanna som er med.

Lenke til kommentar

Jeg har en gammel versjon av KB-851, og er veldig fornøyd. Denne har traktet kaffen min siden jeg begynte å drikke kaffe, så den bruker jeg nok enda.

 

Selvom det frister å gå for en KB-741T.

Jeg har ikke lyst på vanlig KB741, ikke når jeg kan velge T-versjonen og få termokanne.

 

Jeg ville absolutt satt av noen penger til denne. Det var vel snakk om KB-741T for 2-3 sider tilbake tror jeg.

Lenke til kommentar
Hmmm... var vel kanskje litt kjapp med å svare der ja. Kan hende det blir en sånn, får se litt hvor mye jeg får inn på sommerjobben osv. Hadde vært ganske koselig å sluppet å kjøpe egen kanne hvertfall.

8795833[/snapback]

 

Et tips kan jo være å la plata stå på, da holder kaffen seg varm og god i ca 1-1/2 time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...