Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Yatack skal jeg aldri handle på noe mer. Billig på en del ting, men de har den værste kundebehandlinga og de lengste ventetidene jeg har vært borti! Venta ca. 4 måneder på en mp3-spiller som de hele tiden hevdet de skulle få "i slutten av uka". Det var en bursdagsgave, noe jeg sa klart fra. Det var imidlertid ikke noe problem, de lovte at varen kom i _god_ tid. Den kom _ikke_ i god tid. Kom to måneder _etter_ bursdagen istedet for to måneder før! Venta ca. 3 måneder på en T68 på samme sted. Også denne gangen skulle den komme inn når som helst. Styr unna Yatack!

Lenke til kommentar

"GeForce II er blandt de raskeste skjermkortene på markedet i dag. Dette er 3D og spillentusiastens første valg. Denne modellen har også TV-utgang som gjør det mulig å spille på virkelig store skjermer for den ultimate opplevelsen. Chaitech har her laget et kort som gir deg meget høy ytelse til en svært hyggelig pris."

 

Er ikke dette villedende reklame?

Tenkt stakkars fedre og mødre som blir mast gjennom for å kjøpe et slikt kort..

 

Spekulerer i kundene sine og som ikke har kunnskaper nok...

Lenke til kommentar

Hm, men de skal ikke ha mye penger for en P4 4,4 Ghz, se overskriften:

 

SPLASH_PAGE_1000081-0.jpg

 

Lynrask data med kvalitetskomponenter, sikkert kvalitet, men hvor gamle er skjermkortet og sånt rent ytelsesmessig? :lol:

 

Jaja, stakkars yatack brukere!

 

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-11-09 11:10 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De fortsetter å svindle.. På auksjonen som foregår nå selger de en P4 2Ghz Boxed med butikkpris 5747,-. Sjekket nettopp på Komplett, og der koster samme prosessoren 1660,-!!! :???:

Går man til butikken til Yatack, koster den 1703,-.... :eek:

 

De har også en Maxtor 20GB harddisk med butikkpris 1183,- som jeg også mistenker er litt overprising!

 

[ Denne Melding var redigert av: andreasn på 2002-11-20 01:46 ]

Lenke til kommentar

Det er heilt klart at sjansane er små for å gjere røvarkjøp hos yatack. Sjølv har eg handla der nokre gonger og meinar at eg har komt bra ut av det. I dei tilfella har eg handla på desse auksjonane og faktisk fått tilslag som har vore ein god del under butikkpris på tilsvarande produkt.

 

Det er temmelig utspekulert å bruke så vanvittig høge prisar, og det er sjølsagt gjort for at salget skal auke. Så moralen er nok at ein bør sjekke "butikkprisane" andre plassar først!

 

Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...