King-Nothing Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Man har jo brannmur, antivirus og program som finner spyware på pc`n. Bruker dette en del, men jeg savner et program som kunne scannet gjennom Windows grundig, og sjekket for feil. Stort sett må man formatere etter en stund (selv om ingen programmer finner verken spyware eller virus) og når man da legger inn Windows på nytt, er det som om pc`n er ny igjen. Noen som vet om programmer som gjør dette? Stadig er det noe smårusk med Windows`en, ting som henger seg litt opp el andre ting. Og det er ingen programmer som finner årsaken til dette. Ikke som jeg vet om ihvertfall.
Syar-2003 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Crap cleaner "issues" scanner registry . Jeg er også i mange år bruker av registry mechanic . Ellers så er 'autostarter' fra systems internals veldig fin å ta vekk rusk og etterlevninger av annen programvare/drivere veldig bra . Jo mere som starter/forsøkes startes av exe/dll/drivere jo treigere blir det.
King-Nothing Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Tregner jeg virkelig 3 programmer? Kan du anbefale et av de? Har også et program som scanner registeret, men det fjerner ikke ting som henger seg opp osv forde...
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 registry mechanic og diskeeper pro har jeg klart meg med over 1 år nå. I tillegg har jeg microsoft defender, og vanlig autoupdate innstilt. Er rimelig sløv med hva jeg laster ned, men har aldri opplevd at egenpåførte problem har tvunget meg til formatering.
Syar-2003 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 (endret) Test autoruns fra sysinternals , anbefaler dette til alle ekspert brukere som vil rense ut ting og ha full kontroll over win . http://www.sysinternals.com/Utilities/Autoruns.html Endret 20. juli 2006 av syar2003
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Test autoruns fra sysinternals , anbefaler dette til alle ekspert brukere som vil rense ut ting og ha full kontroll over win .http://www.sysinternals.com/Utilities/Autoruns.html 6527041[/snapback] Lastet ned og kjørte prg. Oversiktelig og informativt. Mouchas gracias
Gjest medlem-82119 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Norton systemworks har gjort underverker for min maskin...sjekker og fikser både windowsfeil og generelle pcfeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå