Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Operasjon av mandler?


ATI9550

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du skal operere dem vekk, spør om du kan få dem på glass!

6539952[/snapback]

Var det der seriløst? :D

6540152[/snapback]

Jeg fikk dem på glass. Den ene skjærte jeg opp. og den andre har jeg i skuffa :)

6784974[/snapback]

 

Jaha, er du en av de syke folkene i hostel eller ??

6785125[/snapback]

lol, nei. Jeg lagde en film isteden. Ble best sånn.

Lenke til kommentar
Hvis du skal operere dem vekk, spør om du kan få dem på glass!

6539952[/snapback]

Var det der seriløst? :D

6540152[/snapback]

Jeg fikk dem på glass. Den ene skjærte jeg opp. og den andre har jeg i skuffa :)

6784974[/snapback]

 

Jaha, er du en av de syke folkene i hostel eller ??

6785125[/snapback]

lol, nei. Jeg lagde en film isteden. Ble best sånn.

6785145[/snapback]

 

 

ååå - hvilken film lagde du da?? saw??

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Legene sa til meg at det var 50/50 sjanse for at du blir skikkelig dårlig eller ikke, jeg ble det første og det betydde at jeg var hjemme fra skolen nesten i en månede mens jeg ikke gjorde annet enn å spise , se på glamour og sikle, siden drøvelen min også hovnet opp så var det ekstremt ukomfortabelt å svelge.

+ at jeg la på meg en del og ble feit.

Så jeg anbefaler egentli ikke å ta mandlene , syns ikke det var verdt det.

Lenke til kommentar

Tok selv mandla for noen år siden og jeg syntes det var jævlig den første uka. Som Compsognathus sier virker det som det er litt 50-50 om du blir dårlig eller ikke. Var hjemme i et par uker med stikkpiller, meget lite mat(for vondt å spise), slapphet og vond lukt i nesa hver gang jeg pusta ut. Kjenner smaken/lukta om jeg tenker etter den dag i dag. Grøss! Ble også meget kvalm av bedøvelsen.

 

Det var noe ordentlig dritt så ikke bare ta de for å ta de. Lønner seg å være sikker på at det har en virkning. Jeg merker at jeg ikke får vondt i halsen like ofte som før men ikke noen stor bedring.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest har fjernet mandlene

har nettopp fjerna mandlene og det er DRIT VONDT!!! uheldig nok fikk jeg betenelse i sårene og måtte gå på strek antibiotika, så førte til dårlig mage, som førte til dårlig ånde og mangel på matlyst, som førte til at jeg gikk ned i kilo og ble svimmel og besvimte 3 ganger på de 4 ukene jeg hadde smertehælvette! :/

Lenke til kommentar
har nettopp fjerna mandlene og det er DRIT VONDT!!! uheldig nok fikk jeg betenelse i sårene og måtte gå på strek antibiotika, så førte til dårlig mage, som førte til dårlig ånde og mangel på matlyst, som førte til at jeg gikk ned i kilo og ble svimmel og besvimte 3 ganger på de 4 ukene jeg hadde smertehælvette! :/

 

Husker selv hvor jævlig dette var, særlig siden det å svelge mitt eget spytt var smertefullt. Og smertestillende kan man bare ta gjennom rompa :/

Jeg klarte faktisk ikke å spise på flere uker etter operasjonen, men alikvell ble jeg tvunget til å spise på sykehuset mindre enn 24 timer etter operasjon. Sykesøster var så snill å fortalte meg at om jeg ikke spiste maten jeg fikk så fikk jeg ikke dra hjem og måtte være på sykehuset lengre.

Dehydrert grøt sammen med tørrt brød og appelsinjuice har aldri vært vondere å få ned, det er den eneste gangen jeg gråt av smerte under ett måltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...