Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Tror nok en del guilds kommer til å powerlevle opp paladins og geare dem skikkelig slik at de tidligst mulig kan dra nytte av imba buffs. I og med at warlocker har null aggro-reduserende egenskaper bortsett fra en crappy spec med en crappy pet, så kommer iallefall jeg til å hjelpe til når vi får våre paladins.
Killerquo Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 I tillegg får Horde også en dritbra healer-class til Som nesten aldri går tom for mana.
Amon Amarth Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Sebbe, sånn som blizzard holder på så kan snart taurens bli rogues, gnome bli shaman og paladin, undead bli paladin, god knows...
Sinnsro Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 De kan like gjerne legge til en expansion med aliens og fremmede planeter, for Warcraft ødelegges av Burning Crusade. 6534730[/snapback] Eh det er jo allerede aliens og andre planeter..
Sigga Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Tror nok en del guilds kommer til å powerlevle opp paladins og geare dem skikkelig slik at de tidligst mulig kan dra nytte av imba buffs. I og med at warlocker har null aggro-reduserende egenskaper bortsett fra en crappy spec med en crappy pet, så kommer iallefall jeg til å hjelpe til når vi får våre paladins. 6536253[/snapback] De fleste vil vel først og fremst konsentrere seg om å levle opp mainen sin først?
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jaja, men hvor lang tid tar vel det? Når veletablerte guilds går sammen for å gå fra 60-70, tipper jeg en dag eller to /played.
Sigga Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jeg tipper noget lenger, da det vil bli utrolig kamp om grinde-spots siden alle skal forte seg til lvl 70.
bandreas Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Jeg tipper noget lenger, da det vil bli utrolig kamp om grinde-spots siden alle skal forte seg til lvl 70. Sånn sett så er det vel nok steder å grinde seg til 70 på, etter som man har endgame instancer som vil gi "gratis" xp, et nytt land (Outland) med quests og mange steder ellers der man enkelt kjekt og raskt får seg xp Men skal nok ikke se bort ifra at man mest sannsynlig vil møte på noen xp grindere ja og det fort kan ta flere dager Endret 22. juli 2006 av bandreas
Sigga Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Må man ikke bli level 70 før man i det heletatt kan besøke Outland?
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Neida, Outland er liksom stedet man går fra 60-70. Gå gjennom "the dark portal" i BL, så er du der.
Cannabiskopen Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Faen slapp av a folkens, klarer dere aldri å respektere noe dem gjør eller? Tror dere BLizz er helt mongo i huet, med 6mill spill accounter? Det blir nok helt fint med classbytte for alliance/horde, det kommer helt sikkert til å bli ganske annerledes spillestil og sikkert morsommere også. Skjer sikkert andre ting med tilknyttning til dette også. Men nye classes burde vært ute 6534065[/snapback] Er så morro å se hvor blinde fanbois er. Blizzard kunne smørt dritt utover skjermen din og du ville sagt det bra grafikk! Blizzard devs er clueless, og siden 6 millioner halvaper har kjøpt produktet deres trenger de ikke bry seg. 6535995[/snapback] Personangrep? Neida, men det er masse ting jeg ikke liker at Blizz har gjort, f.eks at man må grinde så mye i WoW, dette gjør 1-60 ganske kjedelig. Vi har klaget på at spillet er det samma hele tiden, og nå fikk vi en stor forskjell og vi klager i vei igjen. WoW er det ultimate whiner spill PS: Jeg har aldri sagt WoW har bra grafikk....
Sink Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jeg tipper noget lenger, da det vil bli utrolig kamp om grinde-spots siden alle skal forte seg til lvl 70. Sånn sett så er det vel nok steder å grinde seg til 70 på, etter som man har endgame instancer som vil gi "gratis" xp, et nytt land (Outland) med quests og mange steder ellers der man enkelt kjekt og raskt får seg xp Men skal nok ikke se bort ifra at man mest sannsynlig vil møte på noen xp grindere ja og det fort kan ta flere dager 6537281[/snapback] eneste endgame instancen jeg var i før jeg dinga 60, var mc. der fikk jeg 18xp per mob, og 80xp for bossene, var ikke mye "gratis" xp å hente der :\
AvIOn Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Hmmm.. .Jeg har en lvl 60 shaman, en 60 undead rogue og noen andre horde-characters... OG JEG VIL IKKE SPILLE MED PALADINS! Unbalanced eller ikke, det driter jeg i! Vi klarer oss uten de bøffsa og greiene som paladins har. Men det jeg lurer mest på er f.eks: MC/BWL/AQ40/NAX: hvordan skal det blir rettferdig deling av de 40 plassene? 5 av hver klasse, men 3 shamans of 2 paladins(eller omvendt) ?? Det blir jo ikke riktig i det hele tatt. Disse end-game isntancene er laget for å kunne ha 5 av hver klasse. Stakkars shamaner som mister plassene sine for å få noen paladins inn i raidet... Dessuten var det bare shaman<->paladin som utgjorde forskjellen på de 2 factions vi har og endgame raiding. En annen ting: PALADIN ER EN "holy-light"-klasse, som ikke hører hjemme blant orc's, forsaken(undead), troll og kyr! Aaaargh Litt mere whining ang 1.12: For å få flyve_mount: FARME REP! <--- er driiitlei Ang Nax: tier3: jævla item-gathering for å få det, kan de ikke bruke loot-system som man finner i mc og bwl da? HÆ? Er så møkklei av å farme reputation overalt for å få tak i ting. Kan man bare ikke få items/access/osv bare ved å prestere ting? Nei, det går vel ikke... Blizzard er jo direkte KÅTE på time-sinks! Håper Conan eller warhammer blir vellykket slik at jeg kan spille noe annet. Men fram til Burning crusade så skal jeg fortsatt spille.
Pug Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 .... 6537427[/snapback] Want some cheese with that whine? Ingen som tvinger deg til å spille.
OscarWoHA Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Want some cheese with that whine? Ingen som tvinger deg til å spille. Du tapte diskusjonen.
genetex Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Jeg ser ikke hvordan dere har tenkt lage ett MMORPG som det ikke er mye grinding i.
pretensiøselns Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Vi klarer oss uten de bøffsa og greiene som paladins har. Ikke etter BC når de to klassene utvikler seg i ulike retninger og encounters blir laget med tanke på at begge klassene skal være til stede. Men det jeg lurer mest på er f.eks:MC/BWL/AQ40/NAX: hvordan skal det blir rettferdig deling av de 40 plassene? 5 av hver klasse, men 3 shamans of 2 paladins(eller omvendt) ?? Det blir jo ikke riktig i det hele tatt. Hvorfor skal du spille MC/BWL/AQ40/NAX når det er kommet masse nye instancer som tar mindre tid med lvl 70-loot og tilsvarende lvl 70 raid instancer? Disse end-game isntancene er laget for å kunne ha 5 av hver klasse. Sier hvem? Hvor mange er det som faktisk bruker 5 av hver klasse i raidene sine? Stakkars shamaner som mister plassene sine for å få noen paladins inn i raidet... I og med at de forandrer klassene i hver sin retning skal det alltids behov for alle klasser. Ang Nax:tier3: jævla item-gathering for å få det, kan de ikke bruke loot-system som man finner i mc og bwl da? HÆ? Som gjør at man faktisk får set-items i stedet for at Warlock/Druid set dropper og blir disenchantet. Denne nye ordningen er mer fair, face it!
Cappo Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) Som folk har sagt før, dette kommer til å ødelegge WoW helt. Litt av poenget er jo at horde og alliance har forskjellige classes. Med dette borte er absolutt ingen grunn til å f.eks spille horde lenger. Kanskje vi får servere med bare alliance på. Det høres jo kjempeartig ut. Alliance vs. Undead Mages/Priests/Warlocks/Warriors/Rogues blir vel den nye faction inndelinga. Latterlig opplegg etter min mening. Og jeg syns synd på de shamanene som mister raidplassen sin fordi horde guilden vil ha 2-3 Blood Elf Paladins med i raidet for å buffe. Heldigvis spiller jeg alliance og vi har så godt som null bruk for shaman. Så det kommer kanskje ikke som noen bombe at det er nok en gang horde som drar mest nytte av dette. eMPea, du skriver at det alltid vil være en bruk for alle classes. En rask sammenligning av shaman og paladin. Begge kan heale. 1-1. Begge kan redusere threat. 2-2. Begge kan buffe andre classes offensivt. 3-3. Trenger vi virkelig to så like classes? Nei. Absolutt ikke. Vil heller aldri i min villeste fantasi tro at f.eks Salvation og Tranquility kommer til å stacke. Et resultat jeg ser vil komme av dette er nerfing eller ødelegging av en av klassene, eller kanskje til og med begge. Men, men.. Hadde jo vært artig med windfury på paladin og SoC proc på alle slaga. Vil tro vi kommer til å høre mye warrior/rogue whine på det ja. En annen ting er at kombinasjonen warrior, paladin og shaman vil bli bort i mot umulig å slå. Balansert? Ikke i det hele tatt! Endret 22. juli 2006 av Cappo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå