genetex Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Heisann. Jeg og en kompis skal lage oss nye chars, jeg mage og han druid. Vi vil levle fortest og etter hva vi har fortstått er grinding best, vil det da funke å sammarbeide med AoE grinding med mage og druid? Eller vil det funke best å bare grinde hver for seg? Om det er best med begge to sammarbeids-grinding, noen som har en guide til dette? Fant meg priest + mage på internett, men der er jo poenget at priestn har fear noe som hjelper veldig med å sammle masse mobs, fant ingenting med druid + mage. Om det er best 1 og 1, noen som har guides for dette? takker fro alle svar
random_wannabe Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Du AoE'er mens han healer deg, evt går inn i bearform hvis han får aggro?
Loeve Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Fordelen med priest er forresten at priests kan kaste power word: shield (godt å slippe interrupts og å ha litt ekstra hp å gå på), stamina-buff og kjappe heals. Fear for samling av mobs er bare en liten bonus etter min mening.
Gomle6 Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 http://www.wow-pro.com/Knowledge_Base/cat=135.html solo den = imba cookies
genetex Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Noen som har en slik bare til horde? Og vil ikke det funke noe bra med druid og mage? Siden det vil jo vere vanskelig sammle 10-20 mobs slik man kan med priest med fear?
Theoneask Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Det vil gå fint med druid og mage. Druid kan gå inn i bear og samla masse mobs, mage fryser dei, druid healer seg sjølv, og healer so mage til mobs er død. Druid har og root so kan vere nyttig dersom han skulle få agro frå 1 mob.
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Nå som Arcane explosion er instant som standard, er det ingenting i veien for at dere kan begynne allerede på lvl14. Frost funker ikke noe særlig fantastisk med mindre man har poeng i Elemental precision og tar mobs som er et par levels under deg. Tar dere 10 stykker og en resister Frost nova, så blir Blizzard avbrutt etter et tick eller to. PW: Shield er bra saker, men ikke nødvendig.
Sigga Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Dere kommer til å få store problemer med mana på lvl 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå